سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 841604

  بازدید امروز : 128

  بازدید دیروز : 109

ابـــوحـامـد

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

 

لینک دوستان

*رمز موفقیت*
قرآن
پارسی بلاگ
نهج البلاغه
سایت دفتر مقام معظم رهبری
محمد فرشاد پور
حوزه علمیه
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران
پایثگاه ملی علوم زمین کشور
بانی تک
هم اندیشی
پایگاه اطلاع رسانی دولت
پایگه خبری - تحلیلی دانشجویان ایران
وب سایت شیرزن ایرانی
جام جم روزنامه
بازتاب برنا
هم اندیشی
ریاست جمهوری
شهاب مرادی
کدهای جاوا
عطف
گلستان دانش
روزنامه ها
جهان نیوز
خبر گزاری فارس
راسخون
باشگاه خبر نگاران جوان
پرورش کرم خاکی دلاور
پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور دکتر روحانی
خبر فارسی
رویدادهای رفسنجان
مدیریت آموزش و پرورش رفسنجان
آموزش و پروش کشکوئیه
آشپزی لذت بخش
سایت کدبانو
پایگاه اطلاع رسانی 9دی
سایت دکتر حسن اکبری متخصص آسیب شناسی
سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی - اخبار لحظه
مبین طرح
خبرگزاری دانشجو
واژه یاب
میزان مجاز قند خون
مفاتیح ا لجنان
رجا نیوز
انواع سایتها
تحریرالوسیله
وام خود اشتغالی
پایش برنامه یکشنبه شبهای شبکه 1
متالوژی پودر یزد
پخش زنده حرم امام حسین و...
یزد فردا
سمت خدا از شبکه 3
سبک زندگی و صله رحم و ... محمد رضا پروانیان
آخرین اخبار ایران و جهان
پشیمان دشت سمنان
نشریه پرتو سخن
الگوها
دو بیتی های بابا طاهر
وبلاگ نوجوان هادی سرداری
طرح عفاف و حجاب
شهدای مصطفی خمینی رفسنجان
خاطرات مسثر

لوگوی دوستان











 

درباره خودم

 

پیوندهای روزانه

 

لینک به لوگوی من

ابـــوحـامـد

 

حضور و غیاب

یــــاهـو

 

دسته بندی یادداشت ها

حذف کردن از منوی استارت[167] . رهبرم[2] . غزه .

 

بایگانی

نوروز86
اردیبهشت 86
خردادماه 86
تیرماه 85
مرداد
آذرماه
شهریور
دی ماه
بهمن ماه
اسفند 86
فروردین 87
اردیبهشت 87
خرداد ماه 87
مهر ماه
دیماه88
بهار90
سال 91
نیمه اول سال 92
مهر 92
آبان 92
تا نوروز 93
بهار 93
تابستان 93
پاییز 93

 

اشتراک

 

 

به حقّ برایتان می گویم : حکیم از نادان عبرت می گیرد و نادان از هوای خود . [عیسی علیه السلام]

صبر

نویسنده:ابوحامد::: پنج شنبه 86/1/30::: ساعت 9:32 صبح
صبر در کارها چه خیر و چه شر

از علامات بخردی باشد

که محال است یابد آن تغییر

آن چه تقدیر ایزدی باشد .

 شعر از : لا ادری



  • کلمات کلیدی :

  • هشدار نسبت به فساد تحصیلی ( خبر ویژه )

