سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 840477

  بازدید امروز : 46

  بازدید دیروز : 47

ابـــوحـامـد

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

 

لینک دوستان

*رمز موفقیت*
قرآن
پارسی بلاگ
نهج البلاغه
سایت دفتر مقام معظم رهبری
محمد فرشاد پور
حوزه علمیه
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران
پایثگاه ملی علوم زمین کشور
بانی تک
هم اندیشی
پایگاه اطلاع رسانی دولت
پایگه خبری - تحلیلی دانشجویان ایران
وب سایت شیرزن ایرانی
جام جم روزنامه
بازتاب برنا
هم اندیشی
ریاست جمهوری
شهاب مرادی
کدهای جاوا
عطف
گلستان دانش
روزنامه ها
جهان نیوز
خبر گزاری فارس
راسخون
باشگاه خبر نگاران جوان
پرورش کرم خاکی دلاور
پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور دکتر روحانی
خبر فارسی
رویدادهای رفسنجان
مدیریت آموزش و پرورش رفسنجان
آموزش و پروش کشکوئیه
آشپزی لذت بخش
سایت کدبانو
پایگاه اطلاع رسانی 9دی
سایت دکتر حسن اکبری متخصص آسیب شناسی
سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی - اخبار لحظه
مبین طرح
خبرگزاری دانشجو
واژه یاب
میزان مجاز قند خون
مفاتیح ا لجنان
رجا نیوز
انواع سایتها
تحریرالوسیله
وام خود اشتغالی
پایش برنامه یکشنبه شبهای شبکه 1
متالوژی پودر یزد
پخش زنده حرم امام حسین و...
یزد فردا
سمت خدا از شبکه 3
سبک زندگی و صله رحم و ... محمد رضا پروانیان
آخرین اخبار ایران و جهان
پشیمان دشت سمنان
نشریه پرتو سخن
الگوها
دو بیتی های بابا طاهر
وبلاگ نوجوان هادی سرداری
طرح عفاف و حجاب
شهدای مصطفی خمینی رفسنجان
خاطرات مسثر

لوگوی دوستان











 

درباره خودم

 

پیوندهای روزانه

 

لینک به لوگوی من

ابـــوحـامـد

 

حضور و غیاب

یــــاهـو

 

دسته بندی یادداشت ها

حذف کردن از منوی استارت[167] . رهبرم[2] . غزه .

 

بایگانی

نوروز86
اردیبهشت 86
خردادماه 86
تیرماه 85
مرداد
آذرماه
شهریور
دی ماه
بهمن ماه
اسفند 86
فروردین 87
اردیبهشت 87
خرداد ماه 87
مهر ماه
دیماه88
بهار90
سال 91
نیمه اول سال 92
مهر 92
آبان 92
تا نوروز 93
بهار 93
تابستان 93
پاییز 93

 

اشتراک

 

 

حکمت به درون انباشته از خوراک وارد نمی شود . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

جزئیات نقل و انتقال مسکن مهر

نویسنده:ابوحامد::: شنبه 93/3/24::: ساعت 10:22 عصر
ارسال به دوستان
فارس منتشر کرد
دستورالعمل اجرایی معاملات مسکن مهر اعم از واحدهای تمام شده و نیمه تمام برای اجرا از سوی آخوندی وزیر راه و شهرسازی ابلاغ شد.
خبرگزاری فارس: جزئیات نقل و انتقال مسکن مهر

- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930324001316#sthash.CXMG2JEb.dpuf



  • کلمات کلیدی :

  • روحانی در نشست خبری:

    نویسنده:ابوحامد::: شنبه 93/3/24::: ساعت 10:21 عصر
    ارسال به دوستان
    هیچ پیامی از طریق «کشیش» با اوباما رد و بدل نشده است/ آماده کمک به دولت عراق هستیم/ غرب از فرصت توافق با ایران استفاده کند، به شرایط قبل برنمی‌گردیم

    رئیس‌جمهور با اشاره به برخی اخبار مبنی بر پیام‌رسانی اوباما به روحانی از طریق یک کشیش، با تکذیب این خبر گفت: اگر قرار باشد بین بنده و آقای اوباما پیامی رد و بدل شود، احتیاج به این همه پیچیدگی نیست.

