سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 841483

  بازدید امروز : 7

  بازدید دیروز : 109

ابـــوحـامـد

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

 

لینک دوستان

*رمز موفقیت*
قرآن
پارسی بلاگ
نهج البلاغه
سایت دفتر مقام معظم رهبری
محمد فرشاد پور
حوزه علمیه
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران
پایثگاه ملی علوم زمین کشور
بانی تک
هم اندیشی
پایگاه اطلاع رسانی دولت
پایگه خبری - تحلیلی دانشجویان ایران
وب سایت شیرزن ایرانی
جام جم روزنامه
بازتاب برنا
هم اندیشی
ریاست جمهوری
شهاب مرادی
کدهای جاوا
عطف
گلستان دانش
روزنامه ها
جهان نیوز
خبر گزاری فارس
راسخون
باشگاه خبر نگاران جوان
پرورش کرم خاکی دلاور
پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور دکتر روحانی
خبر فارسی
رویدادهای رفسنجان
مدیریت آموزش و پرورش رفسنجان
آموزش و پروش کشکوئیه
آشپزی لذت بخش
سایت کدبانو
پایگاه اطلاع رسانی 9دی
سایت دکتر حسن اکبری متخصص آسیب شناسی
سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی - اخبار لحظه
مبین طرح
خبرگزاری دانشجو
واژه یاب
میزان مجاز قند خون
مفاتیح ا لجنان
رجا نیوز
انواع سایتها
تحریرالوسیله
وام خود اشتغالی
پایش برنامه یکشنبه شبهای شبکه 1
متالوژی پودر یزد
پخش زنده حرم امام حسین و...
یزد فردا
سمت خدا از شبکه 3
سبک زندگی و صله رحم و ... محمد رضا پروانیان
آخرین اخبار ایران و جهان
پشیمان دشت سمنان
نشریه پرتو سخن
الگوها
دو بیتی های بابا طاهر
وبلاگ نوجوان هادی سرداری
طرح عفاف و حجاب
شهدای مصطفی خمینی رفسنجان
خاطرات مسثر

لوگوی دوستان











 

درباره خودم

 

پیوندهای روزانه

 

لینک به لوگوی من

ابـــوحـامـد

 

حضور و غیاب

یــــاهـو

 

دسته بندی یادداشت ها

حذف کردن از منوی استارت[167] . رهبرم[2] . غزه .

 

بایگانی

نوروز86
اردیبهشت 86
خردادماه 86
تیرماه 85
مرداد
آذرماه
شهریور
دی ماه
بهمن ماه
اسفند 86
فروردین 87
اردیبهشت 87
خرداد ماه 87
مهر ماه
دیماه88
بهار90
سال 91
نیمه اول سال 92
مهر 92
آبان 92
تا نوروز 93
بهار 93
تابستان 93
پاییز 93

 

اشتراک

 

 

میوه دانش، با کردار نیک چیده می شود نه باگفتار نیک . [امام علی علیه السلام]

استعفای روحالله حسینیان از نمایندگی مجلس؛

نویسنده:ابوحامد::: جمعه 88/10/18::: ساعت 6:44 صبح
جناح اصلاح‌طلب نزد رئیس عزیزتر شدند و هر روز ما مطرودتر و بی‌خاصیت‌تر

حجت‌الاسلام حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس در نامه‌ای به هیئت رئیسه مجلس خواستار استعفا از نمایندگی شد.

یه گزارش رجانیوز، حجت‌الاسلام روح الله حسینیان نماینده تهران در نامه‌ای به هیئت رئیسه مجلس تقاضای استعفا کرده است که متن کامل نامه وی به شرح زیر است:

با عرض سلام؛ چنانچه بیشتر دوستان مطلع هستند، اینجانب نزدیک به دوازده سال است کم و بیش در حال مبارزه با جریان انحرافی به اصطلاح‌ اصلاح‌طلبان هستیم. خداوند خود می‌داند که چه ظلم ها، فشارها، تهمت‌ها، توهین‌ها و تحقیرها را از این جماعت شنیدم و دیدم. در این میان نصحیت‌ها و زخم‌ زبان‌های دوستان را با همه تلخی‌هایش به جان خریدیم؛ اما به یاری خداوند که همه انگیزه‌ام او بوده هرگز احساس ضعف و ناتوانی نکردم؛ بلکه هرگاه حملات این جماعت بیشتر می‌شد احساس نشاط می‌کردم. اما امروز بیش از هر زمانی احساس دلشکستگی و سرخوردگی می‌کنم.