    نویسنده:ابوحامد::: چهارشنبه 86/1/29::: ساعت 3:31 عصر
    قوای سه گانه ما گرفتار فساد تحصیلی شده اند و دادن کرسی تدریس به کسانی که صلاحیت ندارند، متاسفانه در کشور باب شده است.
    عباس سلیمی نمین در نشست عدالت، چالش ها و راهکارها در باشگاه خبرنگاران دانشجویی، با بیان مطلب فوق افزود: افرادی که وزیر، نماینده مجلس یا صاحب هر پست کلیدی دیگر هستند باید توجه داشته باشند که پست های مهم و حساس قابل جمع شدن با تحصیل در خارج از کشور نیست.
    وی خاطرنشان کرد: در دولت هاشمی بسیاری از وزرا به دنبال تحصیل در سطح دکترا برآمدند و این آفت فراگیر شد به گونه ای که معاون اجرایی رئیس جمهوری به جای درک جامعه به صورت ترددی در خارج از کشور تحصیل می کرد، وقتی اعتراض می کردند می گفت از وقت شخصی خود استفاده می کند.
    سلیمی نمین در ادامه توضیح داد که وقتی یک مسئول در کشور خارجی تحصیل می کند، از برخورد ضروری با کشور میزبان به هنگام لزوم، پرهیز خواهد کرد و این احتمال وجود دارد که منافع شخصی خود را به منافع ملی ترجیح دهد.

    موضوعات یادداشت



    عطوفت رهبری در مساله نظامیان انگلیسی

    نویسنده:ابوحامد::: دوشنبه 86/1/27::: ساعت 4:45 عصر

      عطوفت رهبری در مساله نظامیان انگلیسی، جلوه‌ای از خصلت های پیامبر اعظم
    ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :

  • احیای قرآن و ایجاد امت واحد، واقعیت دنیای امروز

    نویسنده:ابوحامد::: دوشنبه 86/1/27::: ساعت 4:45 عصر

      احیای قرآن و ایجاد امت واحد، واقعیت دنیای امروز

     همزمان با هفدهم ربیع الاول خجسته سالروز میلاد پیامبر اعظم (ص) و حضرت امام صادق (ع)، رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی در ایران و جمعی از میهمانان شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی، ضمن تبریک این عید فرخنده به همه مسلمانان جهان و ملت ایران، با اشاره به احیای هویت اسلامی و حقیقت انکار ناپذیر بیداری اسلامی و آمادگی دنیای اسلام برای حرکت به سوی عزت، استقلال و پیشرفت علمی تصریح کردند: امروز مهم ترین نیاز دنیای اسلام و علاج واقعی همه مشکلات مسلمانان، اتحاد و انسجام اسلامی است و بر همین اساس، علما و روشنفکران مسلمان باید منشور وحدت اسلامی را به عنوان مطالبه ای تاریخی، تدوین کنند.
    ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :

  • تجلیل از خدمات دولت از سوی آیت الله جوادی آملی و مصباح یزدی

    نویسنده:ابوحامد::: دوشنبه 86/1/27::: ساعت 4:45 عصر

      تجلیل از خدمات دولت از سوی آیت الله جوادی آملی و مصباح یزدی

      آیت الله جوادی آملی تاکید کرد: موفقیت‌های کشور نتیجه استقامت ملت و دولت بر اصول و ارزش‌هاست. 
       
     آیت‌الله جوادی آملی روز گذشته در دیدار غلامحسین الهام سخنگوی دولت و وزیر دادگستری و شیخ‌الاسلامی رئیس دفتر رئیس جمهور، با اشاره به موفقیت‌های اخیر دانشمندان کشورمان، دستیابی ایران به چرخه کامل سوخت هسته‌ای را تحقق وعده‌های الهی به مردم ایران دانست و تاکید کرد: این موفقیت‌ها نتیجه استقامت ملت و دولت و پافشاری به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده است.

    وی برخورد دولت جمهوری اسلامی با متجاوزان به آب‌های کشورمان را اقدامی کریمانه دانست و تدبیر به کار رفته در این موضوع را نشانه قوت جمهوری اسلامی برشمرد.

    آیت‌الله جوادی آملی با اشاره به امدادهای الهی گفت: به اینها اجازه دادند دروغ بسازند و بفروشند اما هنوز 24 ساعت نگذشته،‌رسوا شدند و خودشان عقب نشستند و این نشان می‌دهد اگر درست حرکت کنیم، خدا با ماست و خود به ما مدد می‌رساند.

    وی با بیان خاطراتی از دوره تصدی شهید بهشتی در شورای عالی قضایی به بیان تذکراتی درخصوص وضعیت دستگاه قضایی پرداخت و همچنین خواستار استفاده از ظرفیت مناسب بسیج و نیروهای جوان در کشور شد.

