سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 841130

  بازدید امروز : 19

  بازدید دیروز : 30

ابـــوحـامـد

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

 

لینک دوستان

*رمز موفقیت*
قرآن
پارسی بلاگ
نهج البلاغه
سایت دفتر مقام معظم رهبری
محمد فرشاد پور
حوزه علمیه
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران
پایثگاه ملی علوم زمین کشور
بانی تک
هم اندیشی
پایگاه اطلاع رسانی دولت
پایگه خبری - تحلیلی دانشجویان ایران
وب سایت شیرزن ایرانی
جام جم روزنامه
بازتاب برنا
هم اندیشی
ریاست جمهوری
شهاب مرادی
کدهای جاوا
عطف
گلستان دانش
روزنامه ها
جهان نیوز
خبر گزاری فارس
راسخون
باشگاه خبر نگاران جوان
پرورش کرم خاکی دلاور
پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور دکتر روحانی
خبر فارسی
رویدادهای رفسنجان
مدیریت آموزش و پرورش رفسنجان
آموزش و پروش کشکوئیه
آشپزی لذت بخش
سایت کدبانو
پایگاه اطلاع رسانی 9دی
سایت دکتر حسن اکبری متخصص آسیب شناسی
سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی - اخبار لحظه
مبین طرح
خبرگزاری دانشجو
واژه یاب
میزان مجاز قند خون
مفاتیح ا لجنان
رجا نیوز
انواع سایتها
تحریرالوسیله
وام خود اشتغالی
پایش برنامه یکشنبه شبهای شبکه 1
متالوژی پودر یزد
پخش زنده حرم امام حسین و...
یزد فردا
سمت خدا از شبکه 3
سبک زندگی و صله رحم و ... محمد رضا پروانیان
آخرین اخبار ایران و جهان
پشیمان دشت سمنان
نشریه پرتو سخن
الگوها
دو بیتی های بابا طاهر
وبلاگ نوجوان هادی سرداری
طرح عفاف و حجاب
شهدای مصطفی خمینی رفسنجان
خاطرات مسثر

لوگوی دوستان











 

درباره خودم

 

پیوندهای روزانه

 

لینک به لوگوی من

ابـــوحـامـد

 

حضور و غیاب

یــــاهـو

 

دسته بندی یادداشت ها

حذف کردن از منوی استارت[167] . رهبرم[2] . غزه .

 

بایگانی

نوروز86
اردیبهشت 86
خردادماه 86
تیرماه 85
مرداد
آذرماه
شهریور
دی ماه
بهمن ماه
اسفند 86
فروردین 87
اردیبهشت 87
خرداد ماه 87
مهر ماه
دیماه88
بهار90
سال 91
نیمه اول سال 92
مهر 92
آبان 92
تا نوروز 93
بهار 93
تابستان 93
پاییز 93

 

اشتراک

 

 

ایمان برهنه است و جامه آن تقوا و زیورش حیا و دارایی اش فقه و میوه اش دانش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

معاون پژوهشی وزیر علوم در گفتگو با فارس:

نویسنده:ابوحامد::: چهارشنبه 88/10/23::: ساعت 3:16 صبح
مسعود علی‌محمدی بسیار متدین و ولایی بود

خبرگزاری فارس: محمد مهدی‌نژاد نوری گفت:‌ در ارتباطی که بنده با مسعود علی‌محمدی داشتم و شناختی که در این مدت حاصل شد، علی‌محمدی را فردی بسیار متدین و ولایی دیدم که برای توسعه علمی کشور بسیار مصمم بود.


محمد مهدی‌نژاد نوری معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم و تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به ادامه مطلب...


  • کلمات کلیدی :

  • شهادت امام رین العابدین

    نویسنده:ابوحامد::: چهارشنبه 88/10/23::: ساعت 2:42 صبح


  • کلمات کلیدی :

  • استعفای روحالله حسینیان از نمایندگی مجلس؛

    نویسنده:ابوحامد::: جمعه 88/10/18::: ساعت 6:44 صبح
    جناح اصلاح‌طلب نزد رئیس عزیزتر شدند و هر روز ما مطرودتر و بی‌خاصیت‌تر

    حجت‌الاسلام حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس در نامه‌ای به هیئت رئیسه مجلس خواستار استعفا از نمایندگی شد.