امروز خود را ناتوان‌تر از همیشه می‌یابم. هر اقدامی آغاز کردیم با رقابت پیچیده پارلمانتاریست‌های حرفه‌ای نقش بر آب شد. جناح اصلاح‌طلب نزد رئیس عزیزتر و ارزشی‌تر شدند و هر روز ما مطرودتر و بی‌خاصیت‌تر. من خود را موجودی شکسته خورده و سرخورده می‌بینم وقتی می‌بنیم ریاست کمیته دفاع از فلسطین مجلس یکی از فتنه‌گرانی است که از بانیان اتهام تقلب در انتخابات بود. وقتی می‌بینم مجلس اصولگرا نماینده‌ای را برای این کمیته انتخاب می‌کند که تا دیروز علناً از یکی از سران فتنه دفاع می‌کرد و یک روز از عمرش را در راه مبارزه نگذرانده و تنها با تاجران کویتی می‌نشیند و برمی‌خیزد و رسالتش توزیع آدامس در بین نمایندگان است.

امروز می‌بینیم ده‌ها نشریه با حمایت بیت‌المال تمام ارزش‌های اخلاقی و سیاسی امت حزب‌الله را زیر ضربات خود گرفته‌اند. وقتی از ریشه‌ اینها تحقیق می‌شود می‌بینیم هر دسته‌ای از اینها از دفتر یکی از مسئولان جمهوری اسلامی سیراب می‌گردند.

امروز مردمی که دنبال صد هزار تومان وام می‌گردند ناگهان چشم باز می‌کنند ده‌ها میلیون تومان بیت‌المال به جیب هنرپیشه‌هایی می‌ریزد که نه دل در گرو اسلام دارند و نه در گرو حتی این کشور و بدتر ناگهان تصویر آنها را در کنار هم باید شاهد باشیم و هیچ‌کس هم اخم نکند؟ چرا مأیوس و سرخورده نباشم.

امروز بسیج و نیروهای انتظامی که در جریان فتنه‌های اخیر در خط مقدم علیه مزدوران آمریکایی می‌جنگیدند تا از امنیت مردم دفاع کنند به بهانه‌ تخلف چند نفر (که باید هم برخورد شود) اینان با تمام وجود مورد تحقیر و ظلم دادگاه‌های نظامی قرار می‌گیرند، تمام بدنه تحت تعقیب قرار می‌گیرند. فرماندهان مورد اذیت و توهین قرار می‌گیرند؛ ولی هیچ کس دفاعی نمی‌کند و هیچ‌کس نمی‌پرسد نیرویی که می‌خواهد از امنیت مردم و ارکان نظام دفاع کند با این روحیه زخم خورده چگونه و چرا؟

من خود را سرخورده و شکست خورده می‌بنیم که کسانی در دفاتر مسئولان نظام جمهوری اسلامی حاکم شده‌اند که 180 درجه با رهبری نظام زاویه دارند. چرا احساس یأس و شکست نکنم که با همه فداکاری این مردم معتقد و ولایتی در این نظام کسانی نصب می‌شوند که تا ثریا فاصله با رهبری نظام دارند کسانی که در این فتنه تا جایی که احساس ترس نکردند از حریف حمایت کردند.
من نمی‌دانم اگر به کارگیری این افراد چند چهره به مصلحت می‌باشد آیا سرخورده شدن صدها مانند من هم مصلحت این نظام است؟

البته می‌دانم که همه برای نصب این افراد توجیهی دارند و ادله و مبانی؛ اما باید به من حق بدهند که آنان خضرند و من موسی، بسیاری از تصمیمات را نمی‌فهمم، بسیاری از رفتارها را سوراخ کردن کشتی انقلاب می‌دانم، بسیاری از الطاف کریمانه به منافقان را ساختن جدار بر مردمی بی‌معرفت می‌دانم که از لقمه‌‌ای بر گرسنگان راه کوتاهی کردند. بسیاری از شخصیت‌کشی‌ها را قتل بی‌گناهان می‌دانم. اعتراف می‌کنم که اشکال از من و بی‌عمقی من است به همین جهت این حق را به خضر نبی می‌دهم که مرا از خود براند و به همین جهت من به آنها حق می‌دهم تا به من بگویند: «اَلَم اقُل لکَ انّک لن تستطیعَ معی صبراً» و باز بر سرم فریاد زنند‌ «هذا فراقٌ بینی و بینک».

