سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 841351

  بازدید امروز : 81

  بازدید دیروز : 64

ابـــوحـامـد

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

 

لینک دوستان

*رمز موفقیت*
قرآن
پارسی بلاگ
نهج البلاغه
سایت دفتر مقام معظم رهبری
محمد فرشاد پور
حوزه علمیه
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران
پایثگاه ملی علوم زمین کشور
بانی تک
هم اندیشی
پایگاه اطلاع رسانی دولت
پایگه خبری - تحلیلی دانشجویان ایران
وب سایت شیرزن ایرانی
جام جم روزنامه
بازتاب برنا
هم اندیشی
ریاست جمهوری
شهاب مرادی
کدهای جاوا
عطف
گلستان دانش
روزنامه ها
جهان نیوز
خبر گزاری فارس
راسخون
باشگاه خبر نگاران جوان
پرورش کرم خاکی دلاور
پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور دکتر روحانی
خبر فارسی
رویدادهای رفسنجان
مدیریت آموزش و پرورش رفسنجان
آموزش و پروش کشکوئیه
آشپزی لذت بخش
سایت کدبانو
پایگاه اطلاع رسانی 9دی
سایت دکتر حسن اکبری متخصص آسیب شناسی
سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی - اخبار لحظه
مبین طرح
خبرگزاری دانشجو
واژه یاب
میزان مجاز قند خون
مفاتیح ا لجنان
رجا نیوز
انواع سایتها
تحریرالوسیله
وام خود اشتغالی
پایش برنامه یکشنبه شبهای شبکه 1
متالوژی پودر یزد
پخش زنده حرم امام حسین و...
یزد فردا
سمت خدا از شبکه 3
سبک زندگی و صله رحم و ... محمد رضا پروانیان
آخرین اخبار ایران و جهان
پشیمان دشت سمنان
نشریه پرتو سخن
الگوها
دو بیتی های بابا طاهر
وبلاگ نوجوان هادی سرداری
طرح عفاف و حجاب
شهدای مصطفی خمینی رفسنجان
خاطرات مسثر

لوگوی دوستان











 

درباره خودم

 

پیوندهای روزانه

 

لینک به لوگوی من

ابـــوحـامـد

 

حضور و غیاب

یــــاهـو

 

دسته بندی یادداشت ها

حذف کردن از منوی استارت[167] . رهبرم[2] . غزه .

 

بایگانی

نوروز86
اردیبهشت 86
خردادماه 86
تیرماه 85
مرداد
آذرماه
شهریور
دی ماه
بهمن ماه
اسفند 86
فروردین 87
اردیبهشت 87
خرداد ماه 87
مهر ماه
دیماه88
بهار90
سال 91
نیمه اول سال 92
مهر 92
آبان 92
تا نوروز 93
بهار 93
تابستان 93
پاییز 93

 

اشتراک

 

 

هیچ مال از خرد سودمندتر نیست ، و هیچ تنهایى ترسناکتر از خود پسندیدن ، و هیچ خرد چون تدبیر اندیشیدن ، و هیچ بزرگوارى چون پرهیزگارى ، و هیچ همنشین چون خوى نیکو ، و هیچ میراث چون فرهیخته شدن ، و هیچ راهبر چون با عنایت خدا همراه بودن ، و هیچ سوداگرى چون کردار نیک ورزیدن ، و هیچ سود چون ثواب اندوختن ، و هیچ پارسایى چون باز ایستادن هنگام ندانستن احکام ، و هیچ زهد چون نخواستن حرام ، و هیچ دانش چون به تفکر پرداختن ، و هیچ عبادت چون واجبها را ادا ساختن ، و هیچ ایمان چون آزرم و شکیبایى و هیچ حسب چون فروتنى ، و هیچ شرف چون دانایى ، و هیچ عزت چون بردبار بودن ، و هیچ پشتیبان استوارتر از رأى زدن . [نهج البلاغه]

تا روزی که در خدمت ملت هستم یک مورد از مفتخوریها را هم امضا و تأ

نویسنده:ابوحامد::: چهارشنبه 88/3/6::: ساعت 12:8 صبح
 
تا روزی که در خدمت ملت هستم یک مورد از مفت‌خوری‌ها را هم امضا و تأیید نمی‌کنم

دکتر احمدی‌نژاد با تأکید بر اینکه هیچ دولت و هیچ ایرانی با غیرتی نمی‌تواند فشار به مردم را تحمل کند و دولت فریب این افراد را نمی‌خورد، تصریح کرد: به لطف خدا تا روزی که در خدمت ملت ایران هستیم یک مورد از این مفت‌خوری‌ها را امضا و تأیید نمی‌کنیم و با همکاری شما جلوی تخلفات و زمین‌خواری‌ها را خواهم گرفت.