    یه گزارش رجانیوز، حجت‌الاسلام روح الله حسینیان نماینده تهران در نامه‌ای به هیئت رئیسه مجلس تقاضای استعفا کرده است که متن کامل نامه وی به شرح زیر است:

    با عرض سلام؛ چنانچه بیشتر دوستان مطلع هستند، اینجانب نزدیک به دوازده سال است کم و بیش در حال مبارزه با جریان انحرافی به اصطلاح‌ اصلاح‌طلبان هستیم. خداوند خود می‌داند که چه ظلم ها، فشارها، تهمت‌ها، توهین‌ها و تحقیرها را از این جماعت شنیدم و دیدم. در این میان نصحیت‌ها و زخم‌ زبان‌های دوستان را با همه تلخی‌هایش به جان خریدیم؛ اما به یاری خداوند که همه انگیزه‌ام او بوده هرگز احساس ضعف و ناتوانی نکردم؛ بلکه هرگاه حملات این جماعت بیشتر می‌شد احساس نشاط می‌کردم. اما امروز بیش از هر زمانی احساس دلشکستگی و سرخوردگی می‌کنم.

    امروز ادامه مطلب...


  • کلمات کلیدی :

  • حضرت علامه حسنزاده آملی:

    نویسنده:ابوحامد::: چهارشنبه 88/10/2::: ساعت 4:42 عصر
    رهبر عظیم‌الشأن‌تان را دوست بدارید؛ او دلداری است که دنیا شکارش نکرده

    حضرت علامه حسن زاده آملی از علمای برجسته وسرشناس حوزه علمیه قم که به جهت مراتب ویژه علمی و عرفانی از استوانه‌های حوزه‌های علمیه به شمار می روند، در انتهای یکی از جلسات سخنرانی خود، عبارات مهمی را در شأن رهبر معظم انقلاب بیان فرموده‌اند. نظر به اهمیت این سخنان، رجانیوز متن کامل سخنان معظم له پیرامون سجایای رهبر معظم انقلاب را به همراه فایل تصویری سخنان ایشان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد:

    رهبر عظیم‌الشأن‌تان را دوست بدارید. عالمی، عادلی،‌ رهبری، مؤمنی، ‌موحدی،‌ سیّاسی، دلداری، رهبری، انسان ربانی، پاک،‌ منزه، که دنیا شکارش نکرده من جایی [سراغ] ندارم که عرض کنم.

    همان که عرض کردم:
    نه شکوفه‌ای، نه برگی، نه ثمر، نه سایه دارم / همه حیرتم که دهقان به چه کار کشت ما را

    قدر این نعمت عظمی را که خدا به شما عطا فرمود، قدر این رهبرِ ولیّ وهمان عبارات که سرور عزیزم جناب استاد حدادعادل، ارائه دادند؛ رهبری، ولیی، الهی.

    الآن این انسجام ما، تکلیف شرعی ماست. مبادا عزیزان! آقایان مبادا! (این "مبادا" را توجه داشته باشید)

    مبادا آقایان! اول انقلاب یادتان هست چند فرقه برخاستند که می‌خواستند کشور را تجزیه کنند؟ حواستان جمع باشد، مبادا این وحدت ما را! مبادا این جمعیت ما را! مبادا این کشور علوی را! مبادا این نعمت ولایت را! از دست شما بگیرند.

    خدایا به حق پیغمبر و آل پیغمبر سایه این بزرگ‌مرد، این رهبر اصیل اسلامی، حضرت آیت‌الله معظم خامنه‌ای عزیز را مستدام بدار.

    و الهی آمین، الهی آمین، الهی آمین. بعدد کلماتت آمین.



  • کلمات کلیدی :

  • سخنان اخیر وزیر اطلاعات در جمع طلاب مدرسه فیضیه:

    نویسنده:ابوحامد::: شنبه 88/9/21::: ساعت 6:40 صبح
    متاسفانه سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی در راستای بیانیه های سران فتنه بود/ آقازاده‌ها لطمه‌های جدی به نظام وارد کرده‌اند

     

     

    حجت‌الاسلام حیدر مصلحی چهارشنبه شب در نشست «تحلیل و بررسی وضعیت امنیتی کشور» که در مدرسه فیضیه قم برگزار شد با اشاره به نام‌گذاری دهه چهارم انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری به دهه عدالت و پیشرفت در سخنانی اظهار داشت: دسترسی به عدالت حقیقی لوازم خاص خود را می‌طلبد که طلاب و روحانیون با تسلط بر مباحث دینی می‌توانند به این مسائل پرداخته و جامعه را آماده رویارویی با آنها بسازند.