من یک ظاهرگرا هستم فقط این را می‌دانم که طبق قانون اساسی در مجلس سوگند خورده‌ام و هم‌صدا با دیگر نمایندگان تکرار کرده‌ام که «من در برابر قرآن مجید به خدای قادر متعال یاد می‌کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می‌نمایم که پاسدار حریم اسلام و نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران و مبانی جمهوری اسلامی باشم.» ولی می‌بینیم تجربه این مدت به من نشان داده است که قادر به وفاداری به این سوگند نیستم.

مطمئن هستم که با مرگ سیاسی یا جسمانی حقیری مانند من نه بر دامن کبریایی ولایت گردی خواهد نشست نه از روند انقلاب خواهد کاست و مطمئن هستم یأس و سرخوردگی این بنده حقیر در روحیه حتی یک نفر هم تأثیر نخواهد پذیرفت. این سیل خروشان هم‌چنان به پیش خواهد رفت و آنچه نابود خواهد شد درماندگان و خستگان و فرسودگان خواهند بود.

از طرفی می‌دانم که کینه‌توزان از این به بعد تحلیل‌ها خواهند کرد و خواهند گفت نتیجه تندی و افراط همین است. بگذارید تا هر کس هرچه می‌خواهد قضاوت کند. قضاوت‌ نهایی با خداوندی است که بر همه دلها آگاه است و انگیزه‌ها را بهتر از همه ما می‌داند و به عدل و انصاف حکم خواهد راند.

آنچه که باید بدانند این است که من لحظه‌ای از گذشته خود پشیمان نیستم و از آنچه با من شده است راضی به رضای اویم چون همه آنها «بعین‌الله» بوده است.

در پایان از امت حزب‌الله و به خصوص مردم تهران که به اینجانب رأی داده بودند عذرخواهی می‌کنم. من قول داده بودم که به شما خدمت کنم و حال خود را ناتوان از خدمت می‌دانم. امید است که در دو سال آینده فردی انتخاب شود که بتواند خدمتگزار شما ملت خدایی باشد.

بسیار فکر کردم بسیار دعا کردم و از خداوند خواستم تا راهی برای خروج از بن‌بست به من نشان دهد: اما خود را همچنان در مقابل هزاران سؤال امت حزب‌الله بی‌جواب می‌دانم. خداوند تنها یک راه را به من نشان داد و آن گوشه‌گیری و عزلت‌ البته «لاتَدری لعلّ اللهَ یُحْدِثٌ بعد ذلک امراً»

بدینوسیله رسماً استعفای خود را از نمایندگی مجلس شورای اسلامی خدمت هیئت رئیسه محترم اعلام می‌دارم.
با آروزی طول عمر رهبر عزیز
دولت به کام باد
روح‌الله حسینیان»

گفتنی است بر اساس آئین‌نامه داخلی مجلس هر نماینده که اعتبارنامه او به تصویب رسیده است می‏تواند از مقام نمایندگی استعفاء دهد. پذیرش استعفاء موکول به تصویب مجلس است.

همچنین نماینده تقاضای استعفاء مدلّل خود را به عنوان رئیس مجلس می‏نویسد و رئیس مجلس آن را در اولین جلسه علنی و بدون قرائت متن، اعلام و در دستور کار هفته بعد می‏گذارد. نماینده می‏تواند قبل از شروع بررسی در مجلس تقاضای استعفاء خویش را مسترد دارد.

بررسی تقاضای استعفاء بدین ترتیب خواهد بود که ابتدا تقاضای استعفاء قرائت شده و سپس شخص متقاضی استعفاء یا نماینده دیگری به تعیین او تقاضای دفاع خواهد نمود. مدت قرائت تقاضای استعفاء و توضیح نماینده متقاضی استعفاء حداکثر نیم ساعت است. مخالف یا مخالفین نیز حداکثر نیم ساعت می‏توانند صحبت کنند و پس از آن رأی‏گیری به عمل می‏آید. در صورت تصویب تقاضای استعفاء مراتب از طریق هیأت رئیسه به وزارت کشور اعلام می‏شود تا طبق قانون انتخابات اقدام نماید.

نظرات کاربران:
علی بابا

حافظ اگر قدم زنی در ره خاندان بصدق بدرقه رهت شود همت شحنه نجف

حامی عدالت

متاسفانه استعفای حجه السلام والمسلمین جناب آقای حسینیان مبین فشار روزافزون حامیان کودتای سبز بر این " عمارهای" زمانه و فعال در خط مقدم جبهه دفاع از مقام شامخ ولایت در برابر فتنه گران و زیاده خواهان و مال اندوزان است .

خدا آزار دهندگان به این عزیز نستوه را رسوا کند و جناب حسینیان عزیز را به ما بازگرداند.