    خبرگزاری فارس: هیچ پیامی از طریق «کشیش» با اوباما رد و بدل نشده است/ آماده کمک به دولت عراق هستیم/ غرب از فرصت توافق با ایران استفاده کند، به شرایط قبل برنمی‌گردیم

    -------------------------------

     

     - See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930324000154#sthash.3VPzN7Qe.dpuf



  • کلمات کلیدی :

  • آیتاللهمکارم:آمارهای دولتقبل غیر واقعی بود

    نویسنده:ابوحامد::: جمعه 93/3/16::: ساعت 3:16 عصر
    کد خبر: 113508
    تاریخ انتشار: 15 خرداد 1393 - 13:44
    تعداد بازدید: 6101
    تعداد نظرات: 2 نظر
    آیت الله مکارم شیرازی در توصیه به رئیس بانک مرکزی تاکید کرد: سعی کنید آمارهایی که ارائه می‌دهید واقعی باشد چرا که یکی از بلاهای دولت سابق ارایه آمارهای غیرواقعی بود که موجب سلب اعتماد مردم از آنان می‌شد.
    خبرگزاری مهر: یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: بانک‌های کشور عقود شرعی را رعایت نمی‌کنند و این امر تنها بر روی کاغذ است و ما بانک اسلامی توام با ربا داریم. 
     
    آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی قبل از ظهر پنج‌شنبه در دیدار ولی الله سیف، رئیس بانک مرکزی در سخنانی اظهار داشت: وقتی دولت جدید سر کار آمد مردم به دو چیز امید بستند که یکی از آنها مسئله انرژی هسته‌ای بود که انتظار دارند به صورت آبرومندی این مشکل حل شود که امروز خوشبختانه در این مسیر قرار داریم و در صورت عدم لجبازی غربی‌ها امید است به نقطه مطلوب برسیم و مردم نیز منتظر این مسئله هستند. 
     
    وی با بیان این که ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • علائم و راه های پیشگیری از ابتلا به «کرونا»

    نویسنده:ابوحامد::: جمعه 93/3/16::: ساعت 3:10 عصر
    رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه "کورونا" ویروسی ناشناخته است که واکسن و درمان قطعی ندارد، گفت: در موارد شدید این نوع بیماری، درمان حمایتی در بیمارستان‌ها انجام می گردد.
    خبرگزاری ایسنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه "کورونا" ویروسی ناشناخته است که واکسن و درمان قطعی ندارد، گفت: در موارد شدید این نوع بیماری، درمان حمایتی در بیمارستان‌ها انجام می گردد.

    دکتر مهدی شادنوش گفت: "کورونا ویروس‌ها" نوعی ویروس هستند که عموماً باعث سرماخوردگی معمولی در انسان می گردد، اما برخی از آنها مانند SARS می تواند باعث بیماری شدیدتر و گاهی مرگ بیمار شوند.

    وی ادامه داد: کوروناویروس MERS برای اولین بار در کشور عربستان شناخته شد و هر چند در بسیاری از افراد باعث علائم شبیه بیماری آنفلوانزا (تب، سرفه، بدن درد و گاهی اسهال) می‌شود اما در گروهی از بیماران نیز (مانند سالمندان) ممکن است باعث بیماری شدیدتر و بستری شود.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان اضافه کرد: در کسانی که سابقه بیماری مزمن (مانند بیماری تنفسی، قلبی، کبدی یا کلیوی)، داشته اند یا به هر دلیلی سیستم دفاعی بدنشان ضعیف شده است (مانند دیابت، درمانهای ضعیف کننده ایمنی بدن)، ممکن است بیماری کورونا ویروسی MERS شدیدتر شده و منجر به بستری و گاهی فوت بیمار شود.

    شادنوش ادامه داد: افراد جوان که تغذیه سالم داشته و از سلامت کافی جسمی بهتری برخوردار هستند در صورت عفونت به این ویروس، بیماری خفیف تری را معمولا تجربه می کنند.

    علائم بیماری و واکسن و درمان:

    وی همچنین تب درجه حرارت بالای 38 درجه سانتیگراد، سرفه، گلو درد و سایر علایم تنفسی، اسهال، تنگی نفس را از علایم وجود این ویروس در بدن انسان دانست.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان تأکید کرد: راه انتقال دقیق این ویروس مشخص نشده است اما به نظر می‌رسد از راه قطرات تنفسی و ترشحات بدن قابل انتقال است. همچنین احتمال می رود که تماس با بزاق و ترشحات بدن شتر و مصرف شیر غیر پاستوریزه آن حیوان باعث بیماری شود.

    راه‌های پیشگیری

    شادنوش تصریح کرد: رعایت اصول بهداشت فردی شامل شستن صحیح دست‌ها به دفعات(مخصوصاً قبل از تماس دست با چشم و قبل از غذا خوردن)، رعایت فاصله (حداقل یک متر) با فرد بیماری که سرفه می کند، در پیشگیری از ابتلا به این بیماری موثر است.