     

    به گزارش رجانیوز، وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی باید در جهان الگو و تحول‌آفرین باشد خاطرنشان کرد: انسان امروزی از تعدی‌ها و ظلم‌های بسیار خسته شده و برای تحول مسائل مختلف به ایران اسلامی و انقلاب چشم دوخته است.

     

    وزیر اطلاعات گفت: امروز برای ملت ما این پرسش مطرح است که چرا جمهوری اسلامی آنگونه که باید و شاید به عدالت حقیقی دست نیافته است.

     

    وی افزود: همواره شعارهای انقلاب و خواسته‌های امام راحل (ره) در پیش چشمان مردم قرار دارد و امروز همگان خالصانه و یا ریاکارانه برای جلب نظرات و‌ آرای مردم به سراغ سخنان و آرمان‌های امام راحل (ره) می‌روند.
    مصلحی ادامه داد: به دلیل انتظارات داخلی و بین‌المللی از انقلاب اسلامی و نیز ایجاد زیرساخت‌های لازم برای پیشرفت و عدالت در همه عرصه‌ها در کشور، رهبری دهه چهارم انقلاب را به این نام انتخاب کردند.

     

    وزیر اطلاعات گفت: شرکت پرشور و گسترده مردم در انتخابات نشانه احساس مردم نسبت به جهت‌گیری درست نظام و حرکت به سمت اهداف انقلاب اسلامی و خواسته‌های مردم است.

     

    * عدالت در سایه ولایت محقق می‌شود

     

    وی خاطرنشان کرد: عدالت تنها در سایه امامت و ولایت قابل دسترسی است و مردم تنها با تکیه بر این اصل می‌توانند در راه رسیدن به عدالت تلاش کنند.
    مصلحی گفت: عدالت ضامن امنیت و ثبات کشور است و آحاد جامعه باید برای دستیابی به پیشرفت و عدالت حرکت کرده و هیچ‌گاه از پای ننشینند.

     

    وی افزود: امروز جهانیان برای دریافت معارف ناب اسلامی و انقلابی دست نیاز دراز کرده‌اند و عدالت از مهم‌ترین راه‌های تولید و توزیع این معارف تحول‌آفرین است.
    وزیر اطلاعات گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی مجموعه نظام را با فرمایشات حکیمانه خود همواره در مسیر دستیابی به عدالت و پیشرفت حقیقی قرار می‌دهند.

     

    * فتنه اخیر همچون کوه بزرگ یخی و شناور در آب‌های اقیانوس است

     

    مصلحی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث و اغتشاشات پس از انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: فتنه اخیر همچون کوه بزرگ یخی و شناور در آب‌های اقیانوس است که بخش عمده‌ای از آن در زیر آب و تنها بخش کوچکی در ظاهر نمایان است، ولی متأسفانه هنوز عده‌ای باور ندارند که این حوادث، فتنه‌ای از سوی دشمنان اسلام و انقلاب بود.

     

    وی با بیان اینکه همواره کسانی که در برابر نهضت انبیاء الهی ایستادگی کردند مستکبران و همراهان آنها بودند، گفت: استکبار برای سنگ‌اندازی در انقلاب پیامبران همواره از خواص جامعه سوء‌استفاده کرده و مسیر انقلاب انبیا را منحرف ساخته است.

     

    وزیر اطلاعات گفت: مگر رسول اکرم (ص) برای معرفی امیرالمؤمنین علی (ع) از چه گروه و دسته‌ای خوف داشته است و پس از واقعه غدیر چه کسانی مسیر اسلام و امامت را منحرف ساختند.
    مصلحی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی نیز در چنین شرایطی قرار گرفته است و مردم باید نسبت به دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان بسیار هوشیار و آگاه باشند.

     

    وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: انقلاب اسلامی و رهبری نظام در 30 سال گذشته دچار فتنه‌های بسیاری همچون فتنه بنی‌صدر، منافقین، منتظری و جنگ تحمیلی شده است که همگی قابل تأمل و بررسی است.
    وی افزود: متأسفانه مستندسازی هنرمندانه‌ای نسبت به فتنه‌های پس از انقلاب انجام نگرفته که نسل جوان امروز با ابعاد مختلف آنها آشنا شود و بتواند مسایل مستحدثه امروزی را به راحتی درک کند.