Hosain

سلام اگر قرار باشه که هرکسی که ولایت مدار هستش خودش رو به خاطر این آلاف والوف به کناری بکشه و شانه از زیر بار مسئولیتی که بر دوش همه ی ولایت مداران هستش خالیکنه مطمئنا اون وظیفه بر دوش خود مقام ولایت خواهد افتاد ، چرا ما با کار خود سنگینی بار را بر روی دوش او بیشتر کنیم

نتیجه حرکتهای ناشایست اقای مشایی.وتایید بیمورد بعضی از مسولین نظام.

حزب اللهی

حاج آقا سلام علیکم امام راحل عزیز (ره)فرمودند: مگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیافتد. صبور باشید و دشمان اسلام را کنار بزنید. ما ملت حزب الهی هنوز زنده و پشتیبان ولایت هستیم

شاهد

خدایا تا کی باید تسامح و تساهل ارکان نظام را تحمل کنیم.چرا با غارتگران بیتالمال برخورد نمی شود.چرا با سران فتنه برخورد نمی شود .چرا وقتی بیش از 140 نماینده این مردم از شخصی شکایت کرده اند رسیدگی نمی شود.پس کی باید مزه عدالت را بچشیم.تا کی باید از اعمال حاکمیت واقعی اسلام طرفه رویم چرا براخحتی یک دختر قرطی با هزار ارایش زننده در این جامعه جولان می دهد و ما حق نداریم کاری بکنیم .تا کی باید فساد اداری را در سازمانها تحمل کنیم .آیا زمان ان نرسیده که افراد لامذهب ومخالف اسلام و ولایت را از بین خود طرد کنیم.

آقای حسینیان نباید میدان را خالی کرد تا بعضی ها جولان بدهند. خدا خیرتان بدهد اگر امثال شما نباشند که منافقین جسورتر می شوند.

حامی عدالت

عدم حضور حجت السلام و المسلمین حسینیان در مجلس شورای اسلامی موجب خشنودی سران و حامیان فتنه کودتای سبز خواهد شد .

پسر شجاع

با سلام بنظر من هیچوقت و تحت هیچ شرایطی نباید میدان را خالی کرد و دلسرد شد کار برای رضای خدا دلسردی ندارد اگه اینطور باشه معلومه در ایمان آقای حسینی خللی ایجاد شده است الان زمان استعفا نیست بلکه زمان یاری کردن حسین زمان امام خامنه ای است الان باید نوری همدانی شوی نه جوادی آملی به هرحال من که خوشم نیومد ..امیدوارم راه درست را که مبارزه بر علیه یزیدیان سبز است را انتخاب کند زمان زمان امتحان است نکنه خدای ناکرده مردود شویم لعن علی عدوک یا حسین خاتمی و کروبی و میر حسین

صابر

واقعا" این مطالب دردناک و تاسف بار است ! ولی یک مطلب هم خیلی مهم است که حسینیان واقعا" مرد است.

یدی

حق با آقای حسینیان است. وقتی در کشور ما مدافعان حق و ولایت واما م ورهبری وشهدا افراطگرا نامیده می شوند همان بهتر که از میان این قوم رفت وبه خدای بزرگ پناهنده شد

در این زمان که سبزهادنبال سمت له له میزنند نباید جا را خالی کرد.بمان وبدان.........

در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم سرزنشها گر کند خار مغیلان غم مخور

مهدی

آقای حسینیان ! چرا استعفا استعفا را باید آنانی بدهند که به نظام و انقلاب خیانت کرده و در عین پررویی می کنند جو حاکم امت حزب الله را بسیار عصبانی و ناراحت کرده حتی نیاز باشد نمایندگان مجلس را هم به میز محاکمه خواهیم کشاند. این دلتنگی های شما هم چیز تازه ای نیست ما هم می بینیم که از جملس فقط نام اصولگرایی مانده وگر نه این همه چوب لای چرخ دولت اسلامی کرذدن معنایی ندارد. حال اگر استعفای شما به معنای ندای هل من ناصر ینصرنی باشد اشکالی ندارد که هیچ بلکه نوعی جهاد است بدانید : ما تا آخر ایستاده ایم

حامی عدالت

عدم حضور حجت السلام و المسلمین حسینیان در مجلس شورای اسلامی موجب خشنودی سران و حامیان فتنه کودتای سبز خواهد شد .