    وی همچنین توصیه کرد: مسافرانی که به کشورهای عربی مانند امارات متحده عربی، عمان، قطر، اردن و مخصوصاً زائرانی که به عربستان مسافرت می‌کنند از خرید و مصرف مواد غذایی و آشامیدنی غیر مطمئن از دست فروشان خودداری و از مصرف شیر غیر پاستوریزه شتر نیز پرهیز نمایند.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان اظهارداشت: واگیری فرد به فرد در بیماری MERS به مراتب از بیماری آنفلوانزا و سرماخوردگی کمتر است اما در تماس‌های نزدیک خانگی و بیمارستانی ممکن است به افراد دیگر منتقل شود از این رو رعایت بهداشت فردی توصیه می شود، پرسنل بیمارستان باید علاوه بر دقت در شستن دستها از ماسک و دستکش نیز به طور صحیح استفاده نمایند، از تماس دست آلوده به چشم، دهان و بینی خودداری شود، باید در موقع سرفه از دستمال استفاده شده و درصورتی که دستمال هنگام سرفه کردن در دسترس نیست از آستین لباس در ناحیه آرنج می‌توان استفاده کرد.

    توصیه بهداشتی به زائران حج و مسافران کشورهای عربی سواحل خلیج فارس:

    شادنوش همچنین به زائران حج و مسافران کشورهای عربی سواحل خلیج فارس توصیه کرد: از مصرف موادغذایی و نوشیدنی غیر بهداشتی و تماس با دام (به ویژه شتر) و لبنیات غیر پاستوریزه در طول سفر خودداری شود، بهداشت فردی مانند شستشوی صحیح دست و رعایت بهداشت تنفسی را جدی بگیرند.

    وی افزود: درصورتی که در عرض دو هفته بعد از بازگشت زائر (مسافر) احساس کسالت، تب، علائم تنفسی، علائم گوارشی مانند اسهال نمایان شود حتمأ به پزشک مراجعه شود و پزشک را در جریان سفر خود قرار دهد، همچنین در صورت ابتلا به بیماری تنفسی از ماسک استفاده و تا جائی که امکان دارد تماس چهره به چهره خود با دیگران را کاهش دهد.


  • کلمات کلیدی :

  • انتقادات صریح ناطق نوری در جمع طلاب

    نویسنده:ابوحامد::: جمعه 93/3/16::: ساعت 3:5 عصر
    کد خبر: 113006
    تاریخ انتشار: 12 خرداد 1393 - 13:35
    تعداد بازدید: 4435
    یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در اظهاراتی صریح، از برخوردهای افراطی و تندروانه به شدت انتقاد و بر ضرورت استفاده از همه گروه‌ها در جهت پیشبرد اهداف کشور تاکید کرد.
    خبرگزاری ایسنا: یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در اظهاراتی صریح، از برخوردهای افراطی و تندروانه به شدت انتقاد و بر ضرورت استفاده از همه گروه‌ها در جهت پیشبرد اهداف کشور تاکید کرد.

    سایت انتخاب نوشت: حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق نوری در دیدار با طلاب و فضلای حوزه علمیه خوزستان، در پاسخ به این سوال که «چرا جامعه روحانیت مبارز حرکتی در رابطه با دغدغه مراجع همچون وجود ناهنجاری‌های اجتماعی و مسأله حجاب و عفاف انجام نمی دهد؟»، تصریح کرد: موضوع حجاب و عفاف و سایر مسائل فرهنگی نیاز به بحث‌ها و جلسه‌هایی مفصل داشته و با یکی دو جلسه قابل حل نیست اما برای حل موضوع بدحجابی، باید آسیب‌شناسی و ریشه‌یابی دقیقی داشت.

    وی با بیان اینکه وضعیت فرهنگی مردم نسبت به دوران آغازین انقلاب در زمینه مسائل اعتقادی و دینی ضعیف‌تر شده است، ادامه داد: در دوران شاهنشاهی، اگر جوانی خواهان مبارزه با حکومت بود، علم اسلام را بلند می‌کرد و ظاهر خود را بر اساس مبانی دینی تغییر می‌داد، به طوری که پسران پیراهن‌های یقه آخوندی می‌پوشیدند و ته‌ریش می‌گذاشتند و دختران نیز با حجاب کامل و چادر در مکان‌های عمومی همچون دانشگاه حاضر می‌شدند.  ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • - طرز تهیه ماهی سالمون با سس گردو و مایونز

    نویسنده:ابوحامد::: جمعه 93/3/16::: ساعت 11:52 صبح

    طرز تهیه ماهی سالمون با سس گردو و مایونز

    پرتال آکاایران سایت 

    آشپزی

     بخش 

    آموزش آشپزی

     آکا و طرز تهیه هزاران غذا و 

    آشپزی

     آسان قسمت 

    غذاهای دریایی

     

    انواع ماهی

    - طرز تهیه ماهی سالمون با سس گردو و مایونز

     

    sa0.bmp



  • کلمات کلیدی :

  • همکاران شیعه کسینجر!