     

    وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: در فتنه‌های پس از انقلاب اسلامی، فتنه پس از انتخابات دارای ابعاد و پیچیدگی‌های خاصی است که باید بسیار به آنها توجه و دقت کرد.
    مصلحی همچنین ادامه داد: همواره در فتنه‌های به وجود آمده در کشور برخی واهمه دارند که اگر اسم افرادی برده شود چه لطمه‌ای به انقلاب می‌خورد، اما می‌بینیم که بحمدالله نظام اسلامی و انقلاب در 30 سال گذشته مستحکم و پابرجاست و برخورد با افراد خاص هیچ آسیبی به کشور وارد نکرده است.

     

    * آقازاده‌ها لطمه‌های جدی به نظام وارد کرده‌اند

     

    وی با بیان اینکه لطمات جدی در فتنه‌ها عمدتا از سوی خواص جامعه و آقازاده‌ها به نظام اسلامی وارد آمده است، اظهار داشت: فتنه اخیر بی‌تردید نتیجه جنگ نرم دشمنان است ولی عده‌ای همچنان تصور می‌کنند که این یک دعوای انتخاباتی ساده است.

     

    وزیر اطلاعات گفت: متأسفانه کسانی که انتظار می‌رود سینه‌چاک ولایت بوده و در صحنه‌های حساس انقلاب حاضر باشند، امروز شاهد هستیم میان مخالفان و نظام اسلامی واسطه‌گری می‌کنند و البته این از ویژگی‌های جنگ نرم دشمنان است.

     

    وی افزود: در جنگ نرم دشمنان بسیاری از خواص چون شاخص و معیاری در دست ندارند دچار شک و تردیدهای بسیار می‌شوند.
    مصلحی تصریح کرد: در جنگ نرم تمامیت نظام از درون به چالش و تهدید کشیده می‌شود و امروز می‌بینیم افرادی تأثیرگذار که باید از نظام و ولایت دفاع کنند در مقابل رهبری ایستاده‌اند.

     

    وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال اغنای حکومت توسط واسطه‌ها و کسانی است که در جامعه تأثیرگذار هستند، گفت: در نظرسنجی‌های انجام شده مقبولیت نظام و علاقه‌مندی مردم به حکومت اسلامی همانند نتیجه انتخابات بوده و این مهم مستکبران را دچار سردرگمی و حیرت کرده است.

     

    وزیر اطلاعات با بیان اینکه جامعه حضور افرادی را که برای خود همواره حاشیه امن تصور می‌کردند نمی‌پذیرد، خاطرنشان کرد: اجازه نخواهیم داد که سربازان گمنام امام زمان (عج) در پرونده‌های برخی خواص ذبح و قربانی شوند.

     

    وی اجبار حکومت به عقب‌نشینی را از دیگر ویژگی‌های جنگ نرم دشمنان دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با تدبیر و آینده‌نگری و خواندن دست دشمنان محکم و مقتدر در برابر این خواسته نامشروع مخالفان ایستادگی کرد و این مسئله از پیش برنامه‌ریزی شده را خاتمه داد.
    مصلحی ادامه داد: بدون شک جنگ نرم دشمنان همچنان با نظام اسلامی ادامه داشته و دشمن هزینه‌های گزافی را برای آن پرداخت می‌کند، اما این کشور با حضور ولی‌فقیه و رهبری شجاعانه ایشان هیچ‌گاه تسلیم انقلاب مخملی دشمنان و فتنه‌هایشان نمی‌شود.

     

    * برخی خواص در فضای وهم‌آلود فتنه سقوط کردند

     

    حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به وقایع 16 آذر ماه تهران اظهارداشت: فتنه‌گران که در روز 13 آبان شکست مفتضحانه‌ای خورده بودند، در روز 16 آذر به دنبال جبران این آسیب جدی بودند که باز هم با هوشیاری و بصیرت دانشجویان ولایی به نتیجه نرسیده و چیزی به دست نیاوردند.

     

    وی خاطرنشان کرد: نکته مهم و قابل توجه، اقدامات گسترده در راستای ساختارشکنی در جامعه از سوی این گروه اندک حدودا یک هزار و 200 نفری است که به زحمت و از سراسر کشور جمع شده بودند.

     

    وزیر اطلاعات با اشاره به پاره کردن عکس امام راحل (ره) از سوی عوامل فتنه در روز 16 آذر تصریح کرد: شخصیت امام راحل (ره) متعلق به همه جهانیان و آزادی‌خواهان است و از نخبگان و فرهیختگان جامعه به ویژه حوزویان و طلاب انتظار می‌رود که در برابر این اقدام وقیحانه عکس‌العمل مناسب و بزرگی نشان داده و پاسخ کوبنده‌ای به ساختارشکنی فتنه‌گران بدهند.