لا یکلف الله نفسا الا وسعها اقای حسینیان شما به اندازه مقدوراتتان مکلف هستید استعفا چاره کار نیست

سرو

امروز که بهترین فرصت برای تمام کردن کار فتنه گران است. برای تمام کردن کار اصلاح طلبان غرب زده است .شمشیر به گلوی علی گرفته اند و می گویند مالک اشتر برگرد معاویه را رها کن و الا علی را می کشیم . ملت بیدار شده و فقط یک فرمان لازم است تا فتنه گران نابود شوند اما بعضی با هزار استدلال مختلف می خواهند ترمز ملت برای نابودی بدخواهان رو بکشند . سکوت رهبر یعنی من موافق با این حرکت مردم هستم ولی بعضی با هزار دلیل می خواهند مردم را از کمترین خواسته یعنی اعدام سران فتنه و خواسته های دیگر بازدارند.و من فکر می کنم این استعفا با ارتباطات پشت پرده رییس مجلس و اصلاح طلبات ارتباط دارد

افشین

اعث تأسف و اندوه فراوان است که در کشور مومنان و امام زمان، مومنان و مجاهدان راه حقیقت مظلومانه تحت شدیدترین ترورهای شخصیتی باکوت شده و به گوشه ای رانده می شوند. سلام خدا و پیامبران و مومنین بر علی (ع) مظلوم تاریخ و شیعیان واقعیش نظیر شهید مظلوم بهشتی و مجاهدان مظلوم امروز، در رأس همه امام خامنه ای، و سپس روح الله حسنیان و دکتر عباسی.

رضوانی

از زحمات خالصانه آقای حسینیان صمیمانه تشکر می‌کنم و امیدوارم مردم فهیم ما قدرشناس انسان های خداخواه مانند ایشان باشند. البته فکر می کنم در موضع نمایندگی صدای دادخواهی شما بهتر به گوش دیگران می‌رسد تا رها کردن این موضع مهم. لذا تقاضا دارم در سنگر مجلس بمانید و الگویی شوید (همچنانچه هستید) برای حفظ ارزشهای اخلاقی و سیاسی امت حزب الله.

من

بایدهم این باشه وقتی رئیس مجلس بعد از انتخابات به آقای موسوی تبریک می گن و آقای باهنر هم اینطور اگر کسی غیرت داره باید از اونجا که مرکز نفاقه باید بزنه بیرون فقط دلم واسه امت حزب الله می سوزه که اینهمه باید خون دل بخورن و دم نزنن

نباید میدان را خالی کرد . رهبری را تنها نگذاریم در میان گرگها

عبدالله

هر چند اصولگرا نمایان مجلس در این دوره خونها بدل دوستداران انقلاب اسلامی کردند و جز سنگ اندازی به چرخ دولت خدمتگزار مردم کاری نکردند و موضعشان همواره از اقلیت به حال مردم و دولت بدتر بود ولی شما آقای حینیان باید صبور باشید که خداوند وعده پیروزی صالحان را تضمین کرده است

احسان

راه بیابان است و خار است و کسی تنها هست... بمانید حتی اگر از استخوانمان برای سرهاشان گرز بسازیم

شیعه یعنی ...

اگر به منه بچه بسیجی باشه اگر هزار ها بار هم توهین و ال آخر هم بزنند میگویم باز یا علی از تو مددو منه بچه بسیجی الکی عاشق ان امام این رهبری و آن ولی امر نشدیم که به راحتی میدان خالی کنیم . انشاالله

وقتی رسیس دفتر آقای لاریجانی خود جزو ارکان ستاد موسوی بوده و آقای لاریجانی نیز از این جریان حمایت می کرده و می کند هر کس باشد استعفا را بهترین راه می داند.

رضوی

باسلام برادر گرامی جناب آقای حسینیان خالی کردن میدان و بیان مطالبی در این سطح نازل از شما بسیار بعید بود. ای کاش در این سنگر مقاومت باقی می ماندید وهمچون گذشته با صبر و بصیرت سینه خود را آماج تیرهای بلای منافقین و دوستان کم بصیرت قرار می دادید و به وظیفه فارغ از رسیدن به نتیجه، همراه با تقوا در فعل وبیان عمل می فرمودید. استعفای جناب عالی باعث تاسف و اسباب خالی شدن یکی از سنگرهای جبهه حزب الله گردید.

هادی

اگر ممکن است خدمتشان بفرمایید امام خمینی فرمودند : سنگرها را خالی نکنید . هر سنگری که شما خالی کنید ، بی شک توسط انها پر خواهد شد ، منتها علیه نظام . خداوند شما را حمایت خواهد کرد . شک نکنید عزیز . هر چند ما هم از این مجلس دیگر انتظار بخار کردن نداریم . ( دلمان خوش بود که مجلس اصولگراست . . .)

