سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 841094

  بازدید امروز : 13

  بازدید دیروز : 24

ابـــوحـامـد

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

 

لینک دوستان

*رمز موفقیت*
قرآن
پارسی بلاگ
نهج البلاغه
سایت دفتر مقام معظم رهبری
محمد فرشاد پور
حوزه علمیه
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران
پایثگاه ملی علوم زمین کشور
بانی تک
هم اندیشی
پایگاه اطلاع رسانی دولت
پایگه خبری - تحلیلی دانشجویان ایران
وب سایت شیرزن ایرانی
جام جم روزنامه
بازتاب برنا
هم اندیشی
ریاست جمهوری
شهاب مرادی
کدهای جاوا
عطف
گلستان دانش
روزنامه ها
جهان نیوز
خبر گزاری فارس
راسخون
باشگاه خبر نگاران جوان
پرورش کرم خاکی دلاور
پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور دکتر روحانی
خبر فارسی
رویدادهای رفسنجان
مدیریت آموزش و پرورش رفسنجان
آموزش و پروش کشکوئیه
آشپزی لذت بخش
سایت کدبانو
پایگاه اطلاع رسانی 9دی
سایت دکتر حسن اکبری متخصص آسیب شناسی
سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی - اخبار لحظه
مبین طرح
خبرگزاری دانشجو
واژه یاب
میزان مجاز قند خون
مفاتیح ا لجنان
رجا نیوز
انواع سایتها
تحریرالوسیله
وام خود اشتغالی
پایش برنامه یکشنبه شبهای شبکه 1
متالوژی پودر یزد
پخش زنده حرم امام حسین و...
یزد فردا
سمت خدا از شبکه 3
سبک زندگی و صله رحم و ... محمد رضا پروانیان
آخرین اخبار ایران و جهان
پشیمان دشت سمنان
نشریه پرتو سخن
الگوها
دو بیتی های بابا طاهر
وبلاگ نوجوان هادی سرداری
طرح عفاف و حجاب
شهدای مصطفی خمینی رفسنجان
خاطرات مسثر

لوگوی دوستان











 

درباره خودم

 

پیوندهای روزانه

 

لینک به لوگوی من

ابـــوحـامـد

 

حضور و غیاب

یــــاهـو

 

دسته بندی یادداشت ها

حذف کردن از منوی استارت[167] . رهبرم[2] . غزه .

 

بایگانی

نوروز86
اردیبهشت 86
خردادماه 86
تیرماه 85
مرداد
آذرماه
شهریور
دی ماه
بهمن ماه
اسفند 86
فروردین 87
اردیبهشت 87
خرداد ماه 87
مهر ماه
دیماه88
بهار90
سال 91
نیمه اول سال 92
مهر 92
آبان 92
تا نوروز 93
بهار 93
تابستان 93
پاییز 93

 

اشتراک

 

 

با رغبت به آنچه نزد خداوند است، با اودوستی کن [امام علی علیه السلام]

ناقوس جنگ قریب الوقوع

نویسنده:ابوحامد::: چهارشنبه 86/3/23::: ساعت 10:3 صبح

ناقوس جنگ قریب الوقوع سوریه و اسرائیل

 روز یک شنبه گذشته دکتر احمدی نژاد در حرم امام خمینی به اسرائیل هشدار داد که لبنان جز لاینفک جهان اسلام خواند و گفت: در صورت حمله رژیم صهیونیستی به لبنان، نابودی اسرائیل قریب الوقوع خواهد بود. این اظهارات رئیس جمهور با عکس العمل شدید کشورهای غربی و برخی عناصر مغرض داخلی روبه رو شد.

 این در حالی است که رسانه های رژیم صهیونیستی در چند روز گذشته ناقوس جنگ را به صدا درآورده اند و از احتمال درگیری های نظامی اسرائیل با سوریه و حزب الله خبر می دهند.

 روزنامه صهیونیستی هاآرتص در اقدامی پیش دستانه نوشت: ایران و سوریه وحزب الله برای حمله علیه اسرائیل آماده می شوند.

 این روزنامه صهیونیستی در سایت اینترنتی خود افزود: سوریه درسالگرد جنگ شش روزه طرح ها وسناریوهایی را برای بازپس گیری منطقه جولان آماده کرده است که برای اجرای آنها به کمک ایران وحزب الله نیاز دارد .