     

    مصلحی با بیان اینکه در فضای وهم‌آلود فتنه در جامعه برخی خواص نه تنها مردود شده بلکه سقوط می‌کنند، گفت: متأسفانه برخی خواص جامعه که ما آنها را سرباز ولایت می‌دانستیم امروز در دام دشمنان سقوط کرده‌اند ولی همچنان آن را نمی‌پذیرند.

     

    وی خاطرنشان کرد: در دفتر یکی از این آقازاده‌ها که از همراهان یکی از سران فتنه است جزوه‌ای پیدا کردیم که در آن به صراحت طرح براندازی نظام دنبال می‌شد و بیانیه‌هایی که امروز از سوی آنها صادر می‌شود دقیقا بر اساس همین جزوه است.

     

    وزیر اطلاعات گفت: محتوای این جزوه جنبش جدید اجتماعی با ماهیت شبکه‌ای است که جریان سکولار غیردینی و براندازانه را دنبال کرده و ادبیات حزب توده را به یاد می‌آورد.
    مصلحی با اشاره به هویت محوری به جای هدف محوری در این جریان تصریح کرد: این جریان بسیار متعصب و غیر منعطف است و ما شاهد آن بودیم که رهبر معظم انقلاب آغوش خود را برای این عده گشوده بودند که آنها این محبت را با جنایت و خیانت جبران کردند.

     

    وی ادامه داد: با آغاز فتنه بسیاری از ارزش‌ها در جامعه فرو ریخت، ولی با اقامه نماز جمعه از سوی مقام معظم رهبری بار دیگر ورق برگشت و این مهم نشان دهنده محوریت ولایت فقیه در نظام اسلامی است.
    وزیر اطلاعات با بیان اینکه وجه مشترک تمام فتنه‌های پس از انقلاب و در 30 سال گذشته، عده‌ای از خواص و آقازاده‌های آنها هستند خاطرنشان کرد: متاسفانه مستکبران این عده را به خوبی مدیریت کرده و از ضعف‌های آنان سوء‌استفاده می‌کنند و ما شاهد آن بودیم که پیش از انتخابات برخی از آنها چگونه به انگلیس مرتب و مکرر سفر می‌کنند.

     

    وی با بیان اینکه مرکز فتنه در ایران اسلامی باید شناسایی و از میان برداشته شود، گفت: وزارت اطلاعات آمادگی در اختیار گذاشتن مدارک و اسناد به افراد معتبر را دارد که مردم نیز باید برای شناسایی این مرکز فتنه پیش از آنکه دشمنان اقدام دیگری انجام دهند همکاری و تلاش کنند.

     

    وزیر اطلاعات همچنین تصریح کرد: امروز حوزه‌های علمیه، روحانیون و مبلغان باید سیستم حکومتی اسلام و اصل ولایت فقیه را برای مردم به ویژه جوانان تبیین کنند و این موضوع بسیار مهم و قابل توجه است.
    مصلحی گفت: دشمن در یک پروسه زمانی مقوله براندازی نظام اسلامی را دنبال می‌کند و اگر امروز نتوانیم نسل جوان جامعه را که هدف اصلی جنگ نرم دشمنان است نجات دهیم، در این جنگ شکست خواهیم خورد.

     

    * با دستگیری برخی افراد برای دشمنان اسطوره‌سازی نمی‌کنیم

     

    حجت‌الاسلام مصلحی در پاسخ به سئوالات روحانیون با اشاره به فتنه پس از انتخابات و موضع‌گیری خواص جامعه در سخنانی اظهار داشت: متأسفانه هاشمی رفسنجانی در سفر اخیر خود به مشهد مقدس صحبت‌های خود در خطبه‌های نماز جمعه را تأیید کرده و سخنانی در راستای بیانیه‌های سران فتنه می‌گوید.

     

    وی افزود: ایشان مشروعیت ولایت فقیه را در گرو مقبولیت مردمی می‌داند و اعتقاد دارد که هرگاه مردم پذیرای ولی‌فقیه نبودند وی باید از این سمت کناره‌گیری کند.

     

    وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: هاشمی همچنین برخی گروه‌ها و اقشار مردمی همچون زنان را نیز به حضور در خیابان‌ها دعوت کرد تا به نوعی قدرت برخورد نیروهای انتظامی را از آنان بگیرد.

