سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 843875

  بازدید امروز : 80

  بازدید دیروز : 133

ابـــوحـامـد

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

 

لینک دوستان

*رمز موفقیت*
قرآن
پارسی بلاگ
نهج البلاغه
سایت دفتر مقام معظم رهبری
محمد فرشاد پور
حوزه علمیه
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران
پایثگاه ملی علوم زمین کشور
بانی تک
هم اندیشی
پایگاه اطلاع رسانی دولت
پایگه خبری - تحلیلی دانشجویان ایران
وب سایت شیرزن ایرانی
جام جم روزنامه
بازتاب برنا
هم اندیشی
ریاست جمهوری
شهاب مرادی
کدهای جاوا
عطف
گلستان دانش
روزنامه ها
جهان نیوز
خبر گزاری فارس
راسخون
باشگاه خبر نگاران جوان
پرورش کرم خاکی دلاور
پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور دکتر روحانی
خبر فارسی
رویدادهای رفسنجان
مدیریت آموزش و پرورش رفسنجان
آموزش و پروش کشکوئیه
آشپزی لذت بخش
سایت کدبانو
پایگاه اطلاع رسانی 9دی
سایت دکتر حسن اکبری متخصص آسیب شناسی
سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی - اخبار لحظه
مبین طرح
خبرگزاری دانشجو
واژه یاب
میزان مجاز قند خون
مفاتیح ا لجنان
رجا نیوز
انواع سایتها
تحریرالوسیله
وام خود اشتغالی
پایش برنامه یکشنبه شبهای شبکه 1
متالوژی پودر یزد
پخش زنده حرم امام حسین و...
یزد فردا
سمت خدا از شبکه 3
سبک زندگی و صله رحم و ... محمد رضا پروانیان
آخرین اخبار ایران و جهان
پشیمان دشت سمنان
نشریه پرتو سخن
الگوها
دو بیتی های بابا طاهر
وبلاگ نوجوان هادی سرداری
طرح عفاف و حجاب
شهدای مصطفی خمینی رفسنجان
خاطرات مسثر

لوگوی دوستان











 

درباره خودم

 

پیوندهای روزانه

 

لینک به لوگوی من

ابـــوحـامـد

 

حضور و غیاب

یــــاهـو

 

دسته بندی یادداشت ها

حذف کردن از منوی استارت[167] . رهبرم[2] . غزه .

 

بایگانی

نوروز86
اردیبهشت 86
خردادماه 86
تیرماه 85
مرداد
آذرماه
شهریور
دی ماه
بهمن ماه
اسفند 86
فروردین 87
اردیبهشت 87
خرداد ماه 87
مهر ماه
دیماه88
بهار90
سال 91
نیمه اول سال 92
مهر 92
آبان 92
تا نوروز 93
بهار 93
تابستان 93
پاییز 93

 

اشتراک

 

 

همه چیز با انفاق کاستی گیرد، جز دانش . [امام علی علیه السلام]

میخواستند من را در مقابل ایشان قرار دهند! توی دهن آنها زدم

نویسنده:ابوحامد::: یکشنبه 89/1/8::: ساعت 6:54 عصر
یادگاری از یادگار امام(ره)؛
اینجانب به مرحوم حاج احمد آقا عرض کردم که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در نخستین خطبه‌ نماز جمعه‌ پس از رحلت حضرت امام(ره)، اشاره به گفت‌وگوی امام(ره) با شما داشتند که هنگام پخش تصویر دیدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (رئیس محترم جمهوری وقت) با رئیس‌جمهوری کره شمالی از سیمای جمهوری اسلامی صورت گرفت. ایشان به شما گفته بودند...
دبیر کل حزب مؤتلفه با بیان خاطره‌ای یادی از یادگار حضرت امام(ره) کرده و نقل قولی از ایشان آورده است.به گزارش «تابناک» محمدنبی حبیبی می‌گوید:

در بهمن سال 1369 ـ حدود نوزده ماه پس از رحلت حضرت امام ـ به اتفاق جناب آقای حاج محسن رفیق‌دوست با مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین حاج احمد خمینی ـ رحمت‌الله‌علیه‌- ملاقات خصوصی داشتیم. در این دیدار، اینجانب به ایشان عرض کردم که شما چند روز پیش جمله‌ای فرمودید و رسانه‌ها هم پخش کردند که به سهم خودم لازم می‌دانم از جناب‌عالی تقدیر و تشکر کنم.

