سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 841391

  بازدید امروز : 24

  بازدید دیروز : 97

ابـــوحـامـد

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

 

لینک دوستان

*رمز موفقیت*
قرآن
پارسی بلاگ
نهج البلاغه
سایت دفتر مقام معظم رهبری
محمد فرشاد پور
حوزه علمیه
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران
پایثگاه ملی علوم زمین کشور
بانی تک
هم اندیشی
پایگاه اطلاع رسانی دولت
پایگه خبری - تحلیلی دانشجویان ایران
وب سایت شیرزن ایرانی
جام جم روزنامه
بازتاب برنا
هم اندیشی
ریاست جمهوری
شهاب مرادی
کدهای جاوا
عطف
گلستان دانش
روزنامه ها
جهان نیوز
خبر گزاری فارس
راسخون
باشگاه خبر نگاران جوان
پرورش کرم خاکی دلاور
پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور دکتر روحانی
خبر فارسی
رویدادهای رفسنجان
مدیریت آموزش و پرورش رفسنجان
آموزش و پروش کشکوئیه
آشپزی لذت بخش
سایت کدبانو
پایگاه اطلاع رسانی 9دی
سایت دکتر حسن اکبری متخصص آسیب شناسی
سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی - اخبار لحظه
مبین طرح
خبرگزاری دانشجو
واژه یاب
میزان مجاز قند خون
مفاتیح ا لجنان
رجا نیوز
انواع سایتها
تحریرالوسیله
وام خود اشتغالی
پایش برنامه یکشنبه شبهای شبکه 1
متالوژی پودر یزد
پخش زنده حرم امام حسین و...
یزد فردا
سمت خدا از شبکه 3
سبک زندگی و صله رحم و ... محمد رضا پروانیان
آخرین اخبار ایران و جهان
پشیمان دشت سمنان
نشریه پرتو سخن
الگوها
دو بیتی های بابا طاهر
وبلاگ نوجوان هادی سرداری
طرح عفاف و حجاب
شهدای مصطفی خمینی رفسنجان
خاطرات مسثر

لوگوی دوستان











 

درباره خودم

 

پیوندهای روزانه

 

لینک به لوگوی من

ابـــوحـامـد

 

حضور و غیاب

یــــاهـو

 

دسته بندی یادداشت ها

حذف کردن از منوی استارت[167] . رهبرم[2] . غزه .

 

بایگانی

نوروز86
اردیبهشت 86
خردادماه 86
تیرماه 85
مرداد
آذرماه
شهریور
دی ماه
بهمن ماه
اسفند 86
فروردین 87
اردیبهشت 87
خرداد ماه 87
مهر ماه
دیماه88
بهار90
سال 91
نیمه اول سال 92
مهر 92
آبان 92
تا نوروز 93
بهار 93
تابستان 93
پاییز 93

 

اشتراک

 

 

نادان کوچک است؛ هر چند بزرگسال باشد و دانا بزرگ است؛ هر چند کم سال باشد . [امام علی علیه السلام]

امام (ره) پرچمدار توحید در دوران معاصر است

نویسنده:ابوحامد::: سه شنبه 87/3/14::: ساعت 6:47 عصر

دکتر محموداحمدی نژاد در حرم امام:

  هم اندیشی:رئیس جمهور امام خمینی (ره) را پرچمدار توحید در دوران معاصر خواند و تاکید کرد: در خط ولایت و امام بودن یعنی ایستادگی در برابر تحریمها، تهدیدها و دروغها است.