     

    مصلحی در پاسخ به سئوالی در مورد عدم برخورد با فرزندان هاشمی رفسنجانی نیز گفت: اقداماتی در این زمینه انجام گرفته که با جدیت ادامه پیدا می‌کند.

     

    وی افزود: اما بنا بر حکمت و تدبیر که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر آن تأکید دارند، نمی‌خواهیم با دستگیری برخی افراد برای دشمنان انقلاب اسطوره‌سازی کنیم.
    وزیر اطلاعات گفت: امروز برخی شدیدا به دنبال آن هستند که از سوی نظام دستگیر و زندانی شوند.
    مصلحی همچنین تصریح کرد: با عنایات الهی و بعضا امدادهای غیبی خداوند متعال که نمی‌توانیم آنها را بیان کنیم، وزارت اطلاعات به خوبی وظایف خود را تا به امروز انجام داده و بدانید نظام اسلامی هیچ‌گاه از تخلفات برخی خواص و آقازاده‌های ایشان نمی‌گذرد.

     

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی خاطرنشان کرد: در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته و موضع‌گیری اخیر رئیس قوه قضائیه نیز بسیار مناسب بوده و حاصل گفتگوها و تعاملات فی‌مابین است.

     

    مصلحی افزود: در مسئله مفاسد اقتصادی، دلایل و علل به وجود آمدن آن مفسده بسیار مهم است که باید مورد توجه و کنکاش قرار بگیرد.
    وی در مورد ارتباط دولت با مراجع و حوزه‌های علمیه نیز گفت: مجموعه وزیران در آغاز راه دولت نهم و دهم میثاق‌نامه‌ای را با رئیس جمهور امضا کردند که از مهم‌ترین بندهای آن پایبندی به اصول و ارزش‌های اسلامی و انقلابی و اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه است.

     

    * جهت‌گیری دولت در مسیر منویات رهبری است

     

    وزیر اطلاعات با بیان اینکه جهت‌گیری دولت نهم و دهم در مسیر اهداف انقلاب، امام راحل(ره) و منویات رهبری قرار دارد، گفت: ارتباط رئیس جمهور با مراجع عظام تقلید کاملا اعتقادی است و در آینده‌ای نزدیک همه شاهد ارتباط تنگاتنگ حوزه‌های علمیه و دولت هستید.

     

    وی افزود: کسانی که در دوران حاکمیت خود به مرجعیت بها نمی‌دادند امروز دستمال به دست گرفته و اشک تمساح می‌ریزند و با اعزام نمایندگان خود به بیوت مراجع تقلید کاملا مشخص است که چه اهدافی را دنبال می‌کنند.

     

    مصلحی در پاسخ به سئوالی مبنی بر حوادث کهریزک و مرگ پزشک آن خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی این مسئله را با جدیت دنبال می‌کند و تا آنجا که من اطلاع دارم علت مرگ پزشک کهریزک نیز هنوز مشخص نشده و به نتیجه قطعی نرسیده است.

     

    وی همچنین بر انجام اقدامات پیشگیرانه و اطلاع‌رسانی درست و بهنگام به مردم و به خواص جامعه از سوی وزارت اطلاعات تأکید کرد.

     

    وزیر اطلاعات در پایان با اشاره به موضوع سایت هسته‌ای فردو تصریح کرد: با اقدامات به موقع نیروهای اطلاعاتی خوشبختانه نقشه‌ای که دشمنان انقلاب برای ضربه زدن به نظام اسلامی درنظر داشتند به خودشان برگشت و بار دیگر جمهوری اسلامی از دسیسه‌های دشمنان سربلند بیرون آمد.



  • کلمات کلیدی :

