سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 842543

  بازدید امروز : 66

  بازدید دیروز : 240

ابـــوحـامـد

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

 

لینک دوستان

*رمز موفقیت*
قرآن
پارسی بلاگ
نهج البلاغه
سایت دفتر مقام معظم رهبری
محمد فرشاد پور
حوزه علمیه
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران
پایثگاه ملی علوم زمین کشور
بانی تک
هم اندیشی
پایگاه اطلاع رسانی دولت
پایگه خبری - تحلیلی دانشجویان ایران
وب سایت شیرزن ایرانی
جام جم روزنامه
بازتاب برنا
هم اندیشی
ریاست جمهوری
شهاب مرادی
کدهای جاوا
عطف
گلستان دانش
روزنامه ها
جهان نیوز
خبر گزاری فارس
راسخون
باشگاه خبر نگاران جوان
پرورش کرم خاکی دلاور
پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور دکتر روحانی
خبر فارسی
رویدادهای رفسنجان
مدیریت آموزش و پرورش رفسنجان
آموزش و پروش کشکوئیه
آشپزی لذت بخش
سایت کدبانو
پایگاه اطلاع رسانی 9دی
سایت دکتر حسن اکبری متخصص آسیب شناسی
سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی - اخبار لحظه
مبین طرح
خبرگزاری دانشجو
واژه یاب
میزان مجاز قند خون
مفاتیح ا لجنان
رجا نیوز
انواع سایتها
تحریرالوسیله
وام خود اشتغالی
پایش برنامه یکشنبه شبهای شبکه 1
متالوژی پودر یزد
پخش زنده حرم امام حسین و...
یزد فردا
سمت خدا از شبکه 3
سبک زندگی و صله رحم و ... محمد رضا پروانیان
آخرین اخبار ایران و جهان
پشیمان دشت سمنان
نشریه پرتو سخن
الگوها
دو بیتی های بابا طاهر
وبلاگ نوجوان هادی سرداری
طرح عفاف و حجاب
شهدای مصطفی خمینی رفسنجان
خاطرات مسثر

لوگوی دوستان











 

درباره خودم

 

پیوندهای روزانه

 

لینک به لوگوی من

ابـــوحـامـد

 

حضور و غیاب

یــــاهـو

 

دسته بندی یادداشت ها

حذف کردن از منوی استارت[167] . رهبرم[2] . غزه .

 

بایگانی

نوروز86
اردیبهشت 86
خردادماه 86
تیرماه 85
مرداد
آذرماه
شهریور
دی ماه
بهمن ماه
اسفند 86
فروردین 87
اردیبهشت 87
خرداد ماه 87
مهر ماه
دیماه88
بهار90
سال 91
نیمه اول سال 92
مهر 92
آبان 92
تا نوروز 93
بهار 93
تابستان 93
پاییز 93

 

اشتراک

 

 

دوستى ورزیدن نیمى از خرد است . [نهج البلاغه]

تهمت زنندگان به مسوولان و مراجع باید مجازات شوند

نویسنده:ابوحامد::: جمعه 87/3/31::: ساعت 7:47 عصر
خطیب جمعه تهران:
تهران-خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا): امام جمعه موقت تهران با اشاره به طراحی های جدید برای ایجاد اختلاف بین مردم و مسوولان از طریق تهمت زدن به مسوولان و مراجع، از قوه قضاییه خواست تا با عاملان این تهمت ها برخورد قاطع داشته باشد.
آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه دوم نماز جمعه در دانشگاه تهران افزود: متاسفانه دوباره پروژه تهمت زدن آغاز شده است و جوانان باید هوشیار باشند تا در این دام قرار نگیرند.
وی تصریح کرد: در این پروژه باندی کنار هم می نشینند و هم قسم می شوند تا افشاگری کنند و دروغ هایی درباره چهره های بهشتی گونه می گویند.
امام جمعه موقت تهران در باره اقدامات این گروه اظهارداشت: آنان، مرجعی را که عمری فکر و قلم او در مسیر نشر اسلام بوده و هم اکنون هم از مراجع بزرگوار حامی انقلاب اسلامی محسوب می شود، با دروغ مورد هجمه قرار داده اند.
خاتمی ادامه داد: شخصیتی که ده سال رییس قوه قضاییه بوده و یک ریال از این قوه حقوقی دریافت نکرده است و تمام دار و ندار او یک خانه در قم است که از قبل داشته، مورد هتک قرار می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: افراد یادشده به دنبال اجرای پروژه ای هستند که درباره شهید بهشتی صورت می گرفت.
امام جمعه موقت تهران در عین حال اطمینان داد که مردم تحت تاثیر این شایعات قرار نخواهند گرفت." شایعه ها گفته می شود و افراد ساده لوح نیز آن را تکرار می کنند. نقل این مسایل نیز گناه بزرگ است."
آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه امروز دشمنان به دنبال شایعه پراکنی و ترور شخصیت هستند تا از طریق آن، مردم و مسوولان را به جان هم انداخته و آنان را از یکدیگر جدا کنند، گفت: این شایعات در نشست های محفلی آنها طراحی شده است.
خطیب جمعه تهران از قوه قضاییه خواست تا این پرونده را عادلانه، دقیق و با حساسیت فراوان دنبال کند زیرا " اینها، اتهام های صرف نیست بلکه یک اقدام تشکیلاتی است و قوه قضاییه باید سرنخ های موضوع را یافته و تهمت زنندگان را به مجازات برساند."