دکتر محمود احمدی‌نژاد در نخستین گردهمایی همیاران مسکن با بیان اینکه اگر صنف مشاوران املاک نباشند، همواره دچار مشکل خواهیم بود، اظهار داشت: از 50 سال قبل قیمت مسکن پلکانی بالا رفته و پایین نیامده است و اگر همکاری صادقانه صنف مشاوران املاک نبود محال بود که قیمت مسکن 30 درصد پایین بیاید.

رییس‌جمهور نقش مشاوران املاک طی 30 سال گذشته را برخلاف ادعای برخی‌ها مثبت و تخصصی برشمرد و تأکید کرد: علی رغم هشدارهای مشاوران املاک، دو سال و نیم پیش برخی دست‌ها و سودجویان در بازار مسکن اختلال ایجاد و صنف املاک را به عنوان عامل اصلی معضل مسکن معرفی کردند.

دکتر احمدی‌نژاد با تأکید بر این نکته که بعید است که از صنف مشاوران املاک حتی یک واحد خواستار سختی کشیدن مردم و افزایش بی‌حد قیمت‌ها باشد گفت: در 200 ، 300 پرونده سنگین برای سوء استفاده‌چی‌ها در بخش مسکن و زمین صنف مشاوران املاک نقشی ندارد و سوء استفاده‌کنندگان کسانی هستند که هیچ‌کس را به رسمیت نمی‌شناسند.

رییس‌جمهور با بیان اینکه کسانی که به دنبال سوء استفاده از معضلات اقتصادی، اجتماعی هستند برای اینکه رد گم کنند آدرس غلط و اشتباه به مردم می‌دهند، تصریح کرد: همواره چند رانت‌خوار که دستشان در دست مجوزده‌ها و اختیاردارها بوده خلاف کرده و اصناف زحمتکش را متهم کرده‌اند.

رییس‌جمهور گفت: برخی‌ها پول‌های درشت و کلان را برای ساختن کارخانه و واردات کالا گرفته بودند و به عنوان مثال چند سال قبل فردی 30 میلیون دلار و 80 میلیارد تومان وام گرفته و برای سوء استفاده این مبلغ را وارد بازار مسکن تهران کرده بود و وقتی امروز سراغ این فرد می‌رویم همه صدایشان بلند می‌شود.

دکتر احمدی‌نژاد با تأکید بر اینکه هیچ دولت و هیچ ایرانی با غیرتی نمی‌تواند فشار به مردم را تحمل کند و دولت فریب این افراد را نمی‌خورد، تصریح کرد: به لطف خدا تا روزی که در خدمت ملت ایران هستیم یک مورد از این مفت‌خوری‌ها را امضا و تأیید نمی‌کنیم.

رییس‌جمهور با اشاره به عوامل افزایش قیمت مسکن اظهار داشت: امیدواریم با همکاری مردم مشاوران املاک و مسکن و وزارتخانه‌های تعاون و مسکن و شهرسازی بازار مسکن سالم و آرام باشد.

دکتر احمدی‌نژاد افزایش قیمت مصالح را یکی از عوامل جهش قیمت مسکن دانست و گفت: امروز قیمت مصالح متعادل است و اگر چه برخی‌ها فشار بیاورند تا قیمت‌ها بالا برود اما دولت مقاومت می‌کند.

رییس‌جمهور با بیان اینکه زمین از دیگر عوامل افزایش قیمت مسکن است، گفت: با همکاری مشاوران املاک و مسکن قیمت زمین تثبیت خواهد شد.

دکتر احمدی‌نژاد با تأکید بر اینکه هزینه‌های جنبی را از دیگر عوامل موثر در افزایش قیمت مسکن برشمرد و اظهار داشت: عوارض ساخت نقش مستقیم در جهش قیمت مسکن دارد.

رییس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه همه مشکلات از جایی شروع شد که برخی‌ها فکر کردند همه کارها را می‌توان توسط دولت حل کرد و توان عظیم مردم را کنار گذاشت، تصریح کرد: امورات کشور باید به دست مردم سازماندهی و اداره شود زیرا هیچ‌وقت دو میلیون کارمند نمی‌توانند کار و نقش هفتاد میلیون نفر را انجام دهد.

