سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 843257

  بازدید امروز : 46

  بازدید دیروز : 72

ابـــوحـامـد

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

 

لینک دوستان

*رمز موفقیت*
قرآن
پارسی بلاگ
نهج البلاغه
سایت دفتر مقام معظم رهبری
محمد فرشاد پور
حوزه علمیه
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران
پایثگاه ملی علوم زمین کشور
بانی تک
هم اندیشی
پایگاه اطلاع رسانی دولت
پایگه خبری - تحلیلی دانشجویان ایران
وب سایت شیرزن ایرانی
جام جم روزنامه
بازتاب برنا
هم اندیشی
ریاست جمهوری
شهاب مرادی
کدهای جاوا
عطف
گلستان دانش
روزنامه ها
جهان نیوز
خبر گزاری فارس
راسخون
باشگاه خبر نگاران جوان
پرورش کرم خاکی دلاور
پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور دکتر روحانی
خبر فارسی
رویدادهای رفسنجان
مدیریت آموزش و پرورش رفسنجان
آموزش و پروش کشکوئیه
آشپزی لذت بخش
سایت کدبانو
پایگاه اطلاع رسانی 9دی
سایت دکتر حسن اکبری متخصص آسیب شناسی
سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی - اخبار لحظه
مبین طرح
خبرگزاری دانشجو
واژه یاب
میزان مجاز قند خون
مفاتیح ا لجنان
رجا نیوز
انواع سایتها
تحریرالوسیله
وام خود اشتغالی
پایش برنامه یکشنبه شبهای شبکه 1
متالوژی پودر یزد
پخش زنده حرم امام حسین و...
یزد فردا
سمت خدا از شبکه 3
سبک زندگی و صله رحم و ... محمد رضا پروانیان
آخرین اخبار ایران و جهان
پشیمان دشت سمنان
نشریه پرتو سخن
الگوها
دو بیتی های بابا طاهر
وبلاگ نوجوان هادی سرداری
طرح عفاف و حجاب
شهدای مصطفی خمینی رفسنجان
خاطرات مسثر

لوگوی دوستان











 

درباره خودم

 

پیوندهای روزانه

 

لینک به لوگوی من

ابـــوحـامـد

 

حضور و غیاب

یــــاهـو

 

دسته بندی یادداشت ها

حذف کردن از منوی استارت[167] . رهبرم[2] . غزه .

 

بایگانی

نوروز86
اردیبهشت 86
خردادماه 86
تیرماه 85
مرداد
آذرماه
شهریور
دی ماه
بهمن ماه
اسفند 86
فروردین 87
اردیبهشت 87
خرداد ماه 87
مهر ماه
دیماه88
بهار90
سال 91
نیمه اول سال 92
مهر 92
آبان 92
تا نوروز 93
بهار 93
تابستان 93
پاییز 93

 

اشتراک

 

 

میان شما و موعظت پرده‏اى است از غفلت . [نهج البلاغه]

بخندیم اما....

نویسنده:ابوحامد::: پنج شنبه 93/2/11::: ساعت 3:53 عصر

 

http://s5.picofile.com/file/8119932718/khande.jpg



  • کلمات کلیدی :

  • خداوند..

    نویسنده:ابوحامد::: پنج شنبه 93/2/11::: ساعت 3:50 عصر
    خداوند..



    http://s5.picofile.com/file/8115107400/goodgod4.jpg








    http://s5.picofile.com/file/8115106584/emamzaman.jpg



  • کلمات کلیدی :

  • چند نفر ؟

    نویسنده:ابوحامد::: پنج شنبه 93/2/11::: ساعت 3:48 عصر

    http://s5.picofile.com/file/8115609434/gheraati11.jpg


  • کلمات کلیدی :

  • باران رحمت خداوند

    نویسنده:ابوحامد::: پنج شنبه 93/2/11::: ساعت 3:45 عصر
    باران رحمت خداوند

    http://s5.picofile.com/file/8121002926/barooon.gif


  • کلمات کلیدی :

  • برنامه ثریا شب گذشته، راهکارهای رهایی از تحریم های ارزی را بررسی

    نویسنده:ابوحامد::: پنج شنبه 93/2/11::: ساعت 11:11 صبح
    آیا تحریم ها باعث جهش نرخ ارز شد؟/ چرا از راهکار50 کشور دنیا برای رهایی از تحریم های ارزی استفاده نکردیم؟
    1393/2/11 9 : 57 |
    کد خبر: 311142

    ثریا بررسی کرد؛

     آیا تحریم ها باعث جهش نرخ ارز شد؟/ چرا از راهکار50 کشور دنیا برای رهایی از تحریم های ارزی استفاده نکردیم؟

    برنامه ثریا شب گذشته، راهکارهای رهایی از تحریم های ارزی را بررسی کرد.



