سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 841447

  بازدید امروز : 80

  بازدید دیروز : 97

ابـــوحـامـد

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

 

لینک دوستان

*رمز موفقیت*
قرآن
پارسی بلاگ
نهج البلاغه
سایت دفتر مقام معظم رهبری
محمد فرشاد پور
حوزه علمیه
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران
پایثگاه ملی علوم زمین کشور
بانی تک
هم اندیشی
پایگاه اطلاع رسانی دولت
پایگه خبری - تحلیلی دانشجویان ایران
وب سایت شیرزن ایرانی
جام جم روزنامه
بازتاب برنا
هم اندیشی
ریاست جمهوری
شهاب مرادی
کدهای جاوا
عطف
گلستان دانش
روزنامه ها
جهان نیوز
خبر گزاری فارس
راسخون
باشگاه خبر نگاران جوان
پرورش کرم خاکی دلاور
پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور دکتر روحانی
خبر فارسی
رویدادهای رفسنجان
مدیریت آموزش و پرورش رفسنجان
آموزش و پروش کشکوئیه
آشپزی لذت بخش
سایت کدبانو
پایگاه اطلاع رسانی 9دی
سایت دکتر حسن اکبری متخصص آسیب شناسی
سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی - اخبار لحظه
مبین طرح
خبرگزاری دانشجو
واژه یاب
میزان مجاز قند خون
مفاتیح ا لجنان
رجا نیوز
انواع سایتها
تحریرالوسیله
وام خود اشتغالی
پایش برنامه یکشنبه شبهای شبکه 1
متالوژی پودر یزد
پخش زنده حرم امام حسین و...
یزد فردا
سمت خدا از شبکه 3
سبک زندگی و صله رحم و ... محمد رضا پروانیان
آخرین اخبار ایران و جهان
پشیمان دشت سمنان
نشریه پرتو سخن
الگوها
دو بیتی های بابا طاهر
وبلاگ نوجوان هادی سرداری
طرح عفاف و حجاب
شهدای مصطفی خمینی رفسنجان
خاطرات مسثر

لوگوی دوستان











 

درباره خودم

 

پیوندهای روزانه

 

لینک به لوگوی من

ابـــوحـامـد

 

حضور و غیاب

یــــاهـو

 

دسته بندی یادداشت ها

حذف کردن از منوی استارت[167] . رهبرم[2] . غزه .

 

بایگانی

نوروز86
اردیبهشت 86
خردادماه 86
تیرماه 85
مرداد
آذرماه
شهریور
دی ماه
بهمن ماه
اسفند 86
فروردین 87
اردیبهشت 87
خرداد ماه 87
مهر ماه
دیماه88
بهار90
سال 91
نیمه اول سال 92
مهر 92
آبان 92
تا نوروز 93
بهار 93
تابستان 93
پاییز 93

 

اشتراک

 

 

پیامبر خدا صلی الله علیه و آله به ما فرمان داد که در سه چیز بر ما چیره نگردند : به معروف فرمان دهیم و از منکر باز داریم و سنّتها را به مردم بیاموزیم . [ابوذر]

جرقههای فاجعه اینچئون را در جام ملتها خواهیم دید

نویسنده:ابوحامد::: شنبه 93/7/19::: ساعت 9:6 صبح
ارسال به دوستان
جرقه‌های فاجعه اینچئون را در جام ملت‌ها خواهیم دید
ذوالفقارنسب: متخصصین باید در فوتبال تغییر و تحول بنیادی ایجاد کنند/ مجمع فدراسیون سالم و آگاه نیست

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: متخصصینی که نیاز مالی ندارند و به دنبال مشهور شدن نیستند باید در فوتبال تغییر و تحول بنیادی ایجاد کنند.