    نویسنده:ابوحامد::: جمعه 93/3/16::: ساعت 9:9 صبح
    حجت‌الاسلام مهدی طائب
    تاریخ انتشار : دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 16:11
     
    امروز یک اشتباه در جهان شیعه کافی است که کمک کند به آنها تا از پولی که تا به الان خرج کردند کاملاً بهره برداری کنند. اما اگر ما الان به جغرافیای سیاسی توجه کنیم اگر متوجه باشیم می توانیم دشمن را ناکام کنیم، یعنی آنها از ما فقط ذکر فضائل اهل بیت ببینند دقیقا خرج 27 ساله ی آنها همه از بین خواهد رفت ...
    سرویس فرهنگی جهان‌نیوز - حجت‌الاسلام مهدی طائب*: مطلبی که امروز لازم است خیلی به آن توجه بشود فهم جغرافیای سیاسی مذهبی جهان است. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اسلام چه در بین تشیع و چه در بین برادران اهل سنت توسط علما ترویج می شود و همیشه مردم دین خود را از علما می گرفتند هم در اهل سنت و هم شیعه. تردیدی نیست که معارف، خط اسلام و احکامشان را از روحانیت و آخوندهایشان می گیرند. 
      ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • خوراکیهایی که بر هر دردی دوا هستند

    نویسنده:ابوحامد::: جمعه 93/3/16::: ساعت 8:57 صبح

     

    خوراکی‌هایی که بر هر دردی دوا هستند

     

    خوردن ماهی در طول هفته همیشه توصیه شده است اما زمانی که دچار دردهای موضعی شده باشید باید به میزان بیشتری از ماهی سالمون استفاده کنید.

    به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از باشگاه خبرنگاران،  ورزش های سخت یا ضربه های محکمی که به بدن وارد می شود باعث بروز دردهایی خواهد شد که درمان آن ها از راه های شیمیایی و طبیعی قابل انجام است. از آنجایی که درمان هر بیماری به وسیله دارو و مواد شیمیایی توصیه نمیشود بهتر است راه های طبیعی را پیش بگیرید و برای درمان دردها از خوراکی های درستی استفاده کنید.


    ** زنجبیل: اولین ماده ای که برای تسکین دردها مناسب است زنجبیل نام دارد. این ادویه خوشمزه نه تنها باعث خوش طعم و بو شدن غذا می شود بلکه برای دردهای موضعی نیز مناسب خواهد بود. مطالعات نشان میدهد که خوردن زنجبیل به میزان 250 میلی گرم دقیقا کاری را انجام میدهد که قرصی مانند ایبوپروفن انجام میدهد.

    ** ماهی سالمون: خوردن ماهی در طول هفته همیشه توصیه شده است اما زمانی که دچار دردهای موضعی شده باشید باید به میزان بیشتری از ماهی سالمون استفاده کنید. این ماهی میتواند دردهایی که در بدن و مخصوصا قسمت گردن و کمر شما وجود دارد را از بین ببرد. امگا 3 موجود در این ماهی  توانایی آن را دارد تا یه جان تازه به مفاصل و عضلات شما بدهد.

    ** قهوه: یکی از نوشیدنی های خوشمزه که صحبت های بسیاری پشت آن وجود دارد زیرا تحقیقات زیادی روی فواید و مضرات آن صورت گرفته است. به غیر از بی خوابی یا مشکلاتی که ممکن است در برخی از قسمت های بدن ایجاد کند، قهوه نوشیدنی است که میت واند دردهای ماهیچه ای شما را خیلی زود خوب کند. قهوه نیز بسیار شبیه به مسکن های قوی کار می کند.

    ** مرکبات: استفاده از مرکبات در هر روزی باعث افزایش سلامت بدن می شود. پرتغال یا لیمو از جمله مرکباتی هستند که میزان زیادی ویتامین ث دارند و هرچه میزان این ویتامین در بدن بیشتر باشد، دردهای کمتر سراغ شما خواهند آمد.  این روزها در تابستان استفاده از آبلیمو یا لیموترش تازه می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. 

