سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 842950

  بازدید امروز : 48

  بازدید دیروز : 114

ابـــوحـامـد

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

 

لینک دوستان

*رمز موفقیت*
قرآن
پارسی بلاگ
نهج البلاغه
سایت دفتر مقام معظم رهبری
محمد فرشاد پور
حوزه علمیه
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران
پایثگاه ملی علوم زمین کشور
بانی تک
هم اندیشی
پایگاه اطلاع رسانی دولت
پایگه خبری - تحلیلی دانشجویان ایران
وب سایت شیرزن ایرانی
جام جم روزنامه
بازتاب برنا
هم اندیشی
ریاست جمهوری
شهاب مرادی
کدهای جاوا
عطف
گلستان دانش
روزنامه ها
جهان نیوز
خبر گزاری فارس
راسخون
باشگاه خبر نگاران جوان
پرورش کرم خاکی دلاور
پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور دکتر روحانی
خبر فارسی
رویدادهای رفسنجان
مدیریت آموزش و پرورش رفسنجان
آموزش و پروش کشکوئیه
آشپزی لذت بخش
سایت کدبانو
پایگاه اطلاع رسانی 9دی
سایت دکتر حسن اکبری متخصص آسیب شناسی
سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی - اخبار لحظه
مبین طرح
خبرگزاری دانشجو
واژه یاب
میزان مجاز قند خون
مفاتیح ا لجنان
رجا نیوز
انواع سایتها
تحریرالوسیله
وام خود اشتغالی
پایش برنامه یکشنبه شبهای شبکه 1
متالوژی پودر یزد
پخش زنده حرم امام حسین و...
یزد فردا
سمت خدا از شبکه 3
سبک زندگی و صله رحم و ... محمد رضا پروانیان
آخرین اخبار ایران و جهان
پشیمان دشت سمنان
نشریه پرتو سخن
الگوها
دو بیتی های بابا طاهر
وبلاگ نوجوان هادی سرداری
طرح عفاف و حجاب
شهدای مصطفی خمینی رفسنجان
خاطرات مسثر

لوگوی دوستان











 

درباره خودم

 

پیوندهای روزانه

 

لینک به لوگوی من

ابـــوحـامـد

 

حضور و غیاب

یــــاهـو

 

دسته بندی یادداشت ها

حذف کردن از منوی استارت[167] . رهبرم[2] . غزه .

 

بایگانی

نوروز86
اردیبهشت 86
خردادماه 86
تیرماه 85
مرداد
آذرماه
شهریور
دی ماه
بهمن ماه
اسفند 86
فروردین 87
اردیبهشت 87
خرداد ماه 87
مهر ماه
دیماه88
بهار90
سال 91
نیمه اول سال 92
مهر 92
آبان 92
تا نوروز 93
بهار 93
تابستان 93
پاییز 93

 

اشتراک

 

 

ستیز ، تدبیر را باطل کند . [نهج البلاغه]

اگر شاقول انقلاب شکسته شود ...

نویسنده:ابوحامد::: یکشنبه 89/4/6::: ساعت 3:41 عصر

اگر شاقول انقلاب شکسته شود ...

در 31 سال گذشته، امام و خط امام(ره) مهم ترین شاخص برای انقلاب و مردم بوده است و درست به همین دلیل در 31 سال گذشته هیچ کس نتوانسته انقلاب را از مسیر خودش منحرف کند. چه بسیارند افرادی که در این مدت با نام امام، زیر تصویر امام ایستادند و مردم را به مسیری که خود آن را راه امام می‌نامیدند فرا می‌خواندند، ولی شاقول خط امام، انحراف آن‌ها را نمایان می‌ساخت. یکی از مهم ترین نقش‌هایی که رهبری نظام در این مدت 21 ساله رهبریشان ایفا کردند حفظ شاقول انقلاب یعنی خط امام بود، ایشان با تمام توان و با دقت کامل مراقب حفظ خط امام بوده اند، زیرا به خوبی می‌دانستند اگر خط امام حفظ نشود نام امام به تنهایی کارآیی ندارد ،جرا که مخالفان امام نیز می‌توانند با نام امام اهداف خود را پیاده کنند. درست به همین دلیل بود که حضرت آیت‌ا... خامنه ای در طول دوران رهبریشان در تمام سخنرانی‌ها نسبت به هرموضوع و مساله ای از خط امام بهره گرفته اند و با تمسک به آن مردم و مسؤولان را به آن فرا خوانده اند. به عبارت دیگر، خط امام نقش شاقول و خط کش برای اندازه گیری یا سنگ محک برای تشخیص طلا ایفا می‌کند اگر روزی شاقول شکسته شود یا خط کش کج گردد و یا سنگ محک خاصیتش را از دست بدهد دیگر نمی توان حقیقت را شناخت. جمله حکیمانه ای که رهبر معظم انقلاب در روز 14 خرداد در خطبه‌های جمعه فرمودند " امام منهای خط امام، امام بی هویت است" ترجمان دقیق همین حقیقت است. از سوی دیگر دشمن نیز با توجه به این نکته مهم، همواره شاقول انقلاب را هدف قرار داده، تلاش کرده است تا خط امام را از اعتبار بیاندازد. مع الاسف گاهی برخی افراد نیز آگاهانه یا نا آگاهانه در همین راستا سخن می‌گویند. یکی از حرکت هایی که در چند سال اخیر مشاهده می‌شود این است که امام هم خطاهای متعددی داشته یا تحت تاثیر دیگران قرار می‌گرفته است! آن چه در این چند سال اخیر در برخی مصاحبه‌ها و انتشار بعضی از نامه‌های گذشته آقای هاشمی رفسنجانی به امام برداشت می‌شود کم اعتبار شدن خط امام است، زیرا امامی که او در برنامه" فوق العاده شبکه 3 " یا نامه به امامش که اخیراً منتشر کرد،‌ معرفی می‌کند امامی است که خطاهای قابل توجهی داشته است. یا این که تحت تاثیر دیگران برخی تصمیمات را اتخاذ کرده است! روشن است که خط چنین امامی دیگر نمی تواند برای مردم همان عصر شاخص کاملی باشد چه برسد برای آیندگان. آن چه زهرا اشراقی نوه امام و همسر محمد رضا خاتمی‌ در سالگرد امام بیان کرد آگاهانه یا نا آگاهانه در راستای بی اعتبار کردن خط امام و شاخص انقلاب است. او در مصاحبه ای می‌گوید "روش‌های دهه شصت را نمی‌توان الان در دهه 80 پیاده کرد. امام همان‌گونه که از دهه 50 تا 60، 180 درجه تغییر کرد، قطعا اگر تا دهه 80 هم بود، تغییر خیلی زیادی می‌کرد. در زمان امام من و نوه‌ها سن کمی داشتیم و بزرگ هر خانواده‌‌ای هم به نظر من از اعضای آن خیلی می‌تواند تأثیر بپذیرد. بنابراین اگر امام از روحانیون دیگر کمی روشنفکرتر بودند، به خاطر تأثیر خانواده بوده است!!
ایشان اگر الان بودند، من هم می‌توانستم اثرات زیادی بگذارم. زیرا در آن زمان هم من حدود بیست سال داشتم و با آن سن و سال مگر چقدر می‌توانستم روی امام تأثیر بگذارم و اصلا تا چه اندازه از مشکلات زنان و... درک داشتم؟.
با توجه به شناختی که از آقا دارم، اگر تا امروز حضور داشتند احتمالاً سازندگی را آغاز می‌کردند. اینکه افرادی می‌خواهند افکار امام دهه 60 را به دهه 80 منتقل کنند، کاملاً متناقض با افکار امام است و هیچ کدام افکار امام نیست!!
متأسفانه نوه امام که خود به دلیل آن که همسر خاتمی دبیرکل سابق حزب منحله مشارکت است و با تاثیر پذیری از مدعیان اصلاحات تغییر هویت داده است، د ریک قیاس مع الفارقی چنین می‌پندارد که امام هم مثل او تأثیر پذیر بوده است، در حالی که امام(ره) در همان زمان هم از هیچ یک از اعضای خانواده تأثیر نپذیرفتند. برخورد قاطع ایشان با سید حسین گواه روشنی از این واقعیت است.
صرف نظر از پاسخ به این گونه اظهارات سخیف، توجه به محتوای این مصاحبه نشان گر همان حقیقتی است که در بالا به آن اشاره شد که کسانی خواسته یا نا خواسته به دنبال زیر سؤال بردن و شکستن شاخص انقلابند. اگر شاخص شکسته شد دیگر نه ساخت برنامه شاخص در سیما تأثیر گذار است و نه تمسک به کلام امام. بنابراین دشمن نقطه دقیقی را هدف گرفته است ومع الاسف برخی افراد نا آگاهانه در همان زمین بازی می‌کنند. بی تردید مهم ترین وظیفه در این زمان و زمان‌های آینده حفظ این شاخص است و برای این منظور باید خطبه‌های حکیمانه اخیر رهبر معظم انقلاب‌ به عنوان منشور انقلاب محور حرکت مسؤولان و مردم قرار گیرد و با تمام توان از خط امام(ره) محافظت شود.



  • کلمات کلیدی :

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    حرف دل
    اهمیت آشنای زنان با قرآن
    اهمیت آشنای زنان با قرآن
    25 نکته در باره بابونه
    نماز اول ماه فراموش نشود
    مردم و پلیس
    یشنهادهای پلیس
    ایان عمر گروهکهای تکفیری و تروریستی
    مظلومین میانمار
    14شهریور
    رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی:
    طنز دکتر سلام
    رهبری نوروز 96
    سال اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال
    دومین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگزار ش
    [همه عناوین(2949)][عناوین آرشیوشده]


    [ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

    ©template designed by: www.persianblog.com