خبرگزاری فارس: ذوالفقارنسب: متخصصین باید در فوتبال تغییر و تحول بنیادی ایجاد کنند/ مجمع فدراسیون سالم و آگاه نیست

 

 - See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930718000764#sthash.93ZnP447.dpuf



  • کلمات کلیدی :

  • نماینده خدا

    نویسنده:ابوحامد::: سه شنبه 93/7/15::: ساعت 2:27 عصر

    نماینده خدا

    و خداوند به ملائک گفت : نماینده خودم را در زمین قرار میدهم ، گفتند : آیا کسی را در زمین قرار میدهی که در آن فساد کرده و خونها میریزد ... و سرانجام ماها اومدیم تو این دنیا با یه برگه نمایندگی خدا روی زمین

    حالا از بهشت و ملکوت بیایم پایین و بریم پکن بعدش هم تهران

    توی پکن کنار رستوران های ایرانی هزار و یک شب و رومی کلی بار و دیسکو هست ... به خاطر سر و صدای این جور جاها حوصله ندارم برم و علاقه ای هم به خوردن آب شنگولی جات ندارم ... ولی رفیقم گفت یه چیز جالب میخواد بهم نشون بده ... ازش پرسیدم گفت باید ببینم ... حالا قضیه چی بود ؟

    توی قشر نسبتا" مرفه چین یه سری علایق جدید جا افتاده که توی غرب از خیلی وقت پیش هست ولی برای جامعه ای مثل جوامع شرقی یه کمی عجیب و غریب هستش .... رابطه زنهای شوهردار با افراد دیگه !!! ... رابطه مرد زن دار با زنهای دیگه از قدیم و ندیم بوده .... ولی تابوی این یکی کار جدیدا" داره میشکنه و مثل اینکه قبح عمل برای خیلی ها به راحتی میریزه ... توی ایران و همه جای دنیا زیر آبی رفتن مردها و زنها رایج بوده ، ولی بی دغدغه و به راحتی ... نه !! اما اونجا خانوم ها میان توی بارها و اماکن این تیپی و به دنبال پسرها و مردها هستن و شوهر های این خانوم ها هم اغلب دور از شهر مشغول کار هستن !!! البته این موضوع همون طور که گفتم توی قشر مرفه جا افتاده بود ... یعنی پول هم حتی میدادن ... البته مردهای چینی یه کمی ترب تشریف دارن ولی بازم این موضوع برام قابل هضم نبود

    و یه موضوع وحشتناک که رایج شده بود و توی ایران هم داره برای یه سری عادی میشه ، سکس ضربدری هستش !! یعنی چینج کردن زن و شوهر ها با هم !!! موهای تنم سیخ میشه وقتی بهش فکر میکنم !! این موضوع توی قشر تحصیل کرده زیاد شده بود و توی ایران هم که چند روز پیش سرچ کردم دیدم حسابی رونق داره !!! آدم خیلی چیزها رو میتونه تصور کنه ولی این موضوع به نظرم تهوع آور و دور از حرمت انسانه ... از دید مذهب این موضوع کاری نکوهیده و شرم آوره ... کما اینکه توی قرآن ، انجیل ... تورات رو یادم نیست ، این جور اعمال به شدت نهی شدن ... واگر دین رو هم کنار بذاریم اصول اخلاقی چی میگه ؟؟

    یه بار یه پیر مرد توی تلویزیون ایران درمورد گرگ و حیوانات وحشی صحبت میکرد ... مجری ازش پرسید بزرگترین تهدید برای این حیوانات چیه ؟ گفت ؛ انسان !! ... همونی که قرار بود نماینده خدا باشه ، برای گرگ و بیشتر از همه برای خودش تهدید و خطر شده ... اصول اخلاقی که از بین رفت دیگه چیزی نمیمونه ... آدما خطا میکن و زمین میخورن وبلند میشن ... ولی یه کاری نکنن که دیگه هیچ امیدی به بلند شدنشون نباشه و بقیه رو هم به لجن بکشن !!! تبلیغ این کثافت کاریها توی سایت های اینترنتی هم من نمیفهمم چه فایده ای داره ؟؟  بعد با غرور هم میگن آدما باید آزاد باشن که انتخاب کنن ... لذت ببرن و زندگی کنن ... لذت بردن قاعده زندگیه ولی این لذت نیست .... یه چیز دیگس



  • کلمات کلیدی :

  • 4 نکته طلایی برای نگهداری گیاهان آپارتمانی

    نویسنده:ابوحامد::: سه شنبه 93/7/15::: ساعت 2:5 عصر
    در هنگام مه پاشی اگر مقدار کمی پارافین مایع خوراکی در آب پاش ریخته شود مناسب‌تر است، زیرا پارافین مایع براق کننده برگ است.
    آفتاب: گیاهان آپارتمانی در هوای آلوده این روزها موجودات با ارزشی هستند که موجب می‌شوند تا محیط خانه سر سبز شده و همچنین انرژی مثبت در افراد شکل بگیرد که برای نگهداری مطلوب این گیاهان باید چهار نکته کلیدی را همواره رعایت کرد.