 «ارزیابی های اطلاعاتی اسرائیل نشان می دهند که بشار اسد در موقعیتی خوبی برای انجام حمله ناگهانی به ارتفاعات جولان قرار دارد که درجریان جنگ شش روزه در سال 1967 تصرف شدند اما احتمال بسیار کمی وجود دارد که وی شروع کننده یک جنگ باشد.»

 این روزنامه نوشت: عمیر پرتز وزیر دفاع اسرائیل گفت که یک فرایند دیپلماتیک درقبال سوریه می تواند به تغییرات چشمگیری در سه جبهه سوریه، فلسطین و لبنان منجرشود. ما باید هر فرصتی را برای گفتگوی واقعی با این سه طرف به دقت بررسی کنیم.

روزنامه هاآرتص نوشت: ارزیابی های نهادهای اطلاعاتی اسرائیل نشان میدهند که سوریه نیروها و تجهیزات زیادی را در مناطق مرزی جولان مستقر کرده است و نیروهای سوریه اکنون به موشکهایی که حزب الله سال گذشته با آنها حیفا را هدف قرار داد و همچنین سلاح های مدرن ضد تانک و ضد هواپیمای ساخت روسیه مجهز شده است.  ادامه



  • کلمات کلیدی :

  • خاتمی و دختران ایتالیایی 2

    نویسنده:ابوحامد::: چهارشنبه 86/3/23::: ساعت 10:3 صبح

    آقای خاتمی ! مراقب باشید(یادداشت روز)
    اخیراً فیلمی از جریان سفر آقای سیدمحمد خاتمی به ایتالیا منتشر شده که پرسش ها و اعتراض های فراوانی را درپی داشته است. این فیلم 5/6 دقیقه ای، آقای خاتمی را در حال عبور از کنار صف مردان و زنان ایتالیایی که ظاهراً در یک مراسم سخنرانی به استقبال - یا بدرقه- ایشان آمده اند نشان می دهد و جناب خاتمی با بسیاری از آنان از جمله تعدادی از زنان و دختران دست داده و جملاتی رد و بدل می کند!
    درپی انتشار این فیلم و برخی از اعتراض ها- از جمله انتقاد کیهان در ستون اخبار ویژه دیروز- دفتر موسسه بین المللی گفت وگوی تمدن ها که آقای خاتمی ریاست آن را برعهده دارد با صدور بیانیه ای- جوابیه- سعی در تکذیب آن کرد و آقای سیدمحمدصادق خرازی هم که معاون آقای خاتمی و همراه ایشان در سفر مورد اشاره بوده است در تکمیل جوابیه دفتر ایشان توضیحات- به قول خود- جزئی تری ارائه کرد. کیهان اگرچه از تکذیب ماجرا استقبال می کند و در ذیل خبر ویژه دیروز خود نیز آرزو کرده بود مصافحه آقای خاتمی با زنان و دختران ایتالیایی صحت نداشته باشد ولی متاسفانه جوابیه دفتر آقای خاتمی و توضیحات آقای صادق خرازی جای خوشبینی باقی نمی گذارد، بلکه همه دلسوزان را نسبت به برنامه ریزی پنهان و آشکار دشمنان دانا علیه آقای خاتمی و دوستان غافل که مثل گذشته اطراف ایشان را گرفته اند، نگران می کند و...  ادامه



  • کلمات کلیدی :

  •  

    طرحهای آمریکا برای ساخت بمب‌های شهوت زا!!

    نویسنده:ابوحامد::: چهارشنبه 86/3/23::: ساعت 9:54 صبح

     

    مقامات نیروی هوایی آمریکا روز سه‌شنبه تصریح کردند که در سال ‪ ۱۹۹۴‬یکی از محققین نظامی آمریکا تقاضای بودجه برای ساختن یک بمب را کرده بود که دشمن را وادار به فعالیتهای همجنس بازی می‌کند.

    به گزارش ایرنا، "کتی ریردون" سخنگوی نیروی هوایی آمریکا گفت که این طرح توسط یکی از محققین آنها در تکزاس مطرح ولی با مخالفت وزارت دفاع آمریکا روبرو شد.

     

    مقامات رسمی نیروی هوایی گفتند که آنها همیشه به فکر تامین مالی این طرح هستند هر چند تاکنون هیچ بودجه‌ای صرف این طرح نشده است.

    شبکه خبری "فاکس نیوز" گزارش داد، "ادوارد هاموند" از قانون آزادی اطلاعات استفاده کرده و این خبر را برای اولین بار بدست آورده است. ادامه مطلب...