 ایشان پرسیدند کدام جمله؟ عرض کردم جمله‌ شما این بود که «هرکس بگوید که اطاعت از امام غیر از اطاعت از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است، در خط آمریکاست.» حاج احمد آقا فرمودند:

«آقای حبیبی! من این جمله را با اعتقاد کامل به آن، بیان کردم و جداً معتقدم، هرکس این تفاوت را قایل باشد، بخواهد یا نخواهد در خط آمریکا است» و افزودند: یکی از موارد شگفتی من این است که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این نوزده ماه، چگونه توانسته‌اند تعادل و توازن در کشور را مدیریت کنند، چون عوامل مهمی برای برهم زدن این تعادل و توازن و ایجاد بحران وجود دارد؟»

حاج احمد آقا در ادامه گفتند:

«آن‌هایی [تعبیری به کار بردند] که می‌گویند آیت‌الله خامنه‌ای نه! پس می‌گویند چه کسی؟ مثلاً می‌گویند فلانی! او خانه‌ی خودش را هم نمی‌تواند اداره کند.»

 [البته مرحوم حاج احمد آقا اسم بردند] ایشان اضافه کردند:

 «عده‌ای خاص بعد از رحلت حضرت امام(ره) و انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به‌عنوان رهبر انقلاب، آمدند اطراف مرا گرفتند که شاید به زعم خویش مرا در مقابل ایشان بتراشند. من متوجه این توطئه بودم و توی دهن آن‌ها زدم و معتقدم کسی که می‌تواند بعد از رحلت حضرت امام(ره) بار این مسؤولیت را به خوبی به دوش بکشد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هستند.»

خودِ شما!

اینجانب به مرحوم حاج احمد آقا عرض کردم که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در نخستین خطبه‌ نماز جمعه پس از رحلت حضرت امام(ره)، اشاره به گفت‌وگوی امام(ره) با شما داشتند که هنگام پخش تصویر دیدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (رئیس محترم جمهوری وقت) با رئیس‌جمهوری کره شمالی از سیمای جمهوری اسلامی صورت گرفت.

حضرت امام(ره) به شما (حاج احمد آقا) فرموده بودند که این آقا (حضرت آیت‌الله خامنه‌ای) شایستگی رهبری را دارا هستند. اما سؤال اینجانب از جناب‌عالی این است که شما خاطره‌ دیگری که حضرت امام(ره) اشاره صریح به شایستگی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بعد از خودشان داشته باشند، دارید؟ ایشان پاسخ مثبت دادند و چنین بیان نمودند:

«در سال 1365 در روزی که سران قوای سه‌گانه کشور به اتفاق نخست‌وزیر در یکی از اتاق‌های بیت حضرت امام در جماران، با حضور این‌جانب جلسه داشتند. آیت‌الله منتظری هم تقریباً هم‌زمان با حضرت امام(ره) ملاقات داشتند. در مقطعی از جلسه‌ی سران سه قوه، امام(ره) وارد اتاق شدند، درحالی‌که از ملاقات آیت‌الله منتظری عصبانی بودند. بدون مقدمه گفتند که "من از اول هم با رهبری آقای منتظری بعد از خودم مخالف بودم، ولی مجلس خبرگان کاری کرده بود و من هم مصلحت را در سکوت دیدم. اما حالا در جمع شما می‌گویم که با رهبری آقای منتظری مخالفم.»

با این مطلبی که فرمودند، سکوت سنگینی بر جلسه حاکم شد و پس از این سکوت آیت‌الله خامنه‌ای سکوت را شکستند و به امام عرض کردند که احترام ما به آقای منتظری به‌خاطر این است که شاگرد شما بوده‌اند، سابقه مبارزه دارند و... اما حالا اگر آقای منتظری نه، پس چه کسی؟ امام بدون لحظه‌ای تأمل دست‌شان را به طرف آیت‌الله خامنه‌ای نشانه گرفتند و فرمودند:

«خود شما، به چه دلیل شما نمی‌توانید رهبر انقلاب باشید؟»

پس از این بیان صریح امام، سکوت دوباره‌ای بر جلسه حاکم شد و دوباره آیت‌الله خامنه‌ای به حضرت امام عرض کردند که «من یک تقاضا دارم که حکم بفرمایید تا موضوع مورد بحث امروز جناب‌عالی را هیچ‌کس از افراد جلسه، حق بیان ندارند و راجع به آقای منتظری هروقت جناب‌عالی صلاح دانستید، خودتان مطلب را بیان بفرمایید.» امام فرمودند:

«آقایان حق ندارند در زمان حیات من که مطلبی را که امروز بیان کردم در جایی نقل کنند و لازم است این منع را به‌ عنوان حکم تلقی کنند.»
نظرات بینندگان:
با سلام
حضرت ایه الله سید علی خامنه ای - به راستی کشور و جامعه اسلامی را بعد از امام خمینی( ره)اداره کردند که نمونه بارز آن وقایع پس از انتخابات سال 88 بود- سایه ایشان تا زمان ظهور حضرت ولی عصر بر سر همه ما مستدام باد .
درود بر خامنه ای مخلص و فداکا و مدیر و مدبر و برگزیده امام و خبرگان و مردم
واقعا اینا رو تابناک داره می نویسه؟

فوق العاده بود. هیچ کدام را تا حالا نشنیده بودم. ممنونم.
لازم است صحت مطالب نقل شده را از موسسه حفظ و نشر آثار امام بررسی کرد.
سلام بر آن یاران سفر کرده.خدایا تو شاهد باش که ما ندای امام عزیزمان را شنیدیم و به آن ایمان داریم و یقین داریم تو خود بهتر از همگان می دانی که برای مسوولیت الهی ,چه کسی شایسته ترین است.یک ایرانی/خارج کشور
تا کنون برداشت من این بوده و هست که شما نظرات کاربران را انتخابی و با سانسور منعکس می کنید. ولی بازهم تاکید بر اینست که فرهنگ این که یک نفر باید، یا بتواند و یا قادر باشد مملکت را اداره کند فراموش کنید. تعبیر شما از خانه اداره کردن چیست؟ دست بردارید از این فرهنگ یک نفر سالاری و استبداد و پنهان کاری. چه شده که اکنون این نقل قول را می فرمایید؟
خیلی فرهنگ استبداد زده هست. هر جمله این گزارش شما آن نشانها از آن دارد.
درایت حضرت آیت الله خامنه ای در هدایت کشتی پر تلاطم انقلاب در امواج سهمگین توطئه های غرب و شرق و منافقان داخلی و دشمنان دوست نما در سال های ÷س از رحلت امام تا کنون نشان از حقانیت فرمایشات امام خمینی در مورد ایشان است. براستی چه کسی بهتر از ایشان می توانست بحرانها و توطئه های بیشمار علیه این آب و خاک و اعتقادات پاک مردم ایران ÷س از امام تا کنون را مدیریت و خنثی نماید. یکی از بارزترین این موارد را می توان در مدیریت بحران عمیق پس از انتخابات به رهبری کسانی که به دروغ خود را در خط امام و انقلاب معرفی می کردند و هدفی جز سرنگونی این نظام الهی نداشتند جستجو نمود. خداوند سایه پر برکت حضرت آیت الله خامنه ای را بر سر مردم سرافراز ایران و این آب و خاک پر گهر حفظ نماید. لازم است از برخی از نزدیکان بیت امام نظرات و اظهارات مرحوم حاج احمد آقا در دفاع از حضرت آیت الله خامنه ای را آویزه گوش قرار داده و از افتادن به دام دشمنان دوست نمای این نظام پرهیز نمایند.
الحق و الانصاف که ایشان تنها کسی هستند که شایستگی رهبری این مملکت را داشته و دارند و گذشت 20 سال از رهبری ایشان این مطلب را به دوست و دشمن ثابت کرده است. خداوند نگهدار ایشان باشد.
حتی اگه این نقل قول درست هم باشه که باید موسسه نشر آثار حضرت امام و شخص حسن آقا تاییدش کنه ، بد موقعی رو واسه نقل قول انتخاب کردین حالا دیگه شرایط طوریه که هر چی از طرف شماها گفته شه نتیجه عکس داره ، حالا دیگه مردم فهمیدن فقط شماها طرفدار سرسخت ولایت و امام عزیز بودین و هستین !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلام ودرودخدا بر روح پاک وعرشی امام که انتخاب جانشینیش راپیامبرگونه
انجام داد...که شایسته ترازرهبرعزیزو
گرانمایه انقلاب نبودواین ردای علوی جز
برقامت این فرزانه رهایی بخش ملت
آزاده ایران ازطوفانهای زمانه برازنده کس دیگرنیست ونخواهدبود.کهبرای سلامتی
ایشان صلوات میفرستیم.......
مرگ بر "تابناک" منافق خاک بر سرتون کنن که اینقدر خرید
تابناک خائن تو دیگه برو گم شو آشغال عوضی
لازم است یکی دیگر از حاضران جلسه نیز این مطالب را تأیید کند. زیرا ایشان از سه نفر از کسانی که به جوار رحمت حق رفته اند نقل قول و فعل می کنند!
فکر نمیکنید شیطنت بسیار بدی کردید با انتخاب تیتر و انتخاب گزیده سخنان... خودتان یک نگاه کنید و بگید تلقی اول خواننده چه خواد بود؟!!! ...
چه دلیلی داره که این حرف ها را باور کنیم؟
درود بر رهبر فرزانه از جان عزیزترمان و هشدار برای فرزندان خمینی بزرگ و عزیز که تاریخ تکرار می شود و این ما هستیم که نباید اشتباهات را تکرار کنیم
قربون امام برم. اصلاً ما آقای خامنه ای را هم از امام داریم.
با سلام و تشکر از تابناک. این مسئله خیلی مهم است . لطفا" از آقایان موسوی اردبیلی و هاشمی رفسنجانی و میر حسین موسوی شهود جلسه تایید بگیرید. تا در تاریخ بماند.
به خود خدا قسم که ادب، بزرگواری و فروتنی این فرزند صالح امام اشک را در چشمانم جاری کرد. خداوند این عزیز والامقام را در جوار پدر بزرگوارش و اجداد طاهرینش میهمان گرداند و ما را پیرو واقعی راه ایشان قرار دهد و فرزندانش را نیز عاقبت به خیر کند.
درود و رحمت الهی بر خمینی ره و پدر و مادر وهمسر و فرزندانش که به دیار الهی شتافتند . امیدوارم سید حسن عزیز به حق روح اون عزیزان در همین راه مستقیم بماند
جانمان به فدای امام راحل و جانشین شایسته ایشان و ننگ بر مخالفان امام و رهبری. انشاءالله خدا آخر و عاقبت کار همه را ختم به خیر فرماید...
امام الهی من به قربانت بشم
رهبر فقط سید علی خامنه ای
عجب فیلمی هستین شما!!
خدا امام و دو فرزندش را رحمت کند انشاالله حاج حسن خمینی و برادرش یاسر خمینی راه پدرشان را بروند
ای کاش نخست وزیر آن دوره حالا یادش می آمد تا مجبور نشه زیر پرچم دیگری برود.
آقای حبیبی چرا این همه سال سکوت کرده بودند؟
الله اکبر
بنام خدا وباسلام
ولایت پیراهنی است که بدست حضرت حجت سلام الله دوخته شده وقطعا برازنده هر تنی نیست .اینکه حضرت آیت الله خامنه ای در مسند ولایت امت اسلام قرار دارند قطعا از عنایات آن حضرت به پیروانش است . به امید ظهور هرچه سریعتر آن بزرگوار .انشاالله
عالی بود.
تابناک اگه منافق نیستی چرا حرفهای منافقان را چاپ میکنی؟
اون احمقی که میگه ما استبداد زده ایم و فرمانبرداری از ولایت فقیه را به استبداد زدگی تعبیر میکنه باید نظرات تکراری و رونویسی شده اش از تئوریسین های جدایی دین از سیاست چاپ بشه ولی نظرات مخالفش فیلتر بشه!!!
فوق العاده بود. هیچ کدام را تا حالا نشنیده بودم. ممنونم.
تابناک خائن
ضمن سپاس بیکران از تهیه ی این مطلب و آرزوی عزت روز افزون و موفقیت بیش از پیش برای نائب امام زمان عج از شما می خواهم به نظرات دوستان مخالف این مطلب توجه عمیقتری داشته باشید و با ریشه یابی دلایل آنها درصدد اقناع افکارشان باشید.
پس از خطبه های نماز جمعه مقام معظم رهبری پیرامون مسائل پس از انتخابات ریاست جمهوری، حجت الاسلام جواد محمدزمانی،اشعاری را سرودند که قطعه آخر آن اینگونه است :

