سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 841770

  بازدید امروز : 96

  بازدید دیروز : 66

ابـــوحـامـد

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

 

لینک دوستان

*رمز موفقیت*
قرآن
پارسی بلاگ
نهج البلاغه
سایت دفتر مقام معظم رهبری
محمد فرشاد پور
حوزه علمیه
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران
پایثگاه ملی علوم زمین کشور
بانی تک
هم اندیشی
پایگاه اطلاع رسانی دولت
پایگه خبری - تحلیلی دانشجویان ایران
وب سایت شیرزن ایرانی
جام جم روزنامه
بازتاب برنا
هم اندیشی
ریاست جمهوری
شهاب مرادی
کدهای جاوا
عطف
گلستان دانش
روزنامه ها
جهان نیوز
خبر گزاری فارس
راسخون
باشگاه خبر نگاران جوان
پرورش کرم خاکی دلاور
پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور دکتر روحانی
خبر فارسی
رویدادهای رفسنجان
مدیریت آموزش و پرورش رفسنجان
آموزش و پروش کشکوئیه
آشپزی لذت بخش
سایت کدبانو
پایگاه اطلاع رسانی 9دی
سایت دکتر حسن اکبری متخصص آسیب شناسی
سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی - اخبار لحظه
مبین طرح
خبرگزاری دانشجو
واژه یاب
میزان مجاز قند خون
مفاتیح ا لجنان
رجا نیوز
انواع سایتها
تحریرالوسیله
وام خود اشتغالی
پایش برنامه یکشنبه شبهای شبکه 1
متالوژی پودر یزد
پخش زنده حرم امام حسین و...
یزد فردا
سمت خدا از شبکه 3
سبک زندگی و صله رحم و ... محمد رضا پروانیان
آخرین اخبار ایران و جهان
پشیمان دشت سمنان
نشریه پرتو سخن
الگوها
دو بیتی های بابا طاهر
وبلاگ نوجوان هادی سرداری
طرح عفاف و حجاب
شهدای مصطفی خمینی رفسنجان
خاطرات مسثر

لوگوی دوستان











 

درباره خودم

 

پیوندهای روزانه

 

لینک به لوگوی من

ابـــوحـامـد

 

حضور و غیاب

یــــاهـو

 

دسته بندی یادداشت ها

حذف کردن از منوی استارت[167] . رهبرم[2] . غزه .

 

بایگانی

نوروز86
اردیبهشت 86
خردادماه 86
تیرماه 85
مرداد
آذرماه
شهریور
دی ماه
بهمن ماه
اسفند 86
فروردین 87
اردیبهشت 87
خرداد ماه 87
مهر ماه
دیماه88
بهار90
سال 91
نیمه اول سال 92
مهر 92
آبان 92
تا نوروز 93
بهار 93
تابستان 93
پاییز 93

 

اشتراک

 

 

در تنگنا و سختی، دوستیِ درست، آشکارمی شود . [امام علی علیه السلام]

گلایه از دولت احمدی نژاد

نویسنده:ابوحامد::: پنج شنبه 86/5/18::: ساعت 6:2 صبح

 تقریباً دو سال از روی کار آمدن دولت نهم می گذرد علیرغم کارشکنی ها و مخالفت ها علیه دولت نهم، دولت دکتر احمدی نژاد خدمات چشمگیر و شایانی انجام داده است که بسیاری از مردم و حتی خواص و دست اندرکاران از آن بی اطلاعند. مقام معظم رهبری به صورت صریح از عدم اطلاع‌رسانی دولت گلایه نموده و فرمودند: سعی کنید با شیوه های هنری فعالیت های دولت نهم را به تصویر بکشید و به سمع و نظر مردم برسانید. ولی ظاهراً به نظر می‌رسد همان طور که انباشت اطلاعات مانع تصمیم گیری می‌شود انباشت خدمات دولت هم اطلاع‌رسانی را سخت و دشوار نموده است.


