سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 841486

  بازدید امروز : 10

  بازدید دیروز : 109

ابـــوحـامـد

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

 

لینک دوستان

*رمز موفقیت*
قرآن
پارسی بلاگ
نهج البلاغه
سایت دفتر مقام معظم رهبری
محمد فرشاد پور
حوزه علمیه
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران
پایثگاه ملی علوم زمین کشور
بانی تک
هم اندیشی
پایگاه اطلاع رسانی دولت
پایگه خبری - تحلیلی دانشجویان ایران
وب سایت شیرزن ایرانی
جام جم روزنامه
بازتاب برنا
هم اندیشی
ریاست جمهوری
شهاب مرادی
کدهای جاوا
عطف
گلستان دانش
روزنامه ها
جهان نیوز
خبر گزاری فارس
راسخون
باشگاه خبر نگاران جوان
پرورش کرم خاکی دلاور
پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور دکتر روحانی
خبر فارسی
رویدادهای رفسنجان
مدیریت آموزش و پرورش رفسنجان
آموزش و پروش کشکوئیه
آشپزی لذت بخش
سایت کدبانو
پایگاه اطلاع رسانی 9دی
سایت دکتر حسن اکبری متخصص آسیب شناسی
سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی - اخبار لحظه
مبین طرح
خبرگزاری دانشجو
واژه یاب
میزان مجاز قند خون
مفاتیح ا لجنان
رجا نیوز
انواع سایتها
تحریرالوسیله
وام خود اشتغالی
پایش برنامه یکشنبه شبهای شبکه 1
متالوژی پودر یزد
پخش زنده حرم امام حسین و...
یزد فردا
سمت خدا از شبکه 3
سبک زندگی و صله رحم و ... محمد رضا پروانیان
آخرین اخبار ایران و جهان
پشیمان دشت سمنان
نشریه پرتو سخن
الگوها
دو بیتی های بابا طاهر
وبلاگ نوجوان هادی سرداری
طرح عفاف و حجاب
شهدای مصطفی خمینی رفسنجان
خاطرات مسثر

لوگوی دوستان











 

درباره خودم

 

پیوندهای روزانه

 

لینک به لوگوی من

ابـــوحـامـد

 

حضور و غیاب

یــــاهـو

 

دسته بندی یادداشت ها

حذف کردن از منوی استارت[167] . رهبرم[2] . غزه .

 

بایگانی

نوروز86
اردیبهشت 86
خردادماه 86
تیرماه 85
مرداد
آذرماه
شهریور
دی ماه
بهمن ماه
اسفند 86
فروردین 87
اردیبهشت 87
خرداد ماه 87
مهر ماه
دیماه88
بهار90
سال 91
نیمه اول سال 92
مهر 92
آبان 92
تا نوروز 93
بهار 93
تابستان 93
پاییز 93

 

اشتراک

 

 

هیچ یک از نیازهای کوچک خود را حقیرمشمارید ؛ زیرا محبوب ترین مؤمنان نزد خداوند متعال ، کسی است که بیشتر از همه از او درخواست می کند . [امام باقر علیه السلام]

وعده های وزیر اقتصاد در نشست خبری

نویسنده:ابوحامد::: سه شنبه 93/7/15::: ساعت 6:4 صبح
ایرنا: وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نرخ تورم در یک سال آینده به حدود 15 درصد خواهد رسید و بنابر این تورم انتظاری نیز باید به شکل معنی داری کاهش یابد. - علی طیب نیا در نشست خبری جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران افزود ...ادامه


  • کلمات کلیدی :

  • ترتیب ماه های میلادی با معادل تقریبی فارسی آن

    نویسنده:ابوحامد::: سه شنبه 93/7/15::: ساعت 5:53 صبح

    برج

    نام فارسی

    نام انگلیسی

    معادل تقریبی با ماه فارسی

    1

    ژانویه

    January

    بهمن

    2

    فوریه

    February

    اسفند

    3

    مارس

    March

    فروردین

    4

    آوریل

    April

    اردبیهشت

    5

    مه

    May

    خرداد

    6

    ژوئن

    June

    تیر

    7

    ژولای

    July

    مرداد

    8

    آگوست

    August

    شهریور

    9

    سپتامبر

    September

    مهر

    10

    اکتبر

    October

    آبان

    11

    نوامبر

    November

    آذر

    12

    دسامبر

    December

    دی

     