دکتر احمدی‌نژاد اظهار داشت: دولت باید راه‌ها را باز و پشتیبانی کند و موانع را بردارد تا مردم کارشان را انجام دهند.

رییس‌جمهور با اشاره به پیشرفت‌های طرح مسکن مهر تأکید کرد: اگر طرح مسکن مهر به مشاوران املاک و مسکن سپرده شود بهتر از دولت اجرایی خواهد شد.

دکتر احمدی‌نژاد با بیان اینکه همواره تولید مسکن از نیاز و تقاضای مسکن عقب بوده است، گفت: 4 سال پیش یک میلیون و ششصد هزار واحد مسکونی کمبود داشتیم و 3 میلیون واحد فرسوده در شهرها و 2 میلیون واحد در روستاها وجود داشت و سالانه بیش از 800 تقاضای جدید نیز وارد شده است اما با همت مردم و کمک مشاوران مسکن در صدد هستیم نیازها برطرف شود.

رییس‌جمهور با تأکید بر اینکه ارائه کد رهگیری در معاملات مسکن برکات زیادی داشته است، اظهار داشت: با همکاری صنف مشاوران مسکن و استفاده از سامانه ثبت معاملات مسکن و املاک جلوی زمین‌خواری‌ها و تخلفات گرفته می‌شود و راه‌های سوء استفاده در بخش مسکن محدود خواهد شد.

دکتر احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود در نخستین گردهمایی همیاران مسکن با تأکید بر اینکه مسکن فقط یک سرپناه و سرمایه نیست در نگاه ملت ایران مسکن محل زندگی و آرامش و تربیت فرزندان و تعالی و کمال است.

رییس‌جمهور تصریح کرد: وقتی وارد مسکن می‌شویم باید با محیط امن آرامش‌بخش و کمال‌آفرین مواجه شویم زیرا در مسکن کانون خانواده به عنوان مقدس‌ترین نهاد خانواده شکل می‌گیرد.

دکتر احمدی‌نژاد مشاوران املاک و مسکن را خادمان بی‌ادعا و بی‌سر و صدای بخش مهم مسکن دانست و اظهار داشت: جنس مشاور املاک انسان‌های نجیب، فعال و دنبال رزق حلال هستند.

وی با تأکید بر اینکه دولت فشار به هیچ یک از اقشار مردم به ویژه صنف مشاوران مسکن را قبول نمی‌کند، گفت: سازمان امور مالیاتی باید با توافق اصناف کار مالیات‌گیری را انجام بدهد.

رییس‌جمهور در نخستین گردهمایی همیاران مسکن از پیشکسوتان عرصه مسکن قدردانی و نخستین کارت همیار مسکن را به یکی از برگزیدگان اهدا کرد.

پیش از سخنان دکتر احمدی‌نژاد رییس اتحادیه صنف مشاوران مسکن و املاک در سخنانی مشارکت مردم را تنها راه‌حل خانه‌دار شدن مردم برشمرد و اظهار داشت مشاوران مسکن به عنوان همیاران مسکن می توانند نقشی موثر در هدایت مردم و تسریع در خانه دار شدن مردم ایفا کنند.

رییس اتحادیه صنف مشاورین املاک و مسکن تأکید کرد: طرح مسکن مهر و ثبت کد رهگیری با استفاده از سامانه ثبت معاملات مسکن از جمله اقدامات مناسب دولت در بخش مسکن بوده است.

سعیدی کیا وزیر مسکن و شهرسازی نیز با اشاره به اقدامات دولت در بخش مسکن گفت: اجرای طرح مسکن مهر به منظور تحقق قانون اساسی و تأمین مسکن برای مردم بخصوص برای اقشار کم درآمد، تنظیم امور مربوط به مسکن و املاک کشور با همت صنف مشاورین مسکن و ایجاد سامانه ثبت معاملات و استفاده از جامعه املاک کشور از جمله اقدامات دولت در بخش مسکن است.



  • کلمات کلیدی :

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    حرف دل
    اهمیت آشنای زنان با قرآن
    اهمیت آشنای زنان با قرآن
    25 نکته در باره بابونه
    نماز اول ماه فراموش نشود
    مردم و پلیس
    یشنهادهای پلیس
    ایان عمر گروهکهای تکفیری و تروریستی
    مظلومین میانمار
    14شهریور
    رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی:
    طنز دکتر سلام
    رهبری نوروز 96
    سال اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال
    دومین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگزار ش
    [همه عناوین(2949)][عناوین آرشیوشده]


    [ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

    ©template designed by: www.persianblog.com