* رخدادهای انقلاب

خطیب جمعه تهران در ادامه خطبه دوم نماز با اشاره به حوادث دهه آخر خرداد و دهه اول تیر ماه سال 60، گفت: در این روزها شاهد اتفاقات سریع و صریح بودیم که عزل بنی صدر خائن از سوی حضرت امام (ره) و طرح عدم کفایت سیاسی او از سوی نمایندگان مجلس از آن جمله است.
آیت الله خاتمی، فعالیت های تروریستی منافقین، ترور مقام معظم رهبری و فاجعه هفتم تیر را از جمله وقایع این روزها در سال 60 عنوان کرد و اظهار داشت: در این روزها قدم به قدم پرونده سیاه منافقین کوردل روشن شد.
وی با اشاره به حمایت های غرب از منافقین و از جمله اقدام اخیر آنان در خارج کردن منافقین از فهرست سازمان های تروریستی، گفت: مایه تعجب است که دنیای لیبرال دمکراسی غرب که شعار ضد تروریسم آنها گوش بشر را کر کرده است به تازگی منافقین را از فهرست تروریست ها برداشته اند.
امام جمعه موقت تهران خطاب به حامیان تفکر لیبرال دمکراسی غرب، گفت: "شما تروریست پرور هستید و تروریست ها را در دامن می پرورانید و دنیا بداند جریانی که امروز در آمریکا و اروپا شاهد آن هستیم جریان سوءاستفاده از واژه های مقدس برای رسیدن به اهداف است. "
وی "وضعیت اسف بار و در لجن زار افتادن بنی صدر و منافقین" را ناشی از ضعف اعتقادی، بریدن از امام(ره)، بازی خوردن از بیگانگان و بریدن از ولایت دانست و خاطرنشان کرد: جوانان امروز باید بدانند این افراد که از امام بریدند نوکر بی اراده آمریکا و صهیونیست ها شده اند.
خطیب جمعه تهران افزود: کسانی که از سوی منافقان ترور شدند در ابتدا مورد ترور شخصیت قرار گرفته بودند، از جمله شهید مظلوم بهشتی که تهمت هایی نظیر انحصارطلب، فرصت طلب و سرمایه دار به ایشان نسبت دادند که این تهمت ها امروز نیز بار دیگر در حال شکل گیری است.

* سفر سولانا به تهران

ْآیت الله خاتمی با اشاره به سفر خاویر سولانا مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در هفته جاری به تهران، گفت: حرف نظام این است که ما از آغاز طرفدار مذاکره در عرصه هسته ای بوده و هستیم اما اعتقاد به مذاکره منطقی و برهانی داریم که حل مشکل را دنبال کند نه آنکه مدخلی برای اقدامات شرورانه باشد.
خطیب جمعه تهران تاکید کرد: ملت ایران ملتی فهیم و شجاع است و منطق را با منطق جواب می دهد اما اگر دشمنان به ویژه اسرائیلی ها و حامیان آنها در آمریکا بخواهند با زبان زور حرف بزنند مطمئن باشند که تودهنی محکمی از ملت ایران خواهند خورد.
وی گفت: عقب مانده های سیاسی اگر تاکنون نفهمیده اند حالا بفهمند روان شناسی ملت ایران با هر عقیده ای که شهروندان آن داشته باشند، بیگانه ستیزی است و با این روان شناسی اگر بخواهند به ملت ایران چپ نگاه کنند شاهد خروش ملت ایران خواهند بود که آنها را از هر حرکتی پشیمان خواهد کرد.

* تقدیر از علما و دولت عراق

آیت الله خاتمی با ابراز خرسندی و تقدیر از مواضع علما ، مراجع و دولت عراق در زمینه مخالفت با توافقنامه امنیتی با آمریکا، گفت: ما شاهد اقدامات غیرتمندانه و عزتمندانه ای هستیم. مراجع بزرگ عراق در خصوص توافقنامه امنیتی با آمریکا موضع ستودنی گرفتند، دولت عراق نیز موضع ستودنی گرفته و قصد ندارد این توافقنامه را امضا کند که ما این مواضع را می ستایم و به آنها می گوییم سعادت شما در استقامت در این مسیر است.
خطیب جمعه این هفته تهران در ادامه با اشاره به وضعیت کم آبی در کشور و درخواست مسوولان برای صرفه جویی در مصرف آب، گفت: وضعیت آب در کشور در شرایطی است که به طور جدی مساعدت و همکاری مردم را می طلبد تا از آب استفاده مناسب شده و از اسراف و تبذیر خودداری شود.
خاتمی تاکید کرد: این اسراف قطعا حرام شرعی است و آسیب آن نیز به همه مردم وارد می شود.
وی خاطرنشان کرد: مردم ایران مردمی فهیم، مدیر و مدبر هستند، آنچنان که در زمستان گذشته در جریان مشکل گاز، همراهی کرده و جلوی اسراف در مصرف گاز را گرفتند و آن مشکل به بحران تبدیل نشد این بار نیز همینگونه عمل می کنند.
وی با اشاره به ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ابراز امیدواری کرد خانواده های ایرانی خانواده های قرآنی و بهره مند از انوار حضرت زهرا (س) باشند.
خاتمی همچنین با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را احیاگر بزرگ اسلام در عصر حاضر دانست.
سیام 1535

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر 79679


  • کلمات کلیدی :

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    حرف دل
    اهمیت آشنای زنان با قرآن
    اهمیت آشنای زنان با قرآن
    25 نکته در باره بابونه
    نماز اول ماه فراموش نشود
    مردم و پلیس
    یشنهادهای پلیس
    ایان عمر گروهکهای تکفیری و تروریستی
    مظلومین میانمار
    14شهریور
    رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی:
    طنز دکتر سلام
    رهبری نوروز 96
    سال اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال
    دومین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگزار ش
    [همه عناوین(2949)][عناوین آرشیوشده]


    [ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

    ©template designed by: www.persianblog.com