    در پایان این دیدار سخنگوی دولت و رئیس دفتر رئیس جمهور در معیت آیت‌الله جوادی آملی از مراحل تکمیل و ساخت پژوهشگاه علمی فرهنگی «اسرا» بازدید کردند.

    همچنین رئیس دفتر رئیس جمهور و سخنگوی دولت، روز گذشته با آیت‌الله مصباح یزدی دیدار کردند.

    رئیس موسسه علمی آموزشی امام خمینی (ره) در این دیدار با تجلیل از سیاست خارجی فعال دولت، آن را نشانه عزت آفرینی برای نظام جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: این عزت تا جایی است که کشورهای دیگر به آن غبطه می‌خورند.

    وی افزود: عملکرد دولت جمهوری اسلامی در پرونده انرژی هسته‌ای و برخورد با نظامیان انگلیسی متجاوز از سه اصل حکمت، عزت و مصلحت تبعیت می‌کرد و مایه آبرمندی و افتخار برای ملت ایران شد.

    آیت‌الله مصباح یزدی ادامه داد:‌ اخبار خوش هسته‌ای، شیرینی و حلاوت استقلال واقعی را در کام ملت ایران تحقق بخشید و البته آیندگان طعم این شیرینی را بهتر خواهند چشید.

    عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: همه اینها در پرتو رکن رکین جمهوری اسلامی یعنی ولایت فقیه است که دیگر کشورها از آن محروم هستند و ما موظف به حفظ و حراست از آن هستیم.

    الهام همچنین در ادامه سفر روز گذشته به قم با حجت‌الاسلام شهرستانی، رئیس دفتر آیت‌الله سیستانی دیدار و از نزدیک در جریان فعالیت‌های فرهنگی و اقدامات دفتر آیت‌الله سیستانی در ایران قرار گرفت.

    سخنگوی دولت در پایان سفر به قم، از نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای قم با موضوع پیامبر رحمت‌ (ص) که از سوی اداره کل ارشاد استان قم برگزار شده بود، بازدید کرد. 

    منبع
     



  • کلمات کلیدی :

  • مسئله اجاره به شرط قرض

    نویسنده:ابوحامد::: دوشنبه 86/1/27::: ساعت 4:45 عصر


    س: در بین عموم رایج است که در هنگام اجاره منزل مقدارى مبلغ تحت عنوان رهن به صاحب خانه مى‌پردازند و همچنین مقدارى به صورت اجاره پرداخت مى‌کنند و یا منزل را به صورت رهن کامل اجاره مى کنند.
    اولاً: حکم شرعى این دو نوع معامله را بیان نمائید.
    ثانیاً: در صورت عدم صحت این عمل روش صحیح براى اجاره کردن منزل را بیان نمائید.
    ثالثاً: حکم وضو و نماز در منزلى که به یکى از دو روش فوق معامله شده است چیست؟
      
    ج) بطور کلّى اجاره به شرط قرض صحیح است (مثلاً اگر صاحب خانه به مستأجر بگوید: «خانه‌ام را به این مبلغ معیّن ـ مثلاً ده تومان ـ به شما اجاره دادم به شرط اینکه فلان مبلغ معیّن ـ مثلاً صد هزار تومان ـ به من قرض‌الحسنه بدهید» و مستأجر قبول کند، اشکال شرعى ندارد)، ولى قرض به شرط اجاره، صحیح نیست، و در صورت اوّل هم باید اجاره به نحو متعارف باشد، یعنى خانه‌اى که بطور متعارف اجاره‌اش از قرار ماهى مثلاً دویست هزار تومان است نمى‌شود بخاطر گرفتن قرض به ماهى هزار تومان تنزّل کند زیرا چنین اجاره‌اى متعارف نیست بلکه ممکن است آن را مثلاً به صد هزار تومان تقلیل داد، و از همین جا معلوم شد اجاره به شرطِ رهنِ کامل (یعنى در قبال دریافت قرض، هیچ مبلغى را از مستأجر طلب نکند) نیز صحیح نمى‌باشد؛ و در هر صورت نماز و وضویى که در خانه با رضایت و اجازه صاحب خانه انجام شده صحیح است. (از استفتائات مقام معظم رهبری)