    نظر رهبر انقلاب در مورد سهمیه بندی بنزین

    نویسنده:ابوحامد::: چهارشنبه 86/3/23::: ساعت 9:42 صبح

    نظر رهبر انقلاب در مورد سهمیه بندی بنزین

     

    یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان گفت: نظر رهبر معظم انقلاب در مورد سهمیه بندی بنزین را دریافت کردیم و ایشان به عدم تغییر مصوبه مجلس تاکید دارند.

     

    احمد بزرگیان اضافه کرد: البته ایشان از مجلس خواسته اند دولت را برای اجرای سهمیه بندی در فشار قرار ندهند و مهلت لازم برای اجرای صحیح سهمیه بندی بنزین به دولت داده شود.

     

    نماینده مردم سبزوار در خانه ملت تاکید کرد: مضمون فرمایشات آقا این است که سهمیه بندی بنزین کاری پیچیده است و موانعی در اجرای آن وجود دارد و نباید دولت را تحت فشار قراد داد تا تصمیمی را بگیرد که بعدا مشکلات لاینحل باقی بگذارد.



     نظرات کاربران




    احمدی نژاد یک چریک متعهد به جبهه فقرای دنیاست

    نویسنده:ابوحامد::: چهارشنبه 86/3/23::: ساعت 9:40 صبح

      رحیم‌پور ازغدی:
    احمدی نژاد یک چریک متعهد به جبهه فقرای دنیاست

     

    رحیم پور ازغدی ایران را خانه جنبش های آزادی بخش دانست و تاکید کرد: احمدی نژاد بیشتر از آنکه یک دولتمرد باشد، با روحیه‌ای چریکی، خود را متعهد به جبهه فقرای دنیا می‌داند.
     

    حسین رحیم پور ازغدی که عصر امروز یکشنبه پیش از سخنان دانیل اورتگا در جمع دانشجویان دانشگاه تهران سخنرانی می‌کرد، با اشاره به اینکه ایران سرزمین دوم همه مبارزان و مظلومان جهان است، گفت: در این فکر بودم که چرا با وجود اینکه مردم ایران و آمریکایی جنوبی که نه مذهب، نه زبان و نه نژاد مشترک دارند، چرا اینقدر به هم نزدیک هستند.


    وی دلیل این امر را اینگونه بیان کرد و گفت: به خاطر این که هر دو ملت را یک غارتگر، چپاول کرد و رهبران ما و شما به دست یک گروه شکنجه شده‌اند.


    ازغدی با اشاره به این که این وجدان مشترک با رنج های مشترک گره خورده و جبهه مشترک جهانی را می‌سازد، خاطرنشان کرد: انقلابیون آفریقا، آسیا و امریکای لاتین باید در کنار هم قرار گیرند.


    این استاد دانشگاه با تاکید بر این که برادری جهانی برای عدالت جهانی، جهان جدیدی را شروع می‌کند، خطاب به اورتگا اظهار داشت: سخنان شما در زمان ورود به ایران، تفکر 28 ساله ماست و مردم ما برای تک تک این مفاهیم هزینه پرداخت کرده‌اند.

    عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: شما هر سال می‌توانید به خانه یک "چریک مرد" بیایید. 27 سال پیش که اسلام بر آمریکا پیروز شد و صهیونیست را بیرون انداخت چند ماه نگذشته بود که خبر رسید نیکاراگوئه نیز پیروز شده است. از این موضوع بسیار خرسند شدیم اما بعد ‌وقفه‌ای پیش آمد و ما از شما بی‌خبر شدیم. با خود گفتیم شاید انقلاب نیکاراگوئه فروکش کرده و شاید آمریکا موفق شده مردم آنجا را ساکت کند. اما باز دیدیم اورتگا با رای مردم به صحنه بازگشته و توانسته حقیقت این کشور را نشان دهد. با تمام وجود برای شما آرزوی موفقیت می‌کنیم.


    وی اضافه کرد: امروز رهبری انقلاب حامی جنبش‌های آزادی بخش و در مقابل استکبار جهانی است، پس ایران به هر معنا خانه شماست.


    رحیم پور ازغدی گفت: تکلیف احمدی نژاد هم روشن است، احمدی نژاد نیز بیشتر از آنکه یک دولتمرد باشد، با روحیه‌ای چریکی خود را متعهد به جبهه فقرای دنیا می‌داند، پس می‌توانید هر سالبرای تفریح به خانه دوم خود بیایید.