ناگهان در نماز جمعه شهر
عطر محراب جمکران گل کرد
بغض تو تا شکست بر لب‌ها
ذکر یا صاحب الزمان (عج) گل کرد
***
جان ایران! چه شد که جانت را
جان ناقابلی گمان کردی؟!
آبروی همه مسلمانان
اشک ما را چرا درآوردی؟!
***
جسم تو کامل است، ناقص نیست
می‌دهد عطر یک بغل گل یاس
دستت اما حکایتی دارد…
رَحِمَ اللهُ عَمِی العباس!
با سلام خدا رهبری این نائب امام را مستدام نماید احتمالا هم سید حسن آقا از مرحوم پدر چنین خاطراتی دارد سراغ او بروید وبرایه ما باز چنین اخباری بگذارید2-اقای نخست وزیر هم در آن جلسه بودند چه خوب ایشان هم این قضیه را تایید کنند تا راه امام را ادامه دهند.البته اگر به عنوان آدمی صدیق تایید کنند.
آره جونه عمتون
خط امامی واقعی، حاج‌احمد خمینی بود که همه وجودش وقف اسلام و ولایت فقیه بود.
عجب مطلبی دستت درد نکنه تابناک
دم بچه های تابناک گرم
آفتاب آمد دلیل آفتا ب
خامنه نور چشم حضرت حجت بن الحسن (عج)
دوستان لطفا اینقدر به تابناک بدوبیراه نگین آخه اینها هم بلاخره میخوان تو این مملکت تکه ای نون جلوشون انداخته بشه حالا که بازار چاپلوسی و دروغ اینهمه خریدار داره چرا تابناک از جایزه وزیر ارشاد بی نصیب بمونه
بنام خدا
با سلام فرا رسیدن نوروز را به تمام ملت عزیز ایران تبریک می گویم بنده با انتخاب حضرت ایت الله خامنه ای چندان موافق نبوده ام، اما با گذشت زمان به این نتیجه رسیدم که ایشان شایسته ترین شخصیت بر این پست مهم و با مسولیت هستند " چرا" زمانی آمریکا عراق را تحت اشغال خود در آورد، ایران در تهدید بسیار زیادی بوده ?حتی خیلی از و طن فروشان بی دین در سر تا سر دنیا دست به تظاهرت زدند و خواستار حمله امریکا به ایران و سرنگونی جمهوری اسلامی شدند" وقتی که بنده
درایت، مهارت و شجاعت ایشان را ملاحظه کردم بر این امر مطمئن شدم که معظم له رهبری شایسته برای کشور عزیزمان می باشد،شما ملاحظه بفرماید که ایشان چطور بعد از انتخابات در برابر طوفانی از توطئه و فشار نا جوانمردانه و خیانت ایستاده اند، درود بر تو و جد بزرگوارت پیامبر اسلام. یک ایرانی مسلمان و وطندوست مقیم خارج
حتی مدتی پیش بنی صدر هم به رهبری امام خامنه ای اعتراف کرد/