  • کلمات کلیدی :

  • رشد اقتصادی بدون رشد فرهنگی نه ممکن است نه مفید/ کارگران توقع از

    نویسنده:ابوحامد::: پنج شنبه 93/2/11::: ساعت 10:37 صبح
    آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب
    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بازدید از مجموعه صنعتی مپنا و دیدار با کارگران، رشد اقتصادی را بدون رشد فرهنگی نه ممکن و نه مفید خواندند و افزودند: به همین دلیل شعار امسال، شعار زندگی و شعار همیشگی ماست.


  • کلمات کلیدی :

  • در بازدید از مجموعه صنعتی مپنا تاکید فرمودند

    نویسنده:ابوحامد::: پنج شنبه 93/2/11::: ساعت 10:32 صبح
    در بازدید از مجموعه صنعتی مپنا تاکید فرمودند
    در آستانه روز کارگر، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز (چهارشنبه) با حضور در مجموعه صنعتی مپنا در فردیس کرج، از نمایشگاه توانمندیهای متخصصان، کارشناسان و کارگران این گروه صنعتی در زمینه های طراحی و ساخت صنایع نیروگاهی، نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع ریلی بازدید کردند.
    ایشان سپس در جمع پرشور کارگران، مدیران، طراحان و برنامه‌ریزان مپنا و صد‌ها نفر از کارگران چند واحد تولیدی دیگر، تکریم و احترام جامعه کارگری و همه نقش آفرینان عرصه تولید را ضرورتی برخاسته از متن اسلام خواندند و با اشاره به هوش و استعداد تحسین برانگیز ملت ایران تأکید کردند: عزم ملی و مدیریت جهادی، نه فقط شعار سال جاری بلکه شعار همیشگی ما و تجلی هویت و حیثیت و آینده درخشان این کشور است.
    در جریان بازدید رهبر انقلاب اسلامی از نمایشگاه گروه مپنا و در آستانه آغاز ماه رجب و میلاد حضرت امام محمد باقر علیه السلام، بهره برداری از نیروگاه نجف اشرف که بدست متخصصان مپنا طراحی و ساخته شده است، آغاز شد.
    رهبر انقلاب اسلامی همچنین به مدت یک و نیم ساعت از نمایشگاه توانمندی‌های مپنا در بخش‌های مختلف بازدید کردند. در این نمایشگاه توانمندی‌های متخصصان و کارشناسان مپنا در خصوص ساخت و نصب توربین‌‌ها و نیروگاه های بادی، ساخت انواع بویلرهای صنعتی، ساخت و تعمیر توربین ‌ها و ژنراتورها، ساخت کمپرسورهای صنعتی، ساخت سیستم های کنترل، ساخت قطعات چاه‌های نفت و پمپ‌های آنها، ساخت دکل‌های دریایی، طراحی تولید آب شیرین از آب دریا، طراحی و ساخت لوکوموتیو، و احداث و توسعه و تعمیرات ریلی و روند تحقیق و توسعه در مپنا، به نمایش گذاشته شده بود.
    ایشان پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای این مجموعه «تولیدی، صنعتی و اقتصادی»، در جمع صمیمی حدود هزاران نفر از کارگران و دیگر فعالان عرصه کار و تلاش، با اشاره به نزدیک بودن ماه پربرکت و زیبای رجب، این ماه را ماه بندگی و توجه و تذکر خواندند و ابراز امیدواری کردند ملت ایران در پرتو کمک‌ها و هدایتهای پروردگار کریم، گامهای بلندتری بردارد.
    ایشان حضور در جمع کارگران را دیداری همیشه جذاب و خرسند کننده خواندند و افزودند: این خرسندی، امروز با بازدید از پیشرفتهای مجموعه مپنا، مضاعف شد.
    رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر اعتقاد عمیق خویش درباره ضرورت تکریم کار و کارگر در فرهنگ عمومی جامعه، افزودند: «اصل کار و تلاش» در اسلام مورد احترام است و توجه اسلام به حقوق و منزلت کارگر و همه فعالان بخش تولید نیز بر همین نگاه مترقی و پیشرو استوار است.
    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نگاه مخاصمه‌آمیز و مبتنی بر تزاحم و تضاد کارگر و کارفرما را نگاهی مشترک میان مارکسیسم و تفکرات غربی خواندند و با رد این نگرش غلط خاطرنشان کردند: اسلام در همه زمینه‌‌ها از جمله درباره مسائل کارگری و تولید، اصل را بر احترام و تعامل و تعاون قرار می‌دهد و این نگاه اصیل، باید در همه عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی، ملاک و مبنا قرار گیرد.
    دومین نکته‌ای که رهبر انقلاب در جمع کارگران و مسئولان مپنا و چند مجموعه تولیدی دیگر مورد تأکید قرار دادند کارآمدی ناشی از تکیه بر «دانش و هوش و پشتکار و ابتکار و عزم راسخ» بود.
    ایشان خاطرنشان کردند: این حقیقت زیبا که امروز جلوه‌هایی از آن را در بازدید از مپنا مشاهده کردیم نشان می‌دهد که عزم ملی و مدیریت جهادی، نه فقط شعار امسال بلکه شعاری همیشگی و رمز هویت و حیثیت و آینده درخشان کشور ماست.
    ایشان رشد اقتصادی را بدون رشد فرهنگی نه ممکن و نه مفید خواندند و افزودند: به همین دلیل شعار امسال، شعار زندگی و شعار همیشگی ماست.