    این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به پیروزی اورتگا، چاوز، مورالس و دیگر جنبش‌ها در قاره آمریکا گفت: باید به این پیام پی برد که مقاومت عدالتخواهانه زنده است و بر خلاف تبلیغات آمریکایی، این مقاومت ربطی به کمونیست ندارد و خواست ملتهاست نه توطئه چند گروه کوچک.


    وی با تاکید بر این که کشته شدن انقلابیون باعث مبارزه در قاره‌های مختلف شد، اظهار داشت: این مقاومت ربطی به الحاد نداشته و مقاومت فطری بشر در مقابل ستم است.


    رحیم پور با ذکر جملاتی از امام (ره) که از جنگ تاریخی فقر و غنا سخن می‌گوید، گفت: باید آمریکا و اروپای غربی را به خاطر همه قساوت ها در سراسر جهان در دادگاه محاکمه کرد، چون امریکا با نسل کشی میلیونها انسان شکل گرفته است.


    استاد دانشگاه تهران بار دیگر مورالس را مورد خطاب قرار داد و گفت: هزینه پیشرفت غرب را ما و شما پرداختیم اروپایی‌ ها خانه پدران شما را سوزاندند و نامش را امریکا گذاشتند.
    وی اکثر جنگ‌ها و کشتارها را زیر سر همین جنایتکاران دانست و افزود: آنها گاه در پشت دموکراسی و گاه در پشت مذهب مخفی شده‌اند.


    ازغدی دیدار پاپ با بوش را مورد اشاره قرار داد و گفت: کاسترو پیام فرستاد که پاپ گول بوش را نخورد، اما گوش‌های پاپ سنگین بود.


    وی با تاکید بر این که عدالتخواهی هیچ ربطی به کمونیست ندارد، گفت: بسیار تهوع آور است که ستمگران به نام مذهب و با فتوای پاپ غارت می‌کنند، در انقلاب ما مذهب در خدمت عدالت تعریف شده، مذهبی که الهیات رهایی بخش، بنیان آن است.


    این استاد دانشگاه با اشاره به این که امریکا، دموکراسی نیکاراگوئه، ایران و ونزوئلا را قبول ندارد، اما دیکتاتوری های همین کشورها را می‌پسندد، گفت: هدف آنها این است که ما بترسیم و انقلابهای مردمی منزوی ‌شوند اما اکنون همه به پا خاسته و ملتهای جهان هوشیار شده‌اند.



     نظرات کاربران




    عدالت خواهى على علیه السلام

    نویسنده:ابوحامد::: جمعه 86/2/7::: ساعت 11:56 صبح

    عدالت خواسته همه انسانهاست. انسانها دوست دارند در اجتماعى زندگى کنند که بر پایه‏هاى عدالت استوار باشد و همه افراد در ابعاد مختلف به رعایت عدالت مقید باشند. حقوق یکدیگر را رعایت کنند، به حقوق یکدیگر تجاوز و تعدى ننمایند، همه در برابر قانون تساوى داشته باشند. تبعیض و تخلف نباشد. دستگاه حاکمه حقوق افراد را تضمین کند و جلو تعدیات را بگیرد .

    در طول تاریخ افراد زیادى به عنوان عدالت‏خواهى قیام و انقلاب کرده‏اند و با این تعبیر جالب و زیبا عده‏اى را با خویش همراه ساخته‏اند، بعضى از آنها شکست خوردند و بعضى پیروز گشتند و حتى توانستند حکومتى را بدین عنوان برپا سازند ولى بعد از چندى از مسیر اصلى منحرف شدند و از عدالت‏خواهى دست کشیدند. عوامل انحراف از این قرار است: در واقع اینها آفتهاى عدالتخواهى هستند.

    1ـ بعد از پیروزى تعدادى از سران نهضت امور را در قبضه خودشان درمى‏آورند و براى ابقاى مقام و منصب خود و سوء استفاده بر توده مردم ظلم و ستم مى‏نمایند و رهبر نهضت هم براى حفظ آنها تسلیم مى‏شود.

    2ـ خود رهبر نهضت وقتى به مقام رسید براى حفظ مقام و اسکات مردم ظلم و ستم را شروع مى‏نماید .

    3ـ رهبر نهضت بعد از پیروزى از مقام خود سوء استفاده مى‏کند و رفاه‏طلب مى‏شود و به جمع ثروت و تجملات زندگى سرگرم مى‏شود.