به گزارش  هم اندیشی به نقل از خبرنگار مهر ، دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران  دیشب در مراسم نوزدهمین سالگرد بنیانگذار انقلاب اسلامی در مرقد مطهر امام اظهار داشت : امام (ره) یک هدیه برای بشریت امروز است. امام حجت، دستگیر راه و راهنماست و فریادگر همه خوبیها و زیباییها در دوران معاصر و برای بشریت امروز است.
وی با بیان اینکه امام هدیه ای برای هدایت از جانب خداوند در ادامه حرکت انبیا و االهی است، افزود: سخن گفتن از امام از همه خوبیها و نعمتهای الهی، پیام و راه پیامبران، گفتن از خدا پرستی، عدالت و ظلم ستیزی ذکر شیرینی است که ذاکران را به عشق، عمل صالح رهنمون می سازد.
رئیس جمهوری تصریح کرد : امام همچون اقیانوس عظیم از آب شیرین است که هر جوینده ای را در هر زمان و مکان سیراب می کند و زلال هدایت را بر کام تشنه ملتهای امروزی می چکاند.
وی اظهار داشت : خداوند انسان را به عنوان اشراف مخلوقات و ظرف معرفی خود قرار داد و اسماء الهی را در وجود انسان متجلی ساخت تا اسم قدرت، علم، رحمت، خلاقیت، هدایت و تمامی اسماء الهی در وجود انسان جاری شود.
احمدی نژاد ادامه داد : دو ماموریت اساسی که در طول هم قرار گرفته و مکمل یکدیگراند ازسوی خداوند برای انسان قرار داده شده است که حاصل آن کمال انسانی و خلیفه اللهی است. ماموریت اول حیات طیبه، زندگی پر از پاکی، عدالت وعشق و ماموریت دوم اوج گرفتن و حرکت کردن به سوی قله های کمال تا جوار رحمت الهی را برای انسان به همراه دارد.
رئیس جمهور سه عنصر و عامل مهم را برای انجام ماموریت الهی انسان بر شمرد و گفت: در مرحله اول خداپرستی و توحید در مرحله دوم عدالت و در مرحله سوم مدیریت و حاکمیت انسان صالح عناصری است که خداوند برای انجام ماموریت الهی به دست انسان سپرده است.
وی افزود : آنچه امام ما را دعوت به آن می کرد کار برای خدا و توحید بود.
احمدی نژاد با بیان اینکه صالحان جاری کننده استعدادهای الهی در جامعه بشری بوده و تضمین کننده عدالت هستند خاطرنشان کرد : پیامبران در طول تاریخ همواره  انسان را به خدا پرستی، توحید ناب،دعوت به حاکمیت و عدالت و ایستادگی در برابر ظالمان  دعوت می کردند و رمز ظالمان در برابر انبیا نیز مقابله با این عناصر بوده است.
رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود امام (ره) را پرچمدار توحید  در دوران معاصر دانست و تصریح کرد: خط مقدم حرکت امام مبارزه با آنچه علیه توحید می باشد، چرا که امام همواره در برابر بت پرستیها ، منم منم ها و زیاده خواهیها ایستاد و اصلا امام از خداپرستی ناب به این جایگاه رسید.
احمدی نژاد با اشاره به اینکه امام حرکت خود را با ذکر توحید آغاز کرده است ، یاد آور شد : امام پرچمدار توحید و اصلا خود پرچم توحید در دوران معاصر است. آیا کسی بود که به عکس امام نگاه کند به یاد خدا نیافتد و دلش سرشار از توحید و عشق نشود.
رئیس جمهور با بیان اینکه همواره در چهره امام خدا را می دیدیم و می بینیم گفت: تمام زندگی او دعوت به خداپرستی و توحید ناب بود و وجودش سرشار از شور الهی بود.
وی یکی از پیامهای امام را حرکت در جهت برپایی عدالت در جامعه دانست و تصریح کرد: امام پرچمدار توحید وعدالت در جامعه بود و کوچکترین تبعیض و ظلم را تحمل نکرده و همواره علیه مرفهین بی درد، زورگویان جهانی، متجاوزان به بیت المال می ایستاد و سخنانش تا کنون در جهان طنین انداز است.
احمدی نژاد گفت: امام در اوج فشارهایی که علیه کشور ما پس از انقلاب بود یک لحظه از مقابله با زورگویان و یا قدرتهای جهانی دست برنداشت و همان زمان بود که خواستار تشکیل بسیج مستضعفین و واحدهای حزب الله برای ایجاد عدالت در جهان شد.