  • گوناگون

    نویسنده:ابوحامد::: شنبه 88/9/14::: ساعت 6:14 صبح
      <>
       
    <>
    گاهى انسان از روى لجاجت، از روى ستیزه‌گرى و مخالفت با فلان زیدى یا فلان جریانى یا فلان گروهى اظهار نظرى میکند؛ این درست نیست. یعنى حرف زدن بر اساس لجاجت و بر اساس زورآزمائىِ شخصى و جناحى و اینها نباید باشد.
    موقعیت جمهوری اسلامی به‌عنوان «هارتلند» جهان، در برابر موقعیت آمریکا به عنوان «برین‌لند» جهان، مفهوم خاورمیانه را متزلزل ساخته است و اکنون این پرسش مطرح است که «شرق میانة چه کشوری؟!». مانع اصلی طرح خاورمیانة بزرگ، جمهوری اسلامی بوده است، و لذا موقعیت فعلی ایران، به عنوان «قطب جهان خداگرا» و همچنین هارتلند جهان، نظام بین‌الملل را وارد صورت بندی جدیدی نمود
    یادم هست ایشان قبل از شهادتشان در جایی می گفتند فلانی پدر بزرگ من در 60 سالگی و پدرم هم در 60 سالگی به دیار حق شتافتند و من نگرانم در این 60 سالگی و با این مو و ریش سپیدم چگونه از دنیا خواهم رفت که خداوند شهد شیرین شهادت را گوارای وجود ایشان کردند
    جلسه امروز که قرار بود به بررسی یک ماده پیشنهادی کمیسیون ویژه مجلس، پس از توافق با دولت اختصاص یابد، به ناگاه تبدیل به جلسه‌ای برای برخورد سیاسی با دولت شد و علی لاریجانی با استناد به تذکر توکلی اتمام بررسی این طرح را در مجلس اعلام کرد.
    حدوداً ده سال پیش، می‌گفتند این کتابخانه سی هزار جلد کتاب دارد. جالب است که کسانی مانند مرحوم آیت‌الله نجفی مرعشی اصلاً نیتشان این بود که کتابخانه درست کنند اما کتابخانه‌ آقا به‌طور طبیعی درست شده است. بخشی از این کتابخانه در منزل شخصی‌ ایشان جا گرفته. آقازاده‌هایشان هم کمک می‌کنند تا این کتابخانه به‌خوبی اداره ‌شود.
    نباید بی جهت قیمت مایحتاج مردم افزایش یابد آن هم به دلیل اینکه در جهان این قیمت‌ها افزایش یافته است، ما می‌توانیم آن را کنترل کنیم. لایحه برنامه پنجم و لایحه بودجه سال آینده آماده است و فقط منتظر اعمال تصویب و آثار لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها هستیم.
    آنها به ما نیازمند هستند، همه کسانی که می‌خواهند در دنیا نقش آفرینی کنند باید به خاورمیانه بیایند و در این منطقه به ایران نیاز دارند. نه تنها در خاورمیانه بلکه در کل دنیا به ایران نیاز دارند، ایران امروز در آفریقا، آمریکای جنوبی، آسیا، اقتصاد جهانی و مناسبات سیاسی جهانی حضور دارد.
    نمی‌دانید چه مرارت‌هایی کشیدیم تا توپ‌ها را روی کوهها نصب کردیم و مراکز هواداران میرزاکوچک‌خان را گلوله‌باران کردیم ولی چون میرزاکوچک‌خان همه‌اش در حال جنگ و گریز بود توپخانه ما کاری از پیش نبرد.
    طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات مردمی و رسانه ای پیو که روز سه شنبه منتشر شد، ‏‏63‏ درصد از 1500 پاسخ دهنده با مذاکره مستقیم امریکا با ایران درباره برنامه هسته‌ای این کشور موافق هستند‏.‏ این رقم در قیاس با نظرسنجی سال ‏2006‏ (‏1385) این موسسه، ‏9‏ درصد افزایش داشته است‏.‏
    به نظر من نظام به اندازه کافی از خود جنبه نشان داد و در یک هفته شاهد تظاهرات غیرقانونی بودیم که متاسفانه به درگیری و خسارت منجر شد و گاهی با ادامه پیدا کردن این درگیری‌ها تا پاسی از شب در برخی از مناطق تهران باعث کشته شدن بیست نفر از بسیجیان شد که تعداد دیگری غیربسیجی نیز در این جریانات کشته شد.


  • کلمات کلیدی :

  • اثر دو رکعت نماز

    نویسنده:ابوحامد::: جمعه 88/9/6::: ساعت 10:52 صبح

    رسول خدا (ص) می فرمایند :

     

    " مثل نماز و اعمال آدم مثل مردی است که در خاک بغلتد آن چنان که سرا پایش را خاک و کثافت فرا گیرد،

     سپس به طرف آبگیری که آبش پاک است برود و در آن غسل نماید و خود را شستشو دهد و خاک و کثافات را از خود دور کند.

    این چنین است نماز پنج گانه، زمانی که بنده با حضور قلب خدا را عبادت کند،

     کثافات گناه از وی شسته می شود."

