سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 841747

  بازدید امروز : 73

  بازدید دیروز : 66

ابـــوحـامـد

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

 

لینک دوستان

*رمز موفقیت*
قرآن
پارسی بلاگ
نهج البلاغه
سایت دفتر مقام معظم رهبری
محمد فرشاد پور
حوزه علمیه
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران
پایثگاه ملی علوم زمین کشور
بانی تک
هم اندیشی
پایگاه اطلاع رسانی دولت
پایگه خبری - تحلیلی دانشجویان ایران
وب سایت شیرزن ایرانی
جام جم روزنامه
بازتاب برنا
هم اندیشی
ریاست جمهوری
شهاب مرادی
کدهای جاوا
عطف
گلستان دانش
روزنامه ها
جهان نیوز
خبر گزاری فارس
راسخون
باشگاه خبر نگاران جوان
پرورش کرم خاکی دلاور
پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور دکتر روحانی
خبر فارسی
رویدادهای رفسنجان
مدیریت آموزش و پرورش رفسنجان
آموزش و پروش کشکوئیه
آشپزی لذت بخش
سایت کدبانو
پایگاه اطلاع رسانی 9دی
سایت دکتر حسن اکبری متخصص آسیب شناسی
سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی - اخبار لحظه
مبین طرح
خبرگزاری دانشجو
واژه یاب
میزان مجاز قند خون
مفاتیح ا لجنان
رجا نیوز
انواع سایتها
تحریرالوسیله
وام خود اشتغالی
پایش برنامه یکشنبه شبهای شبکه 1
متالوژی پودر یزد
پخش زنده حرم امام حسین و...
یزد فردا
سمت خدا از شبکه 3
سبک زندگی و صله رحم و ... محمد رضا پروانیان
آخرین اخبار ایران و جهان
پشیمان دشت سمنان
نشریه پرتو سخن
الگوها
دو بیتی های بابا طاهر
وبلاگ نوجوان هادی سرداری
طرح عفاف و حجاب
شهدای مصطفی خمینی رفسنجان
خاطرات مسثر

لوگوی دوستان











 

درباره خودم

 

پیوندهای روزانه

 

لینک به لوگوی من

ابـــوحـامـد

 

حضور و غیاب

یــــاهـو

 

دسته بندی یادداشت ها

حذف کردن از منوی استارت[167] . رهبرم[2] . غزه .

 

بایگانی

نوروز86
اردیبهشت 86
خردادماه 86
تیرماه 85
مرداد
آذرماه
شهریور
دی ماه
بهمن ماه
اسفند 86
فروردین 87
اردیبهشت 87
خرداد ماه 87
مهر ماه
دیماه88
بهار90
سال 91
نیمه اول سال 92
مهر 92
آبان 92
تا نوروز 93
بهار 93
تابستان 93
پاییز 93

 

اشتراک

 

 

[ یهودیى او را گفت پیامبر خود را به خاک نسپرده درباره‏اش خلاف ورزیدید . امام فرمود : ] ما در باره آنچه از او رسیده خلاف ورزیدیم نه درباره او ، لیکن شما پایتان را از ترى دریا خشک نگردیده پیامبر خود را گفتید « براى ما خدایى بساز چنانکه ایشان را خدایان است ، و او گفت شما مردمى نادانید » . [نهج البلاغه]

رئیس جمهور اندونزی:

نویسنده:ابوحامد::: سه شنبه 86/12/21::: ساعت 3:18 عصر
از فعالیت هسته‌ای ایران حمایت می‌کنیم
جام جم آنلاین: رئیس جمهوری اندونزی گفت: اندونزی از فعالیت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران به طور مستمر حمایت خواهد کرد و معتقد است که مسئله هسته ای ایران کاملا صلح آمیز و در راستای قوانین آژانس است و قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران نیز غیر قانونی است.

به گزارش مهر، دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسلامی ایران به همراه سوسیلو یودیونو رئیس جمهوری اندونزی  پس از انجام مراسم استقبال رسمی و گفتگوهای خصوصی و مشترک بین دو کشور، در یک کنفرانس خبری مشترک شرکت کردند.
 
در این کنفرانس خبری رئیس جمهور با اشاره به دیدگاه های مشترک ایران و اندونزی، گفت: دیدگاه های دو کشور درباره مسائل منطقه ای بسیار نزدیک و مشترک است به خصوص درباره مسائل لبنان، فلسطین ، عراق و افغانستان چرا که هر دو کشور موضع شان این است که مشکلات و اشغالگری هایی که در این کشورها وجود دارد ، باید هر چه سریعتر تمام شود.
 