مضمونش این بود که اگر امام زنده بود صدها بار افرین به اقای خامنه ای میگفت برای حفظ انقلاب
این شعر سعدی رو وصف حال حضرت "آقا" می دانم :
اینکه تو داری قیامت است نه قامت وین نه تبسم که معجز است و کرامت
هرکه نظر بر رخ چون قمرت کرد سینه سپر کرد پیش تیر ملامت
خدا رو شکر می کنم که از بچگی تا حالا عالمانه و آگاهانه مرید آقا بودم و تا داستان همین باشد خواهم بود ؛ ولی خطاب به آنانی که مثل من نمی اندیشند و اینگونه نیستند می گویم : ما چنین آقایی داریم و فدایی شیم ، شما کی و دارید ؟؟؟ حبیبیان قم
یا الله
لطف کنید به کار بری که نوشته : ما چرا تا حالا نشنیده بودم ؟ بگویید : مطلب اول را ما همان سال های 68 69 شنیده بودیم . اما نشنیدن شما دلیل بر نبودن نیست زیرا 1- باید دید که شما در کجا بودی 2 - چه قدر به اطلاعات دسترسی داشتی 3 - اهل تجاهل و تغافل بودی یا نبودی ؟ من آن زمان متاسفانه یا خوشبختانه از طرفداران چپ بودم و انتخاب رهبری و اطلاعاتت اینچنینی به مذاقم خوش نمی آمد ولی امروز که درایت و هدایت رهبر عزیز را می بینم ایمانم به خمینی و بی همتا بودن انتخابش بیشتر وبیشتر می گردد به کوری چشم حسودان .


  • کلمات کلیدی :

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    حرف دل
    اهمیت آشنای زنان با قرآن
    اهمیت آشنای زنان با قرآن
    25 نکته در باره بابونه
    نماز اول ماه فراموش نشود
    مردم و پلیس
    یشنهادهای پلیس
    ایان عمر گروهکهای تکفیری و تروریستی
    مظلومین میانمار
    14شهریور
    رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی:
    طنز دکتر سلام
    رهبری نوروز 96
    سال اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال
    دومین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگزار ش
    [همه عناوین(2949)][عناوین آرشیوشده]


    [ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

    ©template designed by: www.persianblog.com