داود

با سلام به رهروان راه حقیقت. از آقای حسینیان می خواهیم که در سنگر دفاع از ولایت بمانند وسنگر را خالی نکنند.

حال ببینید پسر فاطمه(رهبر) چه میکشد . چانم فدای خون دل هایش...

محمد

فتنه گران راه شیطان را می روند و افرادی مانند آقای حسینیان زنده همیشه ی تاریخ خواهند ماند ای کاش استعفایتان را پس بگیرید

چشم امید مردم به نمایندگانی همچون آقای حسینیان است. اگر شخصیتهایی همانند ایشان در مجلس حضور نداشته باشند چگونه از ارزشها و اعتقادات ما که بسیاری از نمایندگان در برابر تضییع آنها سکوت می کنند، در مجلس دفاع شود.

حاج حسین

اقای حسینیان احساس سر خوردگی چرا ! انان که نان ملت را می خورند و به اسلام ومسلمین خیانت می کنند باید سر افکنده باشند نه جناب عالی که ما دانشجویان بسیجی. مجلس را با وجود مبارزین علیه اصلاحاتی هم چون شما می شناسیم. ای برادر دست حق یارت باد. درود و سلام خدا بر حامیان جمهوری اسلامی و ولایت فقیه و مرگ بر کل اصلاحات واصلاح طلب.

بسم الله الرحمن الرحیم. من به عنوان کسی که به شما رای داده ام از شما می خواهم که تا آخر بایستید و جا به کسانی از جنس فتنه گران ندهید. حتی اگر مثمر ثمر هم نباشید وجودتان به تنهایی بهتر از نبودتان است. که البته به نظر من شما در روشنگری ها نقش خوبی داشتین. خواهش می کنم بمونین.

seyed

این ناهه را باید آقای مطهری 100 بار بخوانند و از ایشان حلیت بخواهند

محسن

اقای حسینییان امروز وقت جنگ است و چه موقع استعفا. ولی متن برنده ای است که امیدوارم دیگر نمایندگان به هوش بیایند

مجید

آقای حسینیان شما با اینکارتان فقط دشمنان این مملکلت را شاد میکنید اگر امروز مدرس و امام بودند به شما اجازه همچین کاری را نمیدادند و الان ماکه به شما رای داده ایم به شما این اجازه را نمیدهیم که این سنگر را به نااهلان بسپارید به باد گفته امام که نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد شما حق استعفا ندارید

مرحبا به این غیرت. بعد از مدتها دلشاد شدم از غیرت و مردانگی یک نماینده. خداوند نگهدارتان باشد

مهدی

توی مجلس اگه یک نفر مارو یاد مدرس مینداخت همین آقای حسینیان بودبعد از ایشون اف بر مجلس

عبدلله

بسمه تعالی مهم نیست!! باید برای حفظ انقلاب و وحدت ملی امثال موسوی و کروبی و ... را حفظ کرد که حامی فتنه اند و فقط چند اشتباه کــــــــــوچک کرده اند و چنین ماه در کشور بحران ایجاد کردند و ... امثال حسینیان که در مقابل ظلم می ایستند تند رو هستند و باید کنار بروند تا اقایان وحود ملی را حفظ کنند!!

آقای حسینیان الآن چه وقت استعفا است ؟ راه شهدا همین است که شما انتخاب کردید پس کم نیاورید و تا پای جان سر عهد مبارک و پر بهجتتان بایستید . اگر شما و تعداد اندک امثال شما از مجلس بروند پس ملت چه کار کند ؟ شما الآن رسالتتان در خالی کردن صحنه و سپردن آن به سران پشت صحنه فتنه و ضد انقلاب درون مجلس نیست . یا علی بگوئید و بمانید . ان تنصر الله ینصر کم و یثبت اقدامکم . یا علی مدد

محمدباقرکریمی

هرکس که به استعفای این نیروی مخلص نظام راضی شود مصداق همراهی باجنبش کذایی سبز امویست

نشد برادر به کجا چنین شتابان جواب شهدا را چه میدهی ؟که طاقت نیاوردم !خواجه ربیع هم همین غلط را کرد.این نشانه بی تعهدی وذوب نشدن در ولایت است صدرحمت به پیر زنانی که ادعایی نداشتند ولی با ولایت مانده اند تا به شهادت