    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، اوجگیری اقتصاد و فرهنگ کشور را نیازمند تکیه بر عزم ملی و مدیریت جهادی برشمردند و افزودند: اگر این هدف تحقق یابد هیچ کس جسارت تحقیر این ملت را به خود راه نخواهد داد.
    رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تحقیر ملت ایران در دوران قبل از انقلاب، خاطرنشان کردند: روزگاری که اروپا و غرب در جهل واقعی بودند ایران متمدن و پرافتخار، شخصیتهای عظیم علمی و فرهنگی به جامعه بشری هدیه می‌کرد اما همین غرب غارتگر به واسطه حقارت سردمداران طاغوت، بر اقتصاد و سیاست و مسائل اجتماعی ایران، مسلط شد و این واقعیت تلخ برای ایران برخوردار از تمدن کهن و میراث فرهنگی عمیق، یک تحقیر بزرگ بود.
    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به پایان دوران تحقیر ملت پس از پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کردند: اگر ملت ایران می‌خواهد به جایگاه والا و شایسته «اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی» خود در جهان دست یابد و به مرجع پیشرفتهای علمی بشر مبدل شود باید در همه زمینه ‌ها به دانش، هوش، قدرت تحرک، ابتکار و عزم راسخ تکیه کند.
    رهبر انقلاب با اشاره به ظهور آثار مبارک خودباوری در بخشهای مختلف جامعه افزودند: این واقعیتهای شوق‌آفرین نشان می‌دهد که شعار اساسی امام راحل یعنی «ما می‌توانیم»، شعاری لفظی نیست بلکه حقیقتاً قابل تحقق است.
    ایشان با اشاره به تردید برخی افراد درباره قدرت و توانایی جوانان کشور خاطرنشان کردند: دستیابی ایران به رتبه ششم سازندگان نیروگاههای گازی، یک مثال کوچک از تواناییهای عظیم نیروهای انسانی کشور است که در دوران جنگ و تحریم‌های دشوار جوانه زد و اکنون در عرصه‌های فراوان به بار نشسته است.
    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به نقش آفرینان و فعالان عرصه‌های مختلف تأکید کردند: توقع از خود را به ده برابر سطح پیشرفت فعلی افزایش دهید که یقیناً این سطح از پیشرفت نیز دست یافتنی است.
    رهبر انقلاب در بخش دیگری از سخنانشان دستاوردهای مجموعه مپنا را، هم برای کشور و هم برای شاغلان و فعالان این مجموعه، باعث مباهات دانستند و افزودند: بخشهای مختلف دولتی باید اینگونه مجموعه ‌ها را پشتیبانی کنند.
    ایشان حمایت از تولید داخلی را از ارکان اقتصاد مقاومتی برشمردند و افزودند: در پرتو این سیاست، دستگاههای دولتی باید ضمن حمایت از تولیدگران برای محصولات آنها بازار بوجود آورند و واردات محصولات مشابه خارجی را به دقت کنترل کنند.
    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به یک رکن دیگر اقتصاد مقاومتی یعنی «درون زایی و برون گرایی» افزودند: باید از درون رشد کنیم و بجوشیم اما با برون گرایی، در بازارهای جهانی نیز فعال و مؤثر باشیم.
    ایشان خود باوری، اعتماد به نفس و اعتماد به کمکهای الهی را عوامل مهم مدیریت جهادی خواندند و افزودند: توکل به پروردگار و درخواست کمک از او، یقیناً عنایت و یاری الهی را حتی از راههایی که در محاسبات قابل پیش بینی نیست جلب می‌کند.
    رهبر انقلاب، تکیه بر شرکت‌ها و مجموعه‌های دانش بنیان را از دیگر ارکان اقتصاد مقاومتی برشمردند و با اشاره به ضرورت حمایت دولت از این مجموعه‌‌ها افزودند: پیشرفت‌ها نباید انسان را قانع و متوقف کند بلکه باید مشوق پیشرفتهای بیشتر و طی کردن راههای نرفته و میان‌بر شود.
    تأکید بر تحقیق و توسعه در مجموعه‌های تولیدی – اقتصادی و مرتبط کردن ظرفیتهای بخشهای مختلف کشور از جمله واحدهای صنعتی و دانشگاهی، دو نکته دیگری بود که رهبر انقلاب آنها را ضروری خواندند.
    ایشان توانایی در هر بخشی از کشور را موجب از بین رفتن اجباری تحریم ‌ها خواندند و خاطرنشان کردند: در هر عرصه‌ای که پیشرفت کنیم، طرف مقابل بیشتر درک می‌کند که تحریم کار لغو و بیهوده‌ای است.
    رهبر انقلاب با بیان مثالی برای این واقعیت افزودند: زمانی که برای نیروگاه تحقیقاتی تهران و تولید رادیو داروهای مورد نیاز مردم به اورانیوم غنی شده 20 درصد نیاز داشتیم و حاضر بودیم آن را بخریم، قلدرهای دنیا و در رأس آنها آمریکا با انواع حیل، اشکال تراشی کردند.
    ایشان افزودند: هنگامی که جمهوری اسلامی عزم خود را برای تولید اورانیوم 20 درصد جزم کرد، آنها باور نمی‌کردند اما اکنون که دانشمندان جوان میهن توانسته‌اند با هوش و ابتکار خود و در پرتو مدیریتهای خوب به این فناوری دست یابند و حتی میله و صفحه سوخت تهیه کنند همه قدرتهای جهان می‌گویند، حاضریم به شما بفروشیم، تولید نکنید. ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • اعمال شب و روز اول ماه رجب چیست؟