    به گزارش فارس، استان قزوین از جمله شهرهای صنعتی کشور محسوب می‌شود که توجه به نگهداری گیاهان آپارتمانی در آن می‌تواند به سرسبز شدن محیط زندگی و افزایش روحیه کمک کند.

    برخی خانواده‌ها به علت عدم آگاهی از نگهداری گیاهان آپارتمانی و نحوه تأمین نور، حرارت، رطوبت و غذای این گیاهان، موجب می‌شوند که طول عمر گیاه کوتاه شده و گیاه از بین برود.

    پس ضروری است تا آموزش لازم به خانواده‌ها ارائه شود تا این چهار پارامتر مهم (نور، حرارت، رطوبت و غذا) را رعایت کنند و گیاهان آپارتمانی در سلامتی کامل باشد.

    نور، نخستین پارامتری است که باید به آن توجه داشت و برای این منظور نباید همه گیاهان آپارتمانی را در یک مکان نگهداری کرد، زیرا گیاهان را از بابت موضوع نور به دو نوع گیاهان نور پسند و گیاهان سایه پسند تقسیم می‌‌شوند.

    گیاهان نور پسند گروهی از گیاهان آپارتمانی هستند که گل‌دار بوده و برای آنکه گل‌هایشان باز شود باید در مکانی باشند که نور به آنها برسد، زیرا اگر نور کافی نداشته باشند، گل‌هایشان باز نشده و فقط رشد ساقه‌ای خواهند داشت.

    گیاهان نور پسند تعداد محدودی از گیاهان آپارتمانی را تشکیل می‌دهند، از گیاهان نور پسند می‌توان به انواع شمعدانی، کالانکوئه و هور تانسیا اشاره کرد.

    اما بیشتر گیاهان آپارتمانی سایه پسند هستند، زیرا این گیاهان همیشه سبز بوده و چون گل ندارند به نام گیاهان سایه پسند نام گرفته‌اند.

    می‌توان این گیاهان را به گیاهان نیم سایه پسند و سایه پسند کامل دسته‌بندی کرد ولی بیشتر گیاهان آپارتمانی در گروه گیاهان نیم سایه پسند قرار می‌گیرند.

    نکته قابل توجه در این گیاهان این است که باید نور مستقیم به آنها نتابد و نور غیر مستقیم داشته باشند، مکان این گیاهان باید طوری  باشد که از پنجره کمی فاصله داشته باشند.

    گیاهانی که در این گروه قرار می‌گیرند عبارتند از: کاج مطبق، لیندا، فیکوس، بنجامین، بنجامین آمستر، آکلونما، یوکا و غیره.

    تعداد محدودی از گیاهان نیز گیاهان سایه پسند کامل هستند که عبارتند از: بامبو و کاکتوس.

    پس باید توجه داشت در گلخانه منازل، گیاهان آپارتمانی را از بابت مقوله نور در یک مکان قرار نداد تا مشکلی برای گیاه پیش نیاید و گیاه در سلامتی کامل باشد به خصوص در قزوین که شرایط برای نگهداری هر دو نوع مهیا است.

    حرارت دومین پارامتری است که مورد توجه قرار می‌گیرد و در این خصوص باید دمای گلخانه را طوری تنظیم کرد تا گیاهانی که در گلخانه قرار می‌گیرند از نظر دما در یک سطح باشند، زیرا دمای یک گیاه با گیاه دیگر متفاوت است و برخی گیاهان به حرارت پایین نیاز دارند و برخی دیگر به حرارت بالا نیاز دارند.