این سخن ایشان که می بینیم تمام رسانه های حامی فرقه ی سبزیه متصل به اقاین رضایی ، لاریجانی، قالیباف و هاشمی اند و با ادعای استقلال دائم دارند در جهت تضعیف رهبری نظام می کوشند دردیست که بر جان همه ی حامیان رهبری و نظام سنگینی می کند ؟؟ راستی سایتهای تابناک، فردا ، شفاف ، روزی نامه های همشهری ، تهران امروز ، سایت آینده و خبرگزاری مهر خط مشی اشان در این دوران پرتلاطم که از سوی رهبیری دوران فتنه نامیده شده است از سوی چه کسانی حمایت می شوند ؟؟ می بینیم رئیس جمهور نیز در وادی رفاقت با مشائی قدم می زند و حاضر نیست حتی انتقادی از وی کند که چرا؟؟ اینها همه دردیست که ما را نیز مانند آقای حسینیان متحیر و مبهوت نموده است و نمی دانیم گلایهع این دردها را به که بریم

عادل ریون اهواز

فقط می توانم افسوس بخورم و از شیخ بخواهم استعفا را استرداد کند

آقای حسینیان ، امثال ایشان و ما حق داریم که از این پس نسبت به حوادث و خطراتی که نظام را تهدید می کند بی تفاوت گردیم . کسانی که در خیابانها همراه جریان فتنه بوده و هستند با بی تفاوتی مسئولین هر روز محبوب تر گردیده و می گردند. هر روز از آنها دلجویی میشود . افراد باغیرتی که با جان و آبروی خود از این انقلاب دفاع کرده و می کنند، هر روز مورد تهاجم افراد بی خاصیتی قرار میگیرند که با وجود علنی بودن عناد معاندین برای بدست آوردن محبوبیت در میان آنان و دشمنان خارج نشین این نظام ، باز هم از آنان دفاع می کنند. به حال انقلابی که برای به ثمر رسیدن و حفظ آن صدها هزار نفر کشته شده اند باید گریست . این همان استحاله نظام است .

آقای حسینیان! راه حلش کنار کشیدن و تنها گذاشتن ولایت نیست که ایشان در این زمانه به سربازانی چون شما نیاز دارند...

با خواندن نامه استعفای آقای حسنیان دلم گرفت چون درک میکنم چه بر این عزیز می گذرد آیا وقت آن نرسیده که کمی به خود آییمآیا وقت آن نرسیده که خواص ما به خود آیند . نکند رهبرمان را چون علی (ع)خانه نشین کنیم .چرا باید یاران علی را چنین خانه نشین کنیم .وای بر ما .

یا علی مدد

نازپرورده تنعم نبرد راه به دوست * عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد

هر چند مبارزه در این راه بسیار سخت است ولی برای کسانی که در جبهه حق می جنگند تسلیم معنا ندارد و باید تا پای جان در این راه ایستاد و یادمان نرود تاریک ترین زمان نزدیک ترین لحظه به طلوع خورشید است.

جهرمی

باز هم پایداری نشان دهید

حسین از ابرکوه

آقای حسینیان عزیز ما به امثال شما که حقیفتا ابوذر زمانه بودید دل خوش داشتیم . شما هم رفتید؟!

ث

خدا به نظام ما آرامش عطا کند.درود بر جمهوری اسلامی

سؤالات ایشان قطعا سؤالات این مردم هم هست .

آقای حسینیان تو این شرایط سخت آقا را تنها میگذاری؟ میدانی تنهایی یعنی چه؟ درست است که چند میلیون نفر به خیابان آمدند ولی در این وااسفا یک نفر هم یک نفر است خودش هم کسی که این همه میداند و اطلاعات دارد! دلم به تنهایی آقا میسوزد اگر تا امروز یک هزارم تهمتها را تحمل میکردی از فردا این تریبونها و تهمتها که خیالشان از دست تو راحت شد به سراغ آقا میروند. حیف که نمیبینمت که رودررو گویمت و حیف که این جمله را شاید هیچ وقت نبینی ولی بر حسب وظیفه میپرسم: چطور دلت آمد آقا را تنها گذاری و یک بار بر دوشش بیفزایی؟

محسن

درود خداوند بر نمایند? آزاد اندیش، شجاع و مردمی جناب آقای روح الله حسینیان. نگذارید نیروهای ارزشی خانه نشین شوند. به حاشیه راندن ایشان خواست دشمن است. مسولان محترم در قو? مجریه، ارزش این گونه نیروهای مخلص نظام را بدانند و افرادی را که تمام گروه ها با پذیرش آنها مشکل دارند از خود و دفتر و اطراف خود دور کنند. مردم با کسی شوخی ندارند. به انقلاب فکر کنند. مصالح انقلاب این را طلب می کند. لجاجت نکنند. کسانی هم مثل رئیس محترم مجلس که یکی به نعل و یکی به میخ می زنند و برای ملت فیلم بازی می کنند به خاظر خدا و شهدا و امام، توبه کنند و صادقانه به مسیر حقیقی و به حقیقت ولایت و مردم برگردند. از برزخ خود بترسند...