    نویسنده:ابوحامد::: پنج شنبه 93/2/11::: ساعت 10:29 صبح
    اعمال شب و روز اول ماه رجب چیست؟
     اول رجب، این الرجبیون؛ 
    با فرا رسیدن ایام ماه رجب اعمالی برای شب و روز اول آن روایت شده است.


  • کلمات کلیدی :

  • راز ریزش مقبولیت دولت روحانی

    نویسنده:ابوحامد::: سه شنبه 93/2/9::: ساعت 8:17 صبح
    حمید رسایی
     
    به این تعابیر و جملات دقت کنید: 
     


  • کلمات کلیدی :

  • دریادار فدوی در گفتگوی تفصیلی با فارس- بخش اول

    نویسنده:ابوحامد::: سه شنبه 93/2/9::: ساعت 7:45 صبح
    ارسال به دوستان
    آمریکا توان اقدام نظامی ندارد/ شلیک تیر علیه ایران در خلیج فارس همه جهان را می‌سوزاند/ نامه تاریخی سپاه به هاشمی در ایام جنگ

    فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه امروز آمریکایی‌ها در خلیج فارس در انفعال کامل هستند، گفت: امریکایی‌ها در سالهای گذشته به هیچ وجه در شرایطی نبودند که بخواهند موضوع تهدیداتی نظیر اقدام نظامی علیه ایران را حتی مطرح کنند.

    خبرگزاری فارس: آمریکا توان اقدام نظامی ندارد/ شلیک تیر علیه ایران در خلیج فارس همه جهان را می‌سوزاند/ نامه تاریخی سپاه به هاشمی در ایام جنگ

    - See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930208001490#sthash.R9SR0dfp.dpuf



  • کلمات کلیدی :

  • <   <<   6   7   8   9   10   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    حرف دل
    اهمیت آشنای زنان با قرآن
    اهمیت آشنای زنان با قرآن
    25 نکته در باره بابونه
    نماز اول ماه فراموش نشود
    مردم و پلیس
    یشنهادهای پلیس
    ایان عمر گروهکهای تکفیری و تروریستی
    مظلومین میانمار
    14شهریور
    رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی:
    طنز دکتر سلام
    رهبری نوروز 96
    سال اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال
    دومین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگزار ش
    [همه عناوین(2949)][عناوین آرشیوشده]


    [ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

    ©template designed by: www.persianblog.com