ای کاش به صورت مختصر می گفتند که دولت نهم:
معلمین محترم و دلسوزی که سالها به صورت حق التدریس بودند و دو دولت گذشته حاضر به استخدام آن‌ها نبودند دولت نهم با استخدام حق التدریسی ها به وضع نابسامان فرهنگیان حق التدریسی پایان داد.
بیمه خدمات روستایی که مصوب آخرین روزهای دولت خاتمی بود اجرای آن در تمام کشور با هزینه سنگین مالی به دوش دولت نهم افتاد و روستاییان که به علت هزینه های بالای درمان سال ها درد و رنج را تحمل می‌نمودند و جرأت بر اقدام نداشتند حال در دولت نهم با پرداخت نود درصد هزینه ها از طرف دولت به درمان خویش می پردازند و سلامتی خویش را باز می یابند.
آیا مردم اطلاع دارند که درمان رایگان افراد سانحه دیده در تصادفات که مصوب سال ۸۳ بوده است و به علت هزینه سنگین درمان افراد تصادفی، دولت خاتمی از آن سر باز زده است ولی دولت نهم آن را تمام و کمال به اجرا در آورد و هزینه افراد صدمه دیده در تصادفات که بعضاً بسیار سنگین است به صورت رایگان انجام می‌شود.
برای اولین بار است که در دو سال گذشته طعم شیرین خرید محصولات کشاورزی خصوصاً گندم به روز انجام گرفت و کشاورزان به صورت نقد و به روز هزینه های خود را دریافت نمودند.
آیا مردم فکر می‌کردند که ۳۰ استان کشور و صدها شهرستان دور و نزدیک در کمتر از دو سال میزبان سفرهای استانی رییس جمهور، وزرا و مدیران کل کشور باشد و از نزدیک به لمس مشکلات و حل آن‌ها بپردازند که سفرهای استانی موجب وجد و سرور رهبر معظم انقلاب گردید.
بازنشستگانی که سال‌های جوانی و عمر مفید خود را در خدمت به این مرز و بوم گذرانده بودند آیا خبر داشتیم که با حقوق بخور و نمیری آن هم با تأخیر به آن‌ها پرداخت می شد؟ دولت نهم با افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان روح تازه‌ای در کالبد بیجان آن‌ها دمید و نشاط و شادابی را به آن‌ها بازگرداند.
بدهی‌های خارجی در مقایسه با سال ۸۴ چهار درصد کاهش یافته است.
صادرات غیر نفتی در سال ۸۵ نسبت به سال ۸۴ معادل ۱/۵۹ درصد افزایش داشته است.
یکی از کارهای ارزشمند دولت نهم توزیع سهام عدالت است که تا کنون نزدیک به پنج میلیون نفر سهام خود رادریافت نموده اند و تا نیمه اول سال ۸۷ به حول و قوه الهی به بیست میلیون نفر می‌رسند.
اتخاذ رویکرد فعال در عرصه دیپلماسی و تأکید بر حق مسلم هسته‌ای ایران و با طرح هولوکاست، نابودی اسرائیل و ... سیاست خارجی را از حالت تدافعی به تهاجمی تبدیل کرده که مورد رضایت رهبری واقع شد.
در مصاحبه معاون وزیر بهداشت آمده بود که در ۲۷ سال گذشته پایگاه‌های امداد جاده‌ای (بین‌شهری) ۳۵۲ عدد بوده است و در یک سال از عمر دولت نهم به بیش از ۷۵۰ پایگاه امداد رسیده است که هر پایگاه مجهز به آمبولانس، نیروی امدادی و وسایل ارتباطی است. یعنی افزایش صد در صدی در راه اندازی پایگاه امداد (اورژانس بین شهری)
تأسیس صندوق مهر امام رضا (ع) که هنوز این صندوق کامل به مردم معرفی نشده است و مردم از برکات آن اطلاع ندارند.