     در حدیثی دیگر رسول خدا (ص) می فرماید :

    " هر بنده ای که در حال نماز به غیر خدا التفات کند ، خدا به او می گوید:

    بنده ی من! چه کسی را قصد کرده ای؟

    و او را طلب می کنی؟

     آیا جز من پروردگــــار و نگهبانی را می جویی؟؟

    آیا غیر از من بخشنده ی دیگری را طلب می کنی؟

    در صورتی که من کریم ترین کریمان و بخشنده ترین بخشندگان و بهترین عطا کنندگان هستم،

    ثوابی را به تو عطا می کنم که به شمارش نمی آید ، به من توجه داشته باش ؛

    زیرا من و فرشتگانم به تو توچه داریم. "

     پس اگر نماز گزار به خـــــدا توجه کرد ، گناهان گذشته اش محو می شود.

    اگر دوباره به غیر خدا التفات کرد ، خدای متعال مجددا" او را مانند سابق مورد خطاب قرار می دهد.

    اگر به نمازش توجه کرد ، گناه غفلت از نماز آمرزیده می شود و آثارش زایل می گردد.

    چنان چه برای سومین مرتبه از توجه به نماز منصرف شد، خداوند متعال هم خطاب سابق را تکرار می کند.

    اگر به نماز توجه کرد ، این بار هم گناهش بخشیده می شود ، پس اگر در دفعه چهارم باز هم از توجه به نماز انصراف پیدا کرد ،

     در این صورت خدا و ملائکه از وی اعراض می کنند و خداوند به او می گوید :

    " تو را در ولایت چیزی قرار دادم که به آن علاقه داری ."

     

     به سمت خدا ـ تاثیر دو رکعت نماز با حضور قلب



  • کلمات کلیدی :

  • رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان:

    نویسنده:ابوحامد::: چهارشنبه 88/8/13::: ساعت 5:43 صبح
     


    آمریکاییها دل خوش نکنند؛ نظام اسلامی بر حوادث سخت‌تر هم فائق آمده است

    خبرگزاری فارس: مقام معظم رهبری فرمودند: آمریکاییها به برخی مسائل و غائله های بعد از انتخابات دل خوش نکنند زیرا جمهوری اسلامی ایران عمیق تر و ریشه دارتر از این حرفها است و نظام اسلامی بر حوادث بسیار سخت تر از این مسائل هم، فائق آمده است.



  • کلمات کلیدی :

  • تضعیف ولایت فقیه؛ مهم ترین هدف کودتاگران

    نویسنده:ابوحامد::: جمعه 88/6/27::: ساعت 7:59 صبح
    تضعیف ولایت فقیه؛ مهم ترین هدف کودتاگران

    هر چه از انتخابات دهم و اعترافات متهمان به براندازی می گذرد پرده های دیگری از توطئه براندازی و کودتای نرم کنار میرود. یکی از مواردی که در این ماجرا بیش از پیش بر همگان آفتابی شد کینه و عداوت دشمنان نسبت به ولایت فقیه و عزم جدی آنان بر از میان بر داشتن آن بود. آنها در طول 30 سال انقلاب اسلامیبه‌خوبی این حقیقت را دریافته اند که مستحکمترین سد در برابر نفوذ آنان ولایت فقیه است؛ زیرا اکثریت قریب.....


    ادامه مطلب


  • کلمات کلیدی :

  • توصیه های دهگانه رهبر انقلاب به دولت دهم

    نویسنده:ابوحامد::: جمعه 88/6/20::: ساعت 10:24 صبح
     
    انتخابات ریاست جمهوری دهم، صفحه تازه ای در حیات انقلاب و نظام گشود البته واکنش برخی نسبت به این حرکت عظیم مردمی، نجیبانه، جوانمردانه و اخلاقی نبود. باید به رأی مردم مفتخر و مستظهر بود اما غرور از دام‌های بزرگ شیطان است و انحرافات و انحطاطات گوناگونی را به همراه می آورد.


  • کلمات کلیدی :

  •    1   2      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    حرف دل
    اهمیت آشنای زنان با قرآن
    اهمیت آشنای زنان با قرآن
    25 نکته در باره بابونه
    نماز اول ماه فراموش نشود
    مردم و پلیس
    یشنهادهای پلیس
    ایان عمر گروهکهای تکفیری و تروریستی
    مظلومین میانمار
    14شهریور
    رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی:
    طنز دکتر سلام
    رهبری نوروز 96
    سال اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال
    دومین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگزار ش
    [همه عناوین(2949)][عناوین آرشیوشده]


    [ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

    ©template designed by: www.persianblog.com