    حداقل دمای مورد نیاز گیاه آپارتمانی، 5 درجه سانتی گراد  و حداکثر 45 درجه سانتی گراد است، اما مناسب‌ترین دما برای گیاه آپارتمانی بین 10 تا 40 درجه است.

    گیاه آپارتمانی که تحمل دمای 5 درجه را دارد، یوکا است حتی این گیاه تحمل دمای 45 درجه را نیز دارد و می‌تواند در قزوین کاربرد زیادی داشته باشد چراکه در هر دمایی می‌تواند به زندگی خود ادامه دهد.

    دمای مناسب برای بیشتر گیاهان آپارتمانی 10 تا 40 درجه سانتی گراد است که کاج مطبق، سانسی ویریا کاکتوس و آلوئه ورا نیز از این دسته‌اند.

    پس باید دمای گلخانه را طوری تنظیم کرد که گیاهان آپارتمانی که در گلخانه قرار دارند، از نظر دما در یک سطح باشند.

    رطوبت سومین پارامتری است که در نگهداری مطلوب گیاهان آپارتمانی مورد اهمیت است.

    تأمین نیاز آبی گیاه به دو صورت است، مه پاشی و آبیاری؛ مه پاشی موضوعی است که حتماً خانواده‌ها باید مد نظر داشته باشند، این عمل یعنی اسپری کردن روی برگ گیاهان.

    مه پاشی گیاهان باید یک روز در میان صورت گیرد و خاصیتی که مه پاشی دارد، این است که برگ به صورت سبز خوشرنگ و براق در می‌آید.

    در هنگام مه پاشی اگر مقدار کمی پارافین مایع خوراکی در آب پاش ریخته شود مناسب‌تر است، زیرا پارافین مایع براق کننده برگ است.

    آبیاری گیاه هفته‌ای یک بار صورت گیرد، اما بهتر است خاک گیاه آپارتمانی از بستر کاشت‌های موجود که عبارتند از: پیت موس، کوکوپیت و کوکوموس پر شده باشد زیرا اگر خاک گلدان محتوی کوکوپیت باشد، بستر کاشت کوکوپیت به رنگ قهوه‌ای روشن در آمده که هنگام آبیاری گیاه مفید است.

    گیاهانی مثل پامچال و بنفشه آفریقائی همیشه باید خاکشان مرطوب باشد.

    پس باید نیاز آبی گیاه آپارتمانی را همانطور که مطلوب آن گیاه است، تأمین کرد و برای این منظور پیش از هر چیز به نوع گیاه آپارتمانی خود پی برد.

    غذا چهارمین پارامتری است که در نگهداری مفید گیاهان آپارتمانی مورد اهمیت است.

    در ابتدا باید خاک گیاه آپارتمانی مناسب گیاه باشد، مناسب‌ترین خاک، خاکی است سبک و غنی از مواد آلی که معروف است به بستر کاشت، باشد.

    پس اگر گیاه آپارتمانی محتوی خاک‌برگ باشد، حتماً باید خاک را تعویض کرد و برای تغذیه گیاه آپارتمانی از کودهای جامد، مایع و قلمی استفاده کرد.

    معمولاً کود پاشی گیاه آپارتمانی بین یک هفته تا 10 روز صورت می‌گیرد.

    پس باید خاک گیاه آپارتمانی، سبک و غنی از مواد آلی باشد و کود پاشی گیاه آپارتمانی فراموش نشود، چراکه تغذیه گیاه آپارتمانی از ضروریات به حساب می‌آید.


  • کلمات کلیدی :

  • کشاورزان درختان را با آب وصابون و ریکا بشویند

    نویسنده:ابوحامد::: سه شنبه 93/7/15::: ساعت 1:54 عصر

    کشاورزان درختان را با آب وصابون و ریکا بشویند/آفت پسیل درختان پسته را نابود می کند

    مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انار گفت : محلول پاشی درختان به جای استفاده از سموم شیمیایی ، حشرات پسیل را از بین خواهد برد. آفت پسیل یکی از مهمترین آفتهای درختان پسته شبیه شکر و به رنگ سفید است . این آفت چند سالی است که به جان درختان پسته مناطق کویری افتاده و رمق […]

    مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انار گفت : محلول پاشی درختان به جای استفاده از سموم شیمیایی ، حشرات پسیل را از بین خواهد برد. آفت پسیل یکی از مهمترین آفتهای درختان پسته شبیه شکر و به رنگ سفید است . این آفت چند سالی است که به جان درختان پسته مناطق کویری افتاده و رمق درختان و محصولات را تا مرز نابودی گرفته است.