    منبع




    از وصایای امام خمینی(ره)

    نویسنده:ابوحامد::: دوشنبه 86/1/27::: ساعت 4:45 عصر


    الف

    بی‌تردید رمز بقای انقلاب اسلامی همان رمز پیروزی است؛ و رمز پیروزی را ملت می‌داند و نسل‌های آینده در تاریخ خواهند خواند که دو رکن اصلی آن: انگیزة الهی و مقصد عالی حکومت اسلامی؛ و اجتماع ملت در سراسر کشور با وحدت کلمه برای همان انگیزه و مقصد.
    اینجانب به همة نسلهای حاضر و آینده وصیت می‌کنم که اگر بخواهید اسلام و حکومت الله بر‌قرار باشد و دست استعمار و استثمارگرانِ خارج و داخل از کشورتان قطع شود، این انگیزة الهی را که خداوند تعالی در قرآن کریم بر آن سفارش فرموده است از دست ندهید؛ و در مقابل  این انگیزه  که رمز پیروزی و بقای آن است، فراموشی  هدف و تفرقه و اختلاف است. بی‌جهت نیست که بوقهای تبلیغاتی در سراسر جهان و ولیده‌های بومی آنان تمام توان خود را صرف شایعه‌‌ها و دروغهای تفرقه‌افکن نموده‌اند و میلیاردها دلار برای آن صرف می‌کنند. بی‌انگیزه نیست سفر‌های دائمی مخالفان جمهوری اسلامی به منطقه. و مع‌الأسف در بین آنان از سردمداران وحکومتهای بعض کشورهای اسلامی، که جز به منافع شخص خود فکر نمی‌کنند و چشم و گوش بسته تسلیم امریکا هستند دیده می‌شود؛ و بعض از روحانی‌نماها نیز به آنان ملحقند.
    امروز و در آتیه نیز آنچه برای ملت ایران و مسلمانان جهان باید مطرح باشد و اهمیت آن را در نظر گیرند، خنثی کردن تبلیغات تفرقه افکنِ خانه برانداز است. توصیة اینجانب به مسلمین و خصوص ایرانیان بویژه درعصر حاضر، آن است که در مقابل این توطئه‌ها عکس العمل نشان داده و به انسجام و وحدت خود، به هر راه ممکن افزایش دهند و کفار و منافقان را مأیوس نمایند.

    منبع



  • کلمات کلیدی :

  • چرا خاتمی سکوت کرد؟!

    نویسنده:ابوحامد::: دوشنبه 86/1/27::: ساعت 4:45 عصر

    یاد و خاطره امیر سپاه اسلام گرامی باد: امیر سپهبد علی صیاد شیرازی پس از تلاش های مجاهدانه قبل از پیروزی انقلاب، دفاع از استقلال کشور در مقابل مزدوران و تجزیه طلبان شرور در شمال غرب کشور، رزم بی امان با مسئولیت فرماندهی نیروی زمینی ارتش در طول هشت سال دفاع مقدس و خدمت صادقانه و پرتلاش در سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرانجام در بیست و یکم فروردین سال 1378 به دست منافقان کوردل که مورد حمایت استکبار جهانی آمریکای جنایتکار قرار دارند ترور شد و به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