    جزئیات در ذیل همین جدول


    برای دیدن ماههای مختلف مانند هجری شمسی - هجری قمری - میلادی - هخامنشی - رومی - ترکی - هجری شمسی به عربی ، روی همین جمله  کلیک نمایید.




  • کلمات کلیدی :

  • شرایط استفاده از تورهای سیاحتی و زیارتی :

    نویسنده:ابوحامد::: یکشنبه 93/7/6::: ساعت 1:6 عصر
    تاریخ: 06 / 07 / 1393
     
    این سامانه به منظور تمرکز و انسجام خدمات تورهای سیاحتی و زیارتی و تسهیل در ثبت نام بازنشستگان معزز ، جلوگیری از مراجعات متعدد این عزیزان به دفاتر نمایندگی شرکت های مجری تور ، دسترسی به روز و آسان به جزییات کامل برنامه تورها (نرخ و مدت خدمات ، مشخصات وسیله نقلیه ، مرکز اقامتی ، غذا و....) با هدف توسعه صنعت گردشگری ، ایجاد نشاط، امید به زندگی ، تکریم و ارتقاء منزلت بازنشستگان و وظیفه بگیران عزیز راه اندازی گردیده است.
     
    شرایط استفاده از تورهای سیاحتی و زیارتی :
     
    1. بازنشستگان و وظیفه بگیرانی می توانند از این تورها استفاده کنند که وضعیت پرونده بازنشستگی/وظیفه آنها «قطعی» باشد.
    2. درج اطلاعات مربوط به بازنشسته یا وظیفه بگیر شامل: «دفتر کل» ، «کدملی» و «شماره حساب حقوق واریزی مندرج در سیستم احکام صندوق» الزامی است.
    3. سقف کمک هزینه سفر به ازای هر بازنشسته و همراه مبلغ 2،500،000 ریال (جمعاً 5،000،000 ریال) می باشد که از کل هزینه پرداختی سفر کسر و در حساب شرکت مجری تور منظور خواهد شد و بازنشسته و وظیفه بگیر مابه التفاوت هزینه سفر را پرداخت می نماید.
    4. هر بازنشسته و وظیفه بگیر می تواند در دو مرحله و برای دو سال متوالی یا متناوب از تورهای سیاحتی و زیارتی استفاده نموده و چنانچه مایل باشد که بیش از دو بار از تورهای مزبور استفاده کند ، می بایستی هزینه سفر را به طورکامل پرداخت نماید.
    5. حضور بازنشسته متقاضی در سفر الزامی است.وی مـی تـواند از یک نفر همراه (شامل همسر،فرزند، پدر،مادر ، خواهر یا برادر) به منظور مراقبت از خویش استفاده نماید و از کمک هزینه سفر بهره مند گردد و حضور همراهِ مازاد بر یک نفر مشمول پرداخت هزینه به نرخ آزاد تور خواهد بود.
    6. وظیفه بگیران می توانند حداکثر تا دو نفر در صورتیکه اسامی آنها در آخرین حکم حقوق ایشان مندرج باشد ، از خدمات تورهای مسافرتی بهره مند شوند.
    7. رعایت کلیه قوانین و مقررات مندرج در این سامانه از جمله انصراف از اعزام و استرداد وجوه پرداختی و همچنین تعهد کسر هزینه ازحقوق بازنشستگی/وظیفه (به هردلیل که متقاضی از رفتن به سفر خودداری نماید) الزامی می باشد.