    4ـ خویشان و طائفه رهبر از موقعیت او سوء استفاده مى‏نمایند و بر دیگران ستم مى‏نمایند .

    5ـ رهبر بعد از پیروزى براى ابقاى حکومت خویش با افراد نیرومند و زورگو سازش مى‏کند و آنها را در پستهاى خود باقى مى‏گذارد.

    6ـ افرادى را بر سر کارها مى‏گمارد که بتوانند بر مردم تسلط و نفوذ داشته باشند گرچه مرتکب ظلم و ستم شوند.

    7ـ در اثر ضعف و ناتوانى از ظلمها و ستمهاى بعضى افراد چشم‏پوشى مى‏کند.

    حضرت على (ع) از آغاز مردم را به عدالت‏خواهى دعوت کرد و تا آخر هم چنان پایدار بود و در تمام مراحل عدالت را رعایت مى‏کرد.

    1. عدم ابقاء ظالمین

    مغیرة بن شعبه در اوائل خلافت خدمت آن جناب رسید و گفت: چون با تو بیعت کرده‏ام باید تو را نصیحت کنم: ابوبکر و عمر و عثمان افرادى سرکار گمارده‏اند و در طول این مدت نفوذ قدرت پیدا کرده‏اند، بگذار سرکار بمانند تا حکومت تو استوار شود و از این جمله معاویه است که بر شام تسلط دارد. على فرمود: ا تضمن لى عمرى فیما بین تولیه الى خلعه. و ما کنت متخذ المضلین عضدا ـ من بارها بعثمان توصیه کردم دست این ظالمین را کوتاه کند اکنون خودم آنها را ابقا کنم.

    2. افراد فرصت‏طلب را سرکار نگذاشت

    طلحه و زبیر خدمت على (ع) عرض کردند با تو بعیت کردیم که ما را بر دیگران برترى دهى در کارها با ما مشورت نمائى و در عطا مزیت قائل شوى، با این همه خدمت که در راه اسلام کردیم تو بین ما و سایرین فرقى نمى‏گذارى. ما از تو حمایت کردیم ولى اکنون مالک اشتر و حکیم بن جبله را به ولایت مى‏گمارى باید ولایت بصره و کوفه را بما بدهى و الا ما نمى‏توانیم به همکارى خودمان ادامه دهیم. على (ع) فرمود: قبل از شما گروه دیگرى هم براى اسلام کوشش کردند ولى براى خدا کردند جزا هم از خدا مى‏گیرند. لا استأثر علیکما و لا على عبد حبشى مجدع بدرهم فما دونه لا انا و لا ولداى هذان ـ از خدا بترسید و فساد نکنید.

    3. سخت‏گیرى درباره ولات

    به یکى از عمالش که رشوه گرفته بود فرمود: از خدا بترس و حق مردم را بازده، اگر بر تو تمکن یافتم وظیفه‏ام را نسبت به تو انجام مى‏دهم و با این شمشیر ترا به دوزخ مى‏فرستم .

    4. عدم سوء استفاده شخصى از بیت المال

    هارون بن عنزه از پدرش نقل کرده که در قصر خورنق در کوفه بر على وارد شدم، زمستان بود و قطیفه کهنه‏اى پوشیده بود و از سرما مى‏لرزید گفتم یا امیر المؤمنین تو هم در بیت المال سهمى دارى چرا با خودت چنین مى‏کنى؟ فرمود بخدا سوگند از مال شما چیزى نمى‏گیرم و این قطیفه را از مدینه از اموال شخصى آورده‏ام. خوراکش از غله ینبع تهیه مى‏شد. راوی مى‏گوید على را دیدم که نان خشک و شیر تناول مى‏کرد عرض کردم چرا غذاى خوب و مقوى نمى‏خورید فرمود غذا و لباس پیامبر بدتر بود.




    <      1   2   3      

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    حرف دل
    اهمیت آشنای زنان با قرآن
    اهمیت آشنای زنان با قرآن
    25 نکته در باره بابونه
    نماز اول ماه فراموش نشود
    مردم و پلیس
    یشنهادهای پلیس
    ایان عمر گروهکهای تکفیری و تروریستی
    مظلومین میانمار
    14شهریور
    رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی:
    طنز دکتر سلام
    رهبری نوروز 96
    سال اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال
    دومین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگزار ش
    [همه عناوین(2949)][عناوین آرشیوشده]


    [ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

    ©template designed by: www.persianblog.com