    ایرانیان غیرتمند به خوبی از این سرباز اسلام و وطن تجلیل نموده و مراسم های بی سابقه ای بخصوص در تشییع جنازه برگزار کردند و مقام معظم رهبری بر سر جنازه این شهید والامقام حاضر شدند. اما جای بسی پرسش و تعجب است که مدعیان مردم سالاری و کسانی که خدمت به ایران را یدک می کشیدند گویا از این جریان شهادت ناراحت و غمگین نشدند و نشانه اش هم این بود که مطبوعات زنجیره ای اصلاح طلبان صدایشان در نیامد و رئیس جمهور وقت سید محمد خاتمی که لیدر اصلاح طلبان بود هیچ کلامی درباره این شهادت نگفت و در تشییع جنازه هم شرکت نکرد!؟ این حرکت سید محمد خاتمی چه معنایی داشت؟ مگر او به واسطه ترور سعید حجاریان زمین و زمان را به هم ندوخت و فریاد نکشید و مطبوعات زنجیره ای هم دنباله روی نکردند؟ خاتمی که طبق اصل 122 قانون اساسی در برابر ملت مسئول بود چه پاسخی برای این حرکت خود دارد؟ البته او در برابر ترور شهید لاجوردی هم سکوت کرد!؟



  • کلمات کلیدی :

  • احمدی‌نژاد خبر خوش هسته‌ای را اعلام کرد

    نویسنده:ابوحامد::: دوشنبه 86/1/27::: ساعت 4:45 عصر

    احمدی‌نژاد خبر خوش هسته‌ای را اعلام کرد

    ایران وارد گروه کشورهای تولید کننده صنعتی سوخت هسته‌ای شد

    رئیس جمهور از ورود ایران به جرگه کشورهای تولید کننده صنعتی سوخت هسته‌ای خبر داد.

    ادامه خبر

    به رئیس جمهور محبوب و مخلص خسته نباشید عرض نموده و این موفقیت را خدمت مقام معظم رهبری و ملّت ایران تبریک عرض می نمائیم. 

    گزارش تصویری مرتبط
    -------------------------------

    بیستم فروردین سالگرد شهادت شهید آوینی است، یاد آن شهید قلم زنده باد.



  • کلمات کلیدی :

  • دکترین آمریکا در تقابل و دشمنی با جمهوری اسلامی ایران

    نویسنده:ابوحامد::: دوشنبه 86/1/27::: ساعت 4:45 عصر

    مصاحبه اختصاصی هم‌اندیشی با حجت‌الاسلام والمسلمین روان‌بخش کارشناس مسائل سیاسی و عضو مؤسسه امام خمینی(ره)

    دکترین آمریکا در تقابل و دشمنی با جمهوری اسلامی ایران -2

      هم‌اندیشی: نقطه ابهام اینجاست که چرا وزارت اطلاعات و شورای هیأت نظارت بر مطبوعات، با روزنامه‌های زنجیره‌ای که خط دشمن هستند، برخورد نمی‌کنند؟ چرا خط سیر نفاق پی‌گیری نمی‌شود؟ چرا پیاده‌نظام‌های آمریکا در روزنامه‌ها به پای میز محاکمه کشیده نمی‌شوند؟

    سرویس سیاسی هم‌اندیشی: با توجه به روند تحولات خاورمیانه و سوختن منطقه در آتش خودخواهی‌های بوش کوچک و درخواست مذاکره از سوی آمریکا به ایران و نشست پاکستان و تحولات لبنان و عراق و فلسطین و ضرورت تحلیل صحیح نسبت به حوادث در حال اتفاق در منطقه خاورمیانه برآن شدیم تا با حجت‌الاسلام والمسلمین روانبخش کارشناس مسائل سیاسی و دبیر سرویس سیاسی هفته‌نامه پرتو سخن به بررسی این تحولات بپردازیم.
    ادامه مصاحبه



  • کلمات کلیدی :

  • <   <<   6   7   8   9   10   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    حرف دل
    اهمیت آشنای زنان با قرآن
    اهمیت آشنای زنان با قرآن
    25 نکته در باره بابونه
    نماز اول ماه فراموش نشود
    مردم و پلیس
    یشنهادهای پلیس
    ایان عمر گروهکهای تکفیری و تروریستی
    مظلومین میانمار
    14شهریور
    رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی:
    طنز دکتر سلام
    رهبری نوروز 96
    سال اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال
    دومین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگزار ش
    [همه عناوین(2949)][عناوین آرشیوشده]


    [ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

    ©template designed by: www.persianblog.com