وی ادامه داد: هر دو کشور معتقدند که باید یک وحدت و همبستگی بین ملت های منطقه حاکم شود تا از تمامیت ارضی کشورها و حاکمیت آنها حفاظت کند. چرا که امروز ما شاهد کشتار بی رحمانه ملت های مظلوم منطقه هستیم.
 
دکتر احمدی نژاد با اشاره به اینکه همکاری ایران واندونزی در مجامع بین المللی رو به گسترش است، اظهار داشت: امیدواریم با سفر رئیس جمهوری اندونزی به ایران روابط دو کشور در زمینه های اقتصادی و بین الملل گسترش بیشتری پیدا کند. چرا که با سفر بنده در سال گذشته به این کشور شاهد آن بودیم که روابط دوکشور نسبت به سالهای قبل از گسترش خوبی برخوردار شد.

دکتر احمدی نژاد با تشکر از حمایت دولت اندونزی از فعالیت‌های هسته‌ای ایران در شورای امنیت سازمان ملل گفت: موضع دولت اندونزی درباره مسئله هسته ای ایران موضعی کاملا عادلانه و قانونمند بود که امیدوارم منشاء یک حرکت در اصلاح ساختارهای بین المللی شود.
 
رئیس جمهور همچنین ابراز امیدواری کرد که نتایج سفر رئیس جمهور اندونزی به جمهوری اسلامی ایران باعث پیشرفت دو ملت و همچنین صلح و امنیت در منطقه و جهان شود.
 
دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه ایران و اندونزی دارای روابط تاریخی و عظیم هستند گفت: دو کشور باید از توانمندی های بزرگ و استعدادهای مادی و معنوی که بین دو کشور وجود دارد استفاده کنند و با برقراری روابط دوستانه و عمیق باعث پیشرفت کشور و ملت های خود شوند.

< style="BACKGROUND: red; FLOAT: right; MARGIN: 3px; WIDTH: 5px; HEIGHT: 14px">اندونزی در زمینه هسته ای از جمهوری اسلامی ایران به طور مستمر حمایت خواهد کرد چرا که مامعتقدیم که مسئله هسته ای ایران کاملا صلح آمیز و در راستای قوانین آژانس است.

وی با بیان اینکه هر دو کشور ایران و اندونزی مصمم هستند، روابط خود را افزایش دهند، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران هیچ محدودیتی برای برقراری ارتباط با اندونزی ندارد چرا که ما همکاری های هر دو کشور را به نفع دو ملت و منطقه می دانیم.
 
رئیس جمهور اسلامی ایران در ادامه به سفر سال گذشته خود به اندونزی اشاره کرد و گفت: سفر بنده به اندونزی سفری خاطره انگیزه و ماندگاری شد در آن سفر بنده توانستم با برادران و دولتمردان و گروه های مختلف مردمی دیدار داشته باشم که آن دیدارها برای بنده بسیار امید بخش بود.
 
دکتر احمدی نژاد در ادامه به مذاکرات امروز خود با رئیس جمهوری اندونزی اشاره کرد و اظهار داشت: در این گفتگوها به تفاهمات خوبی دست پیدا کردیم که بخشی از آنها در قالب تفاهم نامه امروز به امضا رسید اما همکاری های دو کشور بیش از این تفاهم نامه ها است که در آینده ای نزدیک شاهد آنها خواهیم بود.
 
وی همچنین با بیان اینکه دو کشور ایران و اندونزی در همه زمینه ها از جمله مسائل بین الملل ارتباط دائم خواهند داشت، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با اندونزی تماس ها و دیدارهای مکرری را خواهند داشت که در راس روسای جمهور و چه در سطوح دیگر. ما روابطمان را با اندونزی به هیچ عنوان قطع نخواهیم کرد و در تمامی زمینه ها با دولت اندونزی مشورت خواهیم کرد چرا که رئیس جمهور اسلامی ایران و جمهوری اندونزی مانند دو برادر هستند که در راستای صلح و امنیت در جهان اسلام و بشریت حرکت می کنند.
 
بنا بر این گزارش، رئیس جمهور اندونزی نیز در این کنفرانس خبری ضمن ابراز خرسندی از سفر به جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: در سفر امروز بنده به جمهوری اسلامی ایران ملاقات خوبی با دکتر احمدی نژاد داشته ام که در این ملاقات به تفاهمات زیادی دست پیدا کردیم که امضا چند سند همکاری از جمله این تفاهمات بین دو کشور است.
 