    کشاورزان اناری سالهاست از آفت کش ها و سموم شیمیایی برای درمان درختان خود استفاده می کنند اما نتیجه ای به دست نیاوردند.

    مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انار در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی گفت: پسیل پسته حشراتی مکنده هستند که یک آفت مهم و درجه یک برای درختان پسته در ایران به شمار می روند .باغات انار

    آقای گرجی افزود : این حشرات با مکیدن شیره گیاهی داخل برگها ، مواد پروتئینی آنها را استفاده و مواد قندی را دفع می کنند.
    وی گفت: این مواد قندی روی برگ و خوشه که حالت شکرک دارد ، جلوی تنفس برگ و خوشه را گرفته و در اثر این عمل امکان تغذیه درست درخت وجود ندارد و پوک شدن محصول پسته را بدنبال دارد.
    مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انار خاطرنشان کرد : در صورتیکه این خسارت شدید کنترل نشود باعث ریزش برگ ها و جوانه های سال آینده و پوک شدن همه محصول طی دو سال می شود .
    گرجی با اشاره به روشهای مختلف غیر شیمیایی ، برای کنترل خسارت توصیه کرد : برای از بین بردن این آفت از مواد شوینده ، 2 لیتر صابون مایع و2 ونیم لیتر ریکا در هزار لیتر آب برای هر هکتار باغ پسته استفاده کنید .
    وی افزود : شستشوی درختان با آب پاشی نیز 50 درصد جمعیت پسیل را کم می کند.
    مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انار نصب کارتها و نوارهای زرد چسبنده بر روی برگها و درختان در ابتدای سال را مفید دانست و گفت : انجام این کار در فروردین ، قبل از تخم ریزی حشره پسیل و حشره زنجره دو دشمن اصلی پسته بر روی برگها ، حشرات بالغ را به خود جذب کرده و از بین می برند.
    وی با اشاره به این که کفشدوزکها حشرات مفیدی برای از بین بردن پسیلها هستند افزود : کفشدوزکها از پسیل های نابالغ تغذیه می کنند و مانع از رشد و تکثیر این آفت می شوند.
    گرجی از پیگیری برای تولید انبوه کفشدوزکها توسط تعدادی از شرکتهای دانش بنیان برای رهاسازی در باغات خبرداد.
    مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انار همچنین حشره ” بالتوری سبز” را که از پسیل تغذیه می کند در از بین بردن این آفت مفید اعلام کرد.
    وی به کشاورزان علاوه بر استفاده از نظرات کارشناسان جهاد کشاورزی توصیه کرد : آبیاری و هرس صحیح و تقویت درخت از لحاظ تغذیه به وسیله محلول پاشی سولفات مس ، کلسیم و پتاسیم باعث افزایش مقاومت درختان در مقابل آفت پسیل می شود .
    باغ هایی شاداب در کنار باغ های آفت زده
    آقای جعفری صاحب یکی از باغها در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی موفقیت خود در کشاورزی و بهره برداری محصول با کیفیت را مدیون به کار بردن نظرات کارشناسان جهاد کشاورزی دانست و گفت : از ابتدای سال با استفاده از محلول ( روی و کلسیم ) و محلول ( روی ، آهن و سولفات مس ) آفتهای پسیل را نابود کرد و به عنوان تغذیه مناسب برای درختان مفید بوده است .
    مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انار همچنین باغی را معرفی کرد که اثری از آفت و یا پژمردگی برگهای درختان دیده نمی شد و علاوه بر آن خوشه های زرد رنگ وشاداب پسته و سرسبزی برگها خبر از همت والای این باغبان می داد .
    کشاورز اناریاحمد گنجی پور کشاورز 73 ساله ، با اشاره به اینکه سالهای قبل مبارزه با آفت پسیل را بطور خودسرانه با سم پاشی داده است افزود : با اینکار علاوه بر متحمل شدن مخارج زیاد تهیه و سم پاشی ، از مقاومت این آفت کاسته نمی شد لذا امسال با نظارت کارشناسان جهاد کشاورزی با استفاده از محلول پاشی پتاس و کلسیم از ابتدای فروردین بطور منظم در یک هکتارو نیم امیدوارم 4 هزارو 500 کیلو گرم پسته برداشت کنم.
    وی حدیثی از پیامبر اکرم(ص) را بیان کرد که : ” العملّ بغیرِ العلم، ضلالّ ” :هر عملی که بدون علم باشد به ضلالت میرود و سپس تاکید کرد: این کلام گهربار نبی مکرم اسلام(ص) باید مبنای استفاده ی علم و دانش در هر زمینه ای باشد که قطعا سود و منفعت را در پی دارد.
    آقای سالاری نیز کشاورز موفقی است که باغات پسته ی خوش رنگ و تمیز وی باعث شد چند ساعتی در این باغ به گردش بپردازیم .
    وی گفت : هرساله با سمپاشی های شیمیایی به منظور نابودکردن آفتی که به جان درختان پسته افتاده بود عاجز شده بودیم تا اینکه با استفاده از نظر کارشناسان در محلول پاشی طبیعی آب وصابون و تغذیه مناسب درختان این آفات از بین رفته و به نتیجه ای بیش از آنچه که می خواستیم رسیدیم.
    مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انار نیز تفاوت باغ های این کشاورزان با دیگر باغها را به کارگیری روشهای طبیعی ( محلول پاشی ، حشرات بالتوری و نصب کارتهای زرد جذب حشرات پسیل) دانست که تولید محصولات ارگانیک به دنبال خواهد داشت.
    گزارش: از مریم رضایی در جریان عزیمت با تور خبری جهادکشاورزی