اقای حسینیان حمایت خدا و مردم رو دارن و نباید استعفا بدن اینکه افرادی دارن فشار میارن چیز تازه ای نیست

محمد علیزاده

آقای حسینیان سلام بدانید سرباز ولایت و امام خامنه ای نباید سنگر مجلس را خالی کندو باید با مشکلات و مصائب دست و پنجه نرم کند.با این کارتان دل دشمن و جریان فتنه شاد و حزب الله را غمگین نمودید.قیام 9 دی88 مردم تهران و تمام کشور را هیچ وقت فراموش نکنیدکه فریاد زدند ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و مرگ بر فتنه سبز اموی و سرانشان.پس شما هم ثابت کنید که نماینده واقعی مردم ولایتمدار تهران هستید و در برابر جریان فتنه در مجلس ایستادگی می کنید.فان حزب الله هم الغالبون.این وعده خداست.براستی که دست خدا بر سر ماست خامنه ای رهبر ماست.پس سنگر را خالی نکنید که باید در این دنیا و آن دنیا جواب دهید.یا حق و علی مدد

حامی عدالت

سلام کسی که با نام مستعار بنده پیام گذاشت خوب حرف دل ما رازد حاج آقا به زودی دوست داران ولایت تک تک سبزیا اموی را خانه نشین میکنند تا عمارهایی چون شما زیر پرچم ولایت به امت حزب ا.. خدمت کنند با آرزوی سلامتی برای رهبر عزیز و فدائیان راه ولایت

محمد رلفی

لطفا بمانید و از ارزشها دفاع کنید ما شما را از فعالترین نمایندگان می دانیم و مواضع شما در مجلس برای امت حزب الله دلگرم کننده است

...

اگر هر کس که مثل حجت الاسلام حسینیان دغدغه دبن داره بخواد به خاطر فشار های اقلیتی کنار بره... وای به حال اسلام!!!

یک ایرانی

بسم الله الرحمن الرحیم کاش اینگونه نمی‌شد. حالا یک کسی پیدا شده و دارد در مجلس سبزهای لجنی را برملا می‌کند، آنهم دارد می‌رود؟!

مانی

سلام معلومه که هیات رییسه مخالفت می کنه ولی حق داری از مشایی با اون عکس و جریاناتش نگران باشی. ما با شماییم

ای شجاع وای بصیر وآگاه اگر افرادی مثل شما ورسایی از مجلس بروید پس چه کسی عمار گونه فریاد بزند

که عشق أسان نموداول . ولی افتاد مشکلها....

رها

1.کسی که برای خدا کار می کند هیچگاه سرخورده نمی شودچون الله جل جلاله را احساس میکند(پس برای خدا کار نمی کنی)2کسی که برای خدا کار میکند به خوشایند و عزیز شدن در پیشگاه رییس توجه نمی کند.3چرا به قول ایشان جریان منحط اصلاح طلب عزیز تر شده؟جواب سوال در رفتار خودتان بجویید ما بیشماریم

میثم

به آقای لاریجانی تبریک میگم!!!!!


پنجشنبه، 17 دی 1388

2:34:43 PM

خود را موجودی سرخورده می‌بینم وقتی ریاست کمیته دفاع از فلسطین مجلس یکی از فتنه‌گرانی است که از بانیان اتهام تقلب در انتخابات بود. مجلس اصولگرا نماینده‌ای را برای این کمیته انتخاب می‌کند که تا دیروز علناً از یکی از سران فتنه دفاع می‌کرد و یک روز از عمرش را در راه مبارزه نگذرانده و رسالتش توزیع آدامس در بین نمایندگان است.

نظرات کاربران

نام :
ای-میل :
نظر :
ارسال


  • کلمات کلیدی :

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    حرف دل
    اهمیت آشنای زنان با قرآن
    اهمیت آشنای زنان با قرآن
    25 نکته در باره بابونه
    نماز اول ماه فراموش نشود
    مردم و پلیس
    یشنهادهای پلیس
    ایان عمر گروهکهای تکفیری و تروریستی
    مظلومین میانمار
    14شهریور
    رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی:
    طنز دکتر سلام
    رهبری نوروز 96
    سال اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال
    دومین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگزار ش
    [همه عناوین(2949)][عناوین آرشیوشده]


    [ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

    ©template designed by: www.persianblog.com