  • کلمات کلیدی :

  • تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در بازیهای آسیایی به بر

    نویسنده:ابوحامد::: شنبه 93/7/5::: ساعت 6:22 عصر
    ملی‌پوشان والیبال ایران در دومین گام خود در بازی‌های آسیایی کار سختی نداشتند و هند را به آسانی با نتیجه 3 بر صفر شکست دادند. ست‌های این دیدار با نتایج 25-22، 25-22 و 25 بر 18 به سود ایران رقم خورد.
    شاگردان کواچ در دیدار بعدی خود فردا (شنبه) با مالدیو دیدار می‌کنند.
    ایران در نخستین دیدار خود دیروز هنگ‌کنگ را شکست داد.
    منبع: ایسنا


  • کلمات کلیدی :

  • تغییر پیش شماره تلفن ثابت در استان کرمان

    نویسنده:ابوحامد::: شنبه 93/7/5::: ساعت 6:21 عصر
    کد خبر: 23935
    تاریخ انتشار: 26 شهریور 1393 - 23:14
    طرح ملی هم کد سازی تلفن ثابت بطور همزمان در شهرستان های استان کرمان اجرا شد.
    مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمان شامگاه چهارشنبه در حاشیه آیینی که به همین منظور و با حضور معاون استاندار کرمان برگزار شد، گفت: پس از اجرای طرح ملی هم کدسازی، کد 034 به استان کرمان اختصاص داده شده است. ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • هفته دفاع مقدس گرامی باد.

    نویسنده:ابوحامد::: شنبه 93/7/5::: ساعت 1:22 عصر

  • کلمات کلیدی :

  • بیانیه کانون تربیت اسلامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی 94-93

    نویسنده:ابوحامد::: شنبه 93/7/5::: ساعت 1:18 عصر

    بسم الله الرحمن الرحیم

    بیانیه کانون تربیت اسلامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی 94-93

    امسال مدارس با طنین "زنگ فرهنگ"، بازگشایی خواهد شد

    با فرارسیدن مهرماه، صدای دلنواز و خاطره‌انگیز زنگ مدارس به صدا درمی‌آید و بار دیگر شور و نشاط، محیط‌های تعلیم و تربیت سراسر کشور را فرا می‌گیرد. در عین حال، به صدا درآمدن زنگ مدارس هشداری است برای هوشیاری و مسئولیت‌شناسی بیشتر آحاد جامعه بویژه نخبگان و فرهنگیان و اندیشمندان عرصه فرهنگ و تربیت و رسالت سنگینی که در زمینه پیشرفت علمی و اخلاقی و تعالی فرهنگی آینده‌سازان جامعه بر عهده آنان است را یادآوری می‌کند.

    امسال که سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گرفته است، وظایف ویژه‌ای را فراروی دستگاه تعلیم و تربیت و مدیران و معلمان و مربیان ترسیم می‌کند تا بتوانند با مدیریتی جهادی و بکارگیری همه توانمندی‌های جامعه، عزم و توانمندی خویش را برای ایفای رسالت فرهنگی در این شرایط حساس به نمایش بگذارند.

    کانون تربیت اسلامی، ضمن تبریک فرارسیدن اول مهر، عید علم و جهاد و معنویت و با گرامیداشت یاد شهیدان دوران 8 سال دفاع مقدس و بویژه شهدای فرهنگی و دانش‌آموزان شهید و با نثار درود به روح مطهر حضرت امام خمینی (قدس سره) نکات زیر را یادآور می‌شود :