    انتهای پیام/

    کلید واژه
     


  • کلمات کلیدی :

  • کارنامه ربع قرن مدیریت جهادی رهبر معظم انقلاب

    نویسنده:ابوحامد::: جمعه 93/3/16::: ساعت 8:56 صبح
    تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 خرداد 1393 ساعت 10:31
     
    نقش امام خمینی (ره) در شکل گیری و استمرار انقلاب بر کسی پوشیده نیست. اما زعامت انقلاب اسلامی پس از ایشان نگرانی تمامی دلسوزان بود. امری که می توانست پایان بخش آرمان های رفیع انقلاب و پایمالی خون 300 هزار شهید آن بشود.
    کارنامه ربع قرن مدیریت جهادی رهبر معظم انقلاب
    به گزارش جهان، تجربه شکست انقلاب های بزرگ تاریخ و انحراف از جهت گیری های اصلی آنها، ترس از تکرار این تجربه تلخ در انقلاب اسلامی را نزد رهبران جمهوری اسلامی و ملت مسلمان آن به یک دغدغه تبدیل کرده است. هر چند با وجود جوهره ای به نام اسلام در تمام حرکت های این انقلاب و حضور ولی فقیه که «جایگاه مهندسی نظام، حفظ خط، جهت نظام و جلوگیری از انحراف» را بر عهده دارد، این مقایسه و نگرانی بعد دیگری پیدا می کند. و آن اینکه تا چه میزان در تحقق شعارهای انقلاب موفق خواهیم بود؟

     در این سال ها نه تنها انقلاب و آرمان های آن ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نکتهای جالب در عروسی پسر رهبرانقلاب با دختر حدادعادل

    نویسنده:ابوحامد::: جمعه 93/3/16::: ساعت 8:54 صبح
    تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 خرداد 1393 ساعت 11:27
     
    "من پولی برای خرید خانه ندارم.خانه‌ای اجاره کرده‌ایم که قرار است،دریک طبقه آن آقامصطفی و در طبقه دیگر آقامجتبی زندگی کنند.ما زندگی معمولی داریم و شما زندگی خوبی دارید، مثل ما زندگی نکرده‌اید.آیا دختر شما حاضر است با این وجود زندگی کند؟
    نکته‌ای جالب در عروسی پسر رهبرانقلاب با دختر حدادعادل
    به گزارش جهان به نقل از تسنیم، غلامعلی حداد عادل خاطره‌ای جالب از خواستگاری و ازدواج پسر رهبر معظم انقلاب با دختر خود روایت کرده است که در ذیل می‌آید:

    چند روز پس از خواستگاری خانواده بزرگوار حضرت‌آیت الله خامنه‌ای از دختر بنده، خدمت مقام معظم رهبری رسیدم. ایشان فرمودند: آقای دکتر! اگر خدا بخواهد با هم خویشاوند می‌شویم. عرض کردم چطور؟ فرمودند: آقا مجتبی و دختر خانم شما ظاهراً یکدیگر را پسندیده‌اند و در گفتگو به نتیجه رسیده‌اند. حالا نظر شما چیست؟ عرض کردم: آقا اختیار ما هم دست شماست! آقا فرمودند: شما و همسرتان استاد دانشگاه هستید و زندگی شما با زندگی ما متفاوت است. تمام زندگی ما غیر از کتاب‌هایم، یک وانت لوازم کهنه است. خانه ما هم دو اتاق اندرونی دارد و یک اتاق بیرونی که مسئولان می‌آیند و با من دیدار می‌کنند.

    من پولی برای خرید خانه ندارم. خانه‌ای اجاره کرده‌ایم که قرار است، در یک طبقه آن آقامصطفی و در طبقه دیگر آقامجتبی زندگی کنند. ما زندگی معمولی داریم و شما زندگی خوبی دارید، مثل ما زندگی نکرده‌اید. آیا دختر شما حاضر است با این وجود زندگی کند؟! زیبایی و دقت سخن رهبر معظم انقلاب برای من بسیار جالب بود. موضوع را به دخترم گفتم و او با روی باز استقبال کرد.

     

    کد مطلب: 363535


  • کلمات کلیدی :

  •    1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    حرف دل
    اهمیت آشنای زنان با قرآن
    اهمیت آشنای زنان با قرآن
    25 نکته در باره بابونه
    نماز اول ماه فراموش نشود
    مردم و پلیس
    یشنهادهای پلیس
    ایان عمر گروهکهای تکفیری و تروریستی
    مظلومین میانمار
    14شهریور
    رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی:
    طنز دکتر سلام
    رهبری نوروز 96
    سال اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال
    دومین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگزار ش
    [همه عناوین(2949)][عناوین آرشیوشده]


    [ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

    ©template designed by: www.persianblog.com