رئیس جمهور با بیان اینکه تلاش برای ایجاد عدالت زاییده توحید است افزود : امام تمامی عمر و توان، آبرو و حیثیت خود را صرف زمینه سازی حاکمیت صالحان و حضرت ولی عصر کرد. امام حرکت خود را زمینه سازی و مقدمه سازی برای حاکمیت امام معصوم در جهان می دانست.
وی ادامه داد: امام در طول دوران زندگی خود حتی یک لحظه حاکمیت طاغوت و ظالمان را به رسمیت نشناخت چرا که کسی که دلش دلبریز از محبت خداست چنین فکر می کند و عملش خدایی است.
رئیس جمهور تاکید کرد: امام آمد تا نور عشق ، خداپرستی و عدالت را در دل بشریت امروز نهادینه کند وافق جدیدی را به روی آنان بگشاید.
احمدی نژاد با اشاره به سخنان امام برای برچیده شدن قدرتهای زورگو و ظالم جهان گفت : به لطف استمرار کلام نورانی و ولایی و ایستادگی ملت ایران در برابر ستمگران و مستکبران، این قدرتها امروز به بن بست رسیده اند و زنگ شمارش معکوس  برای از بین رفتن قدرت دورغین آمریکا به صدا در آمده است.
رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امام اسرائیل را غده سرطانی می دانست که باید از صحنه روزگار محو شود. این کلام نورانی  هدایت و آرمان امام امروز در آستانه به ثمر نشستن است. رژیم صهیونیستی فلسفه وجودی خود را از دست داده و به فضل الهی این جورثومه فساد با ادامه دادن راه امام از سوی ملت فلسطین و اقتدا به آرمانهای او  به زودی  از صفحه روزگار محو خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه تمام وجود امام لبریز از عشق به مردم و دنبال کردن آرمانهای انقلاب اسلامی از سوی نسلهای بعدی انقلاب و جوانان بود، تصریح کرد: امروز تمامی عرصه های علمی جامعه در دست جوانان رهرو خمینی بزرگ است. آنان توانسته اند تمامی صحنه های علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را با حضوری پرشور تر،مومن تر، خط امامی تر و آگاه تر پر کرده و پرچم رهبریت امام راحل را به اهتزاز در آورند.
احمدی نژاد گفت : امام همواره به پایبندی ملت بر عدالت  و ارزشها تاکید و سفارش می نمود که مبادا حتی از کوچکترین آنان غافل شویم اما به فضل الهی امروز ملت ایران منسجم تر، مومن تر و شجاع تر در میدان ا یستاده و به پیروی از خلف صالح آن امام  تا آخرین سنگرها مسیر نورانی ایشان  را ادامه خواهد داد.
رئیس جمهور با اشاره به سفارش امام برای اینکه مسئولان خادم مردم بوده و در صیانت از حقوق ملت عقب نشینی نکند،افزود: امروز افتخار مسئولان این است که خادم و نوکر مردم هستند و در جهان همواره به نام امام خمینی سخن گفته و به اتکا سخنان امام در برابر ظالمان می ایستدند.
 وی با بیان اینکه امروز ملت ایران در تبعیت از فرمان امام توانسته تمامی ابرقدرتها را پشت سر گذاشته و برای قدرتهای جهانی پشیزی ارزش قائل نشود، ادامه داد : درسهای امام همواره برای ملت ایران و سایر ملتهای آزاده جهان راه گشاست امروز ابرقدرتها در اوج عصبانیت از ملت ما به سر می برند و پیام ما به آنها این است که از خشم خود بمیرند و به جهنم واصل شوند.
احمدی نژاد در پایان خاطرنشان کرد : مقابله با تهدید در ذات ملت و انقلاب اسلامی ایران است چرا که همواره با ایستادگی در برابر زیاده خواهیها و نفی تندگوییها و دست اندازیها به فضل الهی پایدار بوده و خواهد بود.




لیست کل یادداشت های این وبلاگ

حرف دل
اهمیت آشنای زنان با قرآن
اهمیت آشنای زنان با قرآن
25 نکته در باره بابونه
نماز اول ماه فراموش نشود
مردم و پلیس
یشنهادهای پلیس
ایان عمر گروهکهای تکفیری و تروریستی
مظلومین میانمار
14شهریور
رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی:
طنز دکتر سلام
رهبری نوروز 96
سال اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال
دومین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگزار ش
[همه عناوین(2949)][عناوین آرشیوشده]


[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

©template designed by: www.persianblog.com