  • کلمات کلیدی :

  • اصول و مراحل کاشت، داشت و برداشت

    نویسنده:ابوحامد::: سه شنبه 93/7/15::: ساعت 1:39 عصر

    پرورش خیار گلخانه ای

    مجموعه فیلم آموزشی پرورش خیار گلخانه ای حاوی: اصول و مراحل کاشت، داشت و برداشت خیار گلخانه ای ... 
    ادامه مطلب

    نحوه کاشت ، نگهداری و حفاظت از درختان پسته (تصویری)/ اورجینال

    نحوه کاشت ، نگهداری و حفاظت از درختان پسته (تصویری)/ اورجینال
    کاملترین و جامعترین نرم افزار آموزشی کاشت داشت و برداشت پسته در ایران شامل آموزش هایی چون: نحوه ... 
    ادامه مطلب

    بسته ایرانیان (آموزش پرورش گوجه گلخانه ای )+جایزه خریداران (آموزش پرورش قارچ)


    آموزش پرورش و کاشت زعفران / اورجینال

    آموزش پرورش و کاشت زعفران / اورجینال
    آموزش پرورش و کاشت زعفران / اورجینال آموزش کاشت زعفران /ارجینال پرورش و کشت و بسته بندی زعفران / ... 
    ادامه مطلب

    فیلم آموزشی کاشت و برداشت انگور اورجینال

    فیلم آموزشی کاشت و برداشت انگور اورجینال
    این نرم افزار آموزشی یکی از جامع ترین و کاملترین برنامه های آموزشی در زمینه تولید و پرورش انگور می ... 
    ادامه مطلب

    آموزش پرورش گل و گلاب - اورجینال

    آموزش پرورش گل و گلاب - اورجینال
    آموزش پرورش گل محمدی و گلاب آموزش و آشنایی با کاشت، داشت و برداشت گل محمدی و تهیه گلاب به شیوه های ... 
    ادامه مطلب