    1. مبانی نظری تحول بنیادین آموزش و پرورش حاوی مبانی و اصول و ارزش‌های تربیت اسلامی در راستای تحقق حیات طیبه و " تکوین و تعالی هویت دانش‌آموزان" است و به عنوان نظریه آموزشی و تربیتی نظام جمهوری اسلامی ایران از اعتبار علمی و قانونی برخوردار می‌باشد که چنانچه با دقت و ظرافت لازم به اجرا درآید می‌تواند در شرایط فروپاشی نظام ارزشی استکبار جهانی، برای دیگر کشورها خصوصاً کشورهای اسلامی نیز به عنوان الگو مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
    2. این سند اولویت تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی را به عنوان نخستین اصل از اصول 18 گانه تربیت اسلامی مورد تاکید قرار داده‌است. لذا شایسته است برای تحقق این اصل، اقدامات جدی و حمایت‌های مدیریتی، انسانی و مالی لازم به عمل آید تا در برابر تلاش‌های مذبوحانه دشمنان اسلام و انقلاب، مصونیت فرهنگی نوجوانان و جوانان ارتقا یابد و مدارس به بستر حقیقی رشد و تعالی معنوی تبدیل شوند.
    3. ارتقای بصیرت سیاسی و تقویت ولایت‌مداری، استکبارستیزی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی در نظام مردم سالاری دینی از رسالت‌های اساسی آموزش و پرورش است. توجه معاونت پرورشی و فرهنگی در سطوح مختلف به این عرصه اساسی تربیتی، نیازمند برنامه‌ریزی و پشتیبانی جدی و جلب مشارکت مراکز دینی و نهادهای انقلاب می‌باشد که شایسته است بیش از پیش زمینه تحقق این مشارکت فراهم و تقویت گردد.
    4. پویایی، تحرک و پیشرفت آموزش و پرورش، مستلزم تدبیر، سعه صدر، پایبندی به قانون، التزام به اجرای دقیق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و استفاده بهینه از نیروی عظیم فرهنگیان بویژه معلمان و مربیان جوان و متعهد می‌باشد. در این راستا مدیران و مسئولان با سخت کوشی و اخلاص می‌توانند مدیریت جهادی را در عرصه تعلیم و تربیت تحقق بخشند و هیچ فرصتی را در مسیر خدمت به جامعه اسلامی و تربیت عمیق علمی و تربیتی نسل آینده از دست ندهند.
    5. تبیین اندیشه تحول در آموزش و پرورش و برجسته سازی محورهای اصلی مبانی نظری تحول به خصوص توجه جدی به "عوامل و موانع تربیت" که در این سند بخوبی ترسیم شده است از وظایف مهم مدیران عالی و مدیران میانی است که انتظار می‌رود در سال تحصیلی جدید با اهتمامی ویژه مورد توجه قرار گیرد.
    6. دانشگاه فرهنگیان و تقویت و تثبیت آن به عنوان تنها مرجع طراحی و اجرای روند مطلوب تربیت معلمان فرهیخته، توانمند و متعهد از اولویت‌های آموزش و پرورش است که هنوز با جایگاه اثربخش خود فاصله فراوانی دارد. امید است در سال تحصیلی جدید شاهد تلاش جدی مسئولان در این زمینه باشیم.
    7. در سال 1393 به موازات عنایت ویژه به مسائل فرهنگی، مسأله اقتصاد نیز باید مورد توجه خاص قرار گیرد و بنابراین انتظار می‌رود مسئولان وزارت آموزش و پرورش هم در زمینه اقتصاد آموزش و پرورش و تأمین منابع جدید و ارتقای وضعیت معیشتی فرهنگیان اقدامات اساسی و راهبردی انجام دهند.از خدای متعال می‌خواهیم که سال تحصیلی 94-93 را سال پیشرفت آموزش و پرورش و سمت‌گیری آن به سوی تحقق آرمان‌های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی قرار دهد. و در کنار موفقیت‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین المللی، موفقیت‌های چشمگیری را نصیب عرصه تعلیم و تربیت فرماید.شهریور 1393
    8. کانون تربیت اسلامی
    9. در پایان از همه تلاش‌های ارزنده و برنامه‌های سازنده‌ای که در صف و ستاد و در همه مدارس کشور توسط مدیران، معلمان و دانش‌آموزان دنبال می‌شود و بخصوص از خانواده‌هایی که برای رشد فرهنگی و علمی و اجتماعی فرزندانشان همکاری و اهتمام لازم را مبذول می‌دارند، تشکر و تقدیر می‌کنیم و آمادگی " کانون تربیت اسلامی" را در سراسر کشور برای مساعدت و همراهی با تمامی ارکان آموزش و پرورش در راستای تحقق سیاست‌های ابلاغی و اجرای اسناد تحولی اعلام می‌داریم و امیدواریم اعضای محترم کانون در این مسیر از هیچ تلاش و همکاری دریغ نورزند.