وی افزود: امیدوارم با این سفر بتوانیم در روابط اقتصادی و امور بین الملل گام های موثری نسبت به گذاشته برداریم چرا که روابط ایران و اندونزی در حال توسعه است و امیدوارم روز به روز توسعه پیدا کند.
 
رئیس جمهور اندونزی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از رشد چشمگیر اقتصادی برخوردار است ، گفت: ما امیدواریم که با همکاری که ما با ایران داریم ما نیز به رشد چشمگیری دست یابیم چرا که هر دو کشور منافع زیادی دارند که می توانند با استفاده از آنها به قدرتهای بزرگی تبدیل شوند.
 
وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران در زمینه کشاورزی به خود کفایی دست پیدا کرده است که امیدوارم با تفاهم نامه همکاری بین دو کشور که به امضا رسید ما نیز در این زمینه به خودکفایی برسیم.
 
رئیس جمهور اندونزی گفت: امروز ایران دارای 70میلیون و اندونزی دارای 230 میلیون نفر جمعیت است که همین امر باعث می شود دو کشور در زمینه های منابع کوچک هم بتوانند با یکدیگر همکاری کنند.
 
وی در ادامه با اشاره به شرایط منطقه و کشتار مردم مظلوم عراق، فلسطین و لبنان و افغانستان اشاره کرد و گفت: کشور اندونزی خواستار حل این موضوع است که امیدواریم که با موضع گیری های عادلانه این مشکلات خاتمه یابد.
 
رئیس جمهوراندونزی در ادامه به نقش آفرینی ایران در روند حل و فصل مشکلات عراق اشاره کرد وگفت: اندونزی از همکاری های ایران در عراق استقبال می کند چرا که این موجب برقراری امنیت در منطقه خواهد شد.
 
وی با اشاره به مسئله هسته ای جمهوری اسلامی ایران و موضع کشورش در قبال این موضوع گفت: اندونزی در زمینه هسته ای از جمهوری اسلامی ایران به طور مستمر حمایت خواهد کرد چرا که مامعتقدیم که مسئله هسته ای ایران کاملا صلح آمیز و در راستای قوانین آژانس بین المللی انرژی اتمی است و قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل که علیه ایران صادر کرد قطعنامه ای غیر قانونی بوده است.
 
وی با بیان اینکه پرونده هسته ای ایران در مجامع بین المللی نباید سیاسی شود، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در طول فعالیت های هسته ای خود همکاری بسیار خوبی را با آژانس بین المللی انرژی اتمی داشته است که گزارش آقای البرادعی این امر را ثابت کرده است، حال دلیلی ندارد که پرونده ایران سیاسی شود و برخی قدرت ها نگذارند که این مسئله خاتمه پیدا کند.
 
در ابتدای این مراسم 5 سند همکاری در زمینه های آموزش، کشاورزی، احداث پالایشگاه، تفاهم نامه همکاری اتاق های بازرگانی، اتاق تعاون به امضای وزرای دو کشور رسید.
 
این تفاهم نامه ها را به ترتیب به امضای آقایان زاهدی وزیر علوم، ویرا یودا وزیر امور خارجه اندونزی، اسکندری وزیر جهاد کشاورزی، ویرا یودا وزیر خارجه اندونزی، نعمت زاده شرکت پخش و پالایش، سمارنو رئیس شرکت نفت اندونزی، نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی ایران و هدایت رئیس اتاق بازرگانی اندونزی و رمضانی دبیر کل اتاق تعاون و ساسانو رئیس شورای تعاون اندونزی رسید.
 
این گزارش می افزاید، رئیس جمهوری اندونزی پس از این کنفرانس خبری در ضیافت ناهار دکتر احمدی نزاد رئیس جمهوری اسلامی ایران شرکت کرد.




لیست کل یادداشت های این وبلاگ

حرف دل
اهمیت آشنای زنان با قرآن
اهمیت آشنای زنان با قرآن
25 نکته در باره بابونه
نماز اول ماه فراموش نشود
مردم و پلیس
یشنهادهای پلیس
ایان عمر گروهکهای تکفیری و تروریستی
مظلومین میانمار
14شهریور
رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی:
طنز دکتر سلام
رهبری نوروز 96
سال اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال
دومین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگزار ش
[همه عناوین(2949)][عناوین آرشیوشده]


[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

©template designed by: www.persianblog.com