    مجموعه فیلم آموزشی پرورش و کاشت زعفران / اورجینال

    مجموعه فیلم آموزشی پرورش و کاشت زعفران / اورجینال
    مجموعه فیلم آموزشی پرورش و کاشت زعفران / اورجینال مجموعه کامل نکات پرورشی و مدیریتی کشت زعفران، ... 
    ادامه مطلب

    فیلم آموزشی کاشت و برداشت زیتون اورجینال

    فیلم آموزشی کاشت و برداشت زیتون اورجینال
    این نرم افزار چند رسانه ای و فیلم های آموزشی موجود در آن یکی از جامع ترین و کامل ترین برنامه های ... 
    ادامه مطلب

    مجموعه فیلم آموزشی پرورش و کاشت زعفران / اورجینال

    مجموعه فیلم آموزشی پرورش و کاشت زعفران / اورجینال
    مجموعه فیلم آموزشی پرورش و کاشت زعفران / اورجینال مجموعه کامل نکات پرورشی و مدیریتی کشت زعفران، ... 
    ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :

  • اتحاد مسلمین، فلسطین و تفاوت اسلام ناب و آمریکایی؛ سه اولویت اصل

    نویسنده:ابوحامد::: سه شنبه 93/7/15::: ساعت 6:24 صبح

  • کلمات کلیدی :

  • خطرات خوابیدن در نزدیکی تلفن همراه

    نویسنده:ابوحامد::: سه شنبه 93/7/15::: ساعت 6:15 صبح
    واحد مرکزی خبر: تازه ترین آمارها نشان می دهد 44 درصد از صاحبان تلفنهای همراه هنگام خواب گوشی های خود را در کنار بالش خود می گذارند که خطراتی به شرح زیر دارد : - نخست آنکه احتمال آتش سوزی وجود دارد. منشأ برخی آتش سوزیها به آتش گرفتن تلفن همراه ارتباط دارد زیرا بالش قرار داده شده است به ویژه اگر گوشی ... ادامه


  • کلمات کلیدی :

  • بررسی سناریوی اصلاحطلبان برای آینده وزارت کشور؛

    نویسنده:ابوحامد::: سه شنبه 93/7/15::: ساعت 6:14 صبح
    وزارت کشور زیر تیغ اصلاحات / فشار فتنه‌گران برای فعالیت مجدد مشارکت و مجاهدین

    وزارت کشور زیر تیغ اصلاحات / فشار فتنه‌گران برای فعالیت مجدد مشارکت و مجاهدین

    اصلاح‌طلبان حامی فتنه قصد دارند با فشار بر وزارت کشور، شرایط را برای فعالیت مجدد احزاب منحله، مانند مشارکت و مجاهدین انقلاب، فراهم بیاورند.



  • کلمات کلیدی :

  • اصرار دولت بر بخشامه ای که چوبش را بازنشستگان خوردند/

    نویسنده:ابوحامد::: سه شنبه 93/7/15::: ساعت 6:12 صبح
    بخشنامه «کاهش حقوق بازنشستگی» 600 هزار کارمند دولت اجرایی شد! / کاهش 20 تا 50 درصدی حقوق بازنشستگان با دستور دولت


  • کلمات کلیدی :

  • وعده های وزیر اقتصاد در نشست خبری

    نویسنده:ابوحامد::: سه شنبه 93/7/15::: ساعت 6:4 صبح
    ایرنا: وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نرخ تورم در یک سال آینده به حدود 15 درصد خواهد رسید و بنابر این تورم انتظاری نیز باید به شکل معنی داری کاهش یابد. - علی طیب نیا در نشست خبری جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران افزود ...ادامه


  • کلمات کلیدی :

  • <      1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    حرف دل
    اهمیت آشنای زنان با قرآن
    اهمیت آشنای زنان با قرآن
    25 نکته در باره بابونه
    نماز اول ماه فراموش نشود
    مردم و پلیس
    یشنهادهای پلیس
    ایان عمر گروهکهای تکفیری و تروریستی
    مظلومین میانمار
    14شهریور
    رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی:
    طنز دکتر سلام
    رهبری نوروز 96
    سال اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال
    دومین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگزار ش
    [همه عناوین(2949)][عناوین آرشیوشده]


    [ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

    ©template designed by: www.persianblog.com