  • کلمات کلیدی :

  • پیشنهاد شریعتمداری برای تنبیه انگلیس به دلیل گستاخی کامرون

    نویسنده:ابوحامد::: شنبه 93/7/5::: ساعت 12:24 عصر
    تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1393 ساعت 07:23
     
    انتظار آن است رئیس‌جمهور محترم به عنوان کمترین برخورد با اهانت نخست‌وزیر انگلیس به جمهوری اسلامی و مردم ایران، اعلام کنند مادام که نخست‌وزیر انگلیس رسما از ایران و مردم آن عذرخواهی نکند، حضور این کشور در گروه 5+1 را نمی‌پذیرند و شرکت در مذاکره‌ای که تیم انگلیس در آن حضور داشته باشد را تحریم ‌کنند.
    پیشنهاد شریعتمداری برای تنبیه انگلیس به دلیل گستاخی کامرون
    به گزارش جهان، حسین شریعتمداری در یادداشتی با عنوان "موج خون در دل لعل!" نوشت:

    1- انتظار این بود که آقای دکتر روحانی در نطقی که از تریبون مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک ایراد کردند به اظهارات سخیف و اهانت‌های بی‌شرمانه نخست‌وزیر بی‌سر و پای جزیره انگلیس علیه کشورمان پاسخ دندان‌شکن و پشیمان‌کننده‌ای می‌دادند ولی متأسفانه ایشان حق امانتی را که به عنوان رئیس‌جمهور ایران اسلامی و مردم انقلابی و حماسه‌ساز آن برعهده داشتند، به جای نیاورده و از کنار سخنان گستاخانه دیوید کامرون با بی‌تفاوتی غیرقابل‌توجیه که برای دولت و ملت این مرز و بوم تحقیر‌آمیز بود! به سادگی عبور کردند و نه فقط به تصریح، بلکه به اشاره و تلویح نیز پاسخی به آنهمه وقاحت و بی‌شرمی نخست‌وزیر انگلیس ندادند.


  • کلمات کلیدی :

  • کارخانه ای در گفتوگو با فارس:

    نویسنده:ابوحامد::: شنبه 93/7/5::: ساعت 12:22 عصر

  • کلمات کلیدی :

  • حذف انگلیس از مذاکرات کمترین انتظار مردم از دولت

    نویسنده:ابوحامد::: شنبه 93/7/5::: ساعت 12:16 عصر
    در پی اظهارات گستاخانه کامرون
    نخست‌وزیر انگلیس تنها چند ساعت پس از دیدار با رئیس‌جمهور کشورمان، در مجمع عمومی سازمان ملل متحد اظهاراتی گستاخانه و توهین‌آمیز را علیه جمهوری اسلامی و مردم ایران بیان کرد.


    برپایه  همین گزارش هنوز ساعتی از دیدار نخست وزیر انگلیس با حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان  نگذشته بود که نوبت به کامرون  نخست وزیر انگلیس رسید تا در شصت و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل  سخنرانی کند و اتهامات شدیدی را به نظام جمهوری اسلامی و دولت ایران وارد کند. 
    «دیوید کامرون» در این سخنرانی تصریح کرد ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • <      1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    حرف دل
    اهمیت آشنای زنان با قرآن
    اهمیت آشنای زنان با قرآن
    25 نکته در باره بابونه
    نماز اول ماه فراموش نشود
    مردم و پلیس
    یشنهادهای پلیس
    ایان عمر گروهکهای تکفیری و تروریستی
    مظلومین میانمار
    14شهریور
    رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی:
    طنز دکتر سلام
    رهبری نوروز 96
    سال اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال
    دومین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگزار ش
    [همه عناوین(2949)][عناوین آرشیوشده]


    [ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

    ©template designed by: www.persianblog.com