ایجاد اشتغال یکی از برنامه‌های محوری دولت نهم است. برای اولین بار طی سال‌های جاری نرخ بیکاری در سطح کشور به ۲/۱۰ درصد کاهش یافته است. پیش بینی می‌شود با راه اندازی بنگاه‌های متوسط و کوچک زودبازده یک سوم از جمعیت بیکار کشور (یک میلیون نفر) صاحب شغل شوند و این کار می‌تواند انقلابی در رفع مشکل اشتغال به حساب آید.
یکی از مشکلات اقتصاد کشور بانک‌ها بودند. سودهای سرسام آور ثروت های انباشته شده در بانک‌ها موجب ورشکستگی بسیاری از صنعتگران، کشاورزان، تعطیلی کارخانجات و تعطیلی چرخ‌های اقتصادی کشور شده بود با کاهش سود بانکی به ۱۲ درصد و جلوگیری از فعالیت های اقتصادی بانک ها سرمایه ها به بازار اقتصاد سرازیر و موجب فعال شدن چرخ‌های اقتصادی کشور شده است.
اجرای بزرگ ترین طرح ملی در ۲۷ سال گذشته که همه دولت ها از اجرای آن وحشت داشتند علیرغم مصوبات مجالس گذشته از آن فرار می‌کردند. دولت نهم با شجاعت و شهامت طرح کارت هوشمند و سهمیه بندی بنزین را اجرا نمود که آثار و برکات آن را آیندگان خواهند فهمید که خدمتی ارزشمند به کشور و نظام محسوب می‌گردد.
کاهش هزینه‌های اداری دولت، کاهش سفرهای خارجی مسؤولین، ممنوعیت چاپ اقلام تبلیغاتی مانند سررسید و تقویم، انتقال شرکت های غیر ضروری (تمرکز زدایی اداری)، کاهش نرخ تورم، اصلاح بازار سرمایه، طرح حذف زمین از قیمت مسکن، پرداخت مطالبات معوقه، افزایش حقوق کارکنان دولت، معلمان، و هماهنگ‌سازی حقوق، استانی کردن پروژه‌ها از خدماتی است که توضیح آن‌ها در این مقال نمی گنجد.
آنچه اشاره شد نمونه ای از خدمات دولت نهم است که علیرغم تبلیغات دشمنان خارجی و جو سازی و شایعه‌پراکنی دشمنان داخلی صورت گرفته است. مردم ما خدا را شاکرند از این همه لطف و نعمتی که خداوند به آن‌ها ارزانی داشته است. نام بسیاری از شهرهای ایران اسلامی برای اولین بار به گوش مردم و مسؤولین می‌رسد. و آن در سفر استانی دکتر احمدی نژاد بود که نام شهرهای گمنام را مردم و مسؤولین می شنیدند. بسیاری از شهرها برای اولین بار نامشان در تلویزیون جمهوری اسلامی برده می شد و آن با حضور دکتر احمدی نژاد در سفرهای استانی بود.
ای کاش دولت تواضع نمی کرد و نسبت به خدمات انجام شده اطلاع‌رسانی می نمود تا رهبر معظم انقلاب ناچار به گلایه و عدم اطلاع‌رسانی دولت نمی شد. و حال اگر گلایه رهبر عزیزمان نبود اینجانب هرگز احساس مسؤولیت نمی کردم و اشاره به برخی از خدمات دولت در پاسخ به گلایه ایشان از عدم اطلاع‌رسانی دولت. گرچه این اطلاع‌رسانی وظیفه یک شهروند نیست بلکه باید کمیته اطلاع‌رسانی دولت فعال‌تر شود.




لیست کل یادداشت های این وبلاگ

حرف دل
اهمیت آشنای زنان با قرآن
اهمیت آشنای زنان با قرآن
25 نکته در باره بابونه
نماز اول ماه فراموش نشود
مردم و پلیس
یشنهادهای پلیس
ایان عمر گروهکهای تکفیری و تروریستی
مظلومین میانمار
14شهریور
رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی:
طنز دکتر سلام
رهبری نوروز 96
سال اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال
دومین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگزار ش
[همه عناوین(2949)][عناوین آرشیوشده]


[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

